13. apríla 2013

Clothingloves.net review bracelet



 
Ahojte, asi pred mesiacom a pol som Vám písala v tomto článku o zahraničnom e-shope clothingloves.net, ktorý ponúka širokú škálu bižutérie, oblečené, obuvi a podobne..Prišla mi prednedávnom prvá zásielka od nich vďaka spolupráci. Vybrala som si náramok, nájdete ho tu, veľmi sa mi zapáčil, aj keď nebol jediný, ktorý sa mi zapáčil, no vybrala som si tento, teraz som vám ho len jednoducho nafotila, ale určitého uvidíte niekedy v nejakom outfit poste.Obsahuje šesť častí, takže sa dá kombinovať rôzne, nemusím ho nosiť len takto pokope :o)  Ten látkový mi prišiel trošku divný a nie veľmi kvalitný, tak dúfam, že sa mi tá látka nejako nerozlepí (:D) a bude držať pokope :o) Obálka mi prišla do schránky a náramok bol bezpečne zabalený, prišiel mi asi po mesiaci a štvrť, nejako som to nesledovala..Ak vás niečo zaujíma a plánujete si objednať, tak kľudne napíšte :o)

Zapáčil sa Vám ? Prajem Vám príjemný dník :o)

19 komentárov:

  1. Prislo ti to po mesiaci po napisani clanku? Lebo aj ja cakam zasielku :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. po mesiaci ako mi napisali, že mi to prave poslali 1 triedou :)

      Odstrániť
    2. No tak to sa nacakaaam

      Odstrániť
  2. Vypadá to ovšem dost dobře, takhle na fotce i ta hadrová část :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Takéto veci sa mi veľmi páčia, ja by som si to asi nemala k čomu "obliecť", ale naozaj je to veľmi pekné, také jemné a dievčenské :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nádhernýýý :))

    zvu tě na svojí GA http://nikol-kach.blogspot.cz/2013/04/prvni-giveaway-pro-vas.html BUDU RÁDA ZA TVOJÍ ÚČAST :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Každý zvlášť by mě to asi neupoutalo ale takhle dohromady? Prostě nádhera! :) :*

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ty jsou boží :)! Nosila bych je pořád :D.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Páni, tak to je neuvěřitelně nádherné!!!! :)

    OdpovedaťOdstrániť