23. apríla 2013

AVON podkladová báza pod očné tiene recenzia

Ahojte !
Keď prišiel Avon s novinkou - podkladová báza pod tiene, hneď ma to zaujalo, pretože práve vtedy sa mi zminula moja obľúbenkyňa od Zoevy. Musím sa priznať, že som práve od Avonu nečakala takýto produkt, tak som bola milo prekvapená a veľmi zvedavá nato či to nie je žiadny prepadák..Čítala som prvú chválu na blogoch na ňu a keďže bola ešte aj v akcii, myslím že za 2,50 € už neviem presne, (normálna cena je niečo cez 5 €, no zatiaľ som ju za takú cenu v katalógu nevidela) tak som neváhala hneď ju objednala.Ubehol už nejaký ten čas od kúpy a tak som ju mohla poriadne otestovať, no a teraz je podľa mňa správny čas, vám priniesť, moje skúsenosti a názor na ňu ! :o)
Prišla mi v krabičke, ktorú som bohužial zahodila, takže Vám ju už nemôžem ukázať.Balenie sa mi veľmi páči, obyčajná šikovná sklenená dóza, pre niekoho to môže byť nevýhodou, ak mu vadí takéto balenie podkladových báz a má radšej podklad v tube, ja mám Zoevu taktiež v dóze a mne to vyhovuje, nejako balenie nezvyknem riešiť. Aplikujem ju na viečko klasicky prstom, tak mi to vyhovuje a nevidím v tom žiadny problém, samozrejme ju môžte aplikovať štetcom, to je už len a len na Vás, čo Vám vyhovuje. Obsah je 3,5 g.
Konzistencia ma milo prekvapila, má krémovo-šľahačkovú textúru, nie je ani riedka ani hutná, je jemná, veľmi ľahko sa aplikuje,rozotiera, rýchlo sa na viečko vstrebe a aby som nezabudla tak viečko aj zmatňuje a pekne vyhladí. Pokiaľ sa nemýlim, tak je len jeden odtieň  Light Beige, ktorý je jemnej telovej farby, do ružovkastá, na viečku sa rozotrením pekne stratí takže nezanechá žiadny ružový film. Na jedno viečko stačí naozaj maličké množstvo bázy.
Teraz prejdem k tomu, čo Vás asi najviac zaujíma a to sú účinky podkladovej bázy. Ja som si na dnešné testovanie zobrala paletku za 4 libry a tou je MUA Poptastic palette,konkrétne tyrkysový tieň, podkladová báza ešte pekne tieň zvýraznila.Tieň samostatne je pekne pigmentovaný, no podkladová báza farbu ešte viac zvýraznila.
 Testovala som ju viac krát celý deň a vydržala v pohode, večer sa už tiene síce začali strácať, čo sa mi so Zoevou nestalo, už neboli tak pigmentované ako keď som ich naniesla ráno, no bola som s tou výdržou veľmi, veľmi spokojná ! Na bežné nosenie do školy, do práce, na nákupy a podobné záležitosti, je to skvelý pomocník, poslúži výborne, na večerné nosenie ale podľa mňa nie je. Naozaj som nečakala že bude tak skvelá, keďže Avon mi nikdy neprišla ako kvalitnejšia značka a nejako som mala k nej vytvorený svoj názor, ktorý nebol práve najpozitívnejší.

Spravila som narýchlo na testovanie ultra-farebné líčenie, jedno oko som nalíčila bez podkladovej a druhé s podkladovou bázou..Bohužiaľ ma to neskoro napadlo sa nalíčiť, tak som testovala len 2 hodiny a to už bola vonku tma, takže prvá fotka je bez blesku ešte na dennom svetle a druhá už s bleskom, čo je aj vidieť, keďže sa celá lesknem,nalíčila som si iba oči, makeup a nič podobné som nemala. Použila som už spomenutú paletu od MUA Poptastic a biely perleťový tieň Essence 03 starlight !
Môj konečná názor je jasný, odporúčam ju všetkým, ktorý si vystačia s takouto kozmetikou a nechcú investovať pomaly do pät násobnej drahšej podkladovej bázy, ja si bez podkladu neviem predstaviť nič, je to skvelá vec, ak Vás zaujala a rozhodujete sa či áno alebo nie, určite ju kúpte, neviem v akej cene je momentálne, no za viac ako 5 eur by som za ňu už asi nedala, táto akciová cena, za ktorú som ju kúpila ja je super a ak ešte narazím na túto cenu kúpim si ju do zásoby znova :o) Ak sa chcete na niečo spýtať, kľudne mi napíšte do komentára !

Počuli ste už o tejto podkladovej báze ? Chystáte sa ju vyskúšať alebo ste ju už skúšali ? :o)

8 komentárov:

  1. tiež som s ňou spokojná a v kľude by som za ňu dala aj tých 5 €, okolo dvoch eur stojí podkladovka od Essence napríklad a tá stojí za veľké nič, takže v porovnaní s ňou naozaj Avon vyhráva na plnej čiare. Inak pekná recenzia

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Už som o nej počula, ale z Avonu už veľmi neobjednávam, skôr som prešla na Oriflame, keď už objednať :D Aj tak si kozmetiku vždy radšej okukám až potom kupujem :)
    Vyzerá veľmi pekne, zaujala ma tá textúra, páči sa mi ako to zvýrazní farby! :) Na toto som ja ale nenáročná, vystačím si s bázou od Essence, nič iné vyskúšané nemám a neviem či by som menila :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. a ja som si to chcela kúpiť na zakretie vyrážok :D:D:D:D:D Romy

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pekná recenzia :) Také porovnávacie fotky po istom čase mi prídu veľmi užitočné. Aká je najlepšia báza akú si vyskúšala? Tá od ZOEVY?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No len ma mrzí že niesú obdive fotky bez blesku alebo s bleskom..No vlastním len túto, od Elfu a od Zoevy a tá vyhráva, teraz sa chystám vyskúšať od Artdeco a od NYXu :)

      Odstrániť
  5. Aj by som si ju kupila no momentalne mam dve takze mozno niekedy nabuduce...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja mám tiež dve, ale tie už dopoužívam z posledných síl :D takže nová sa zišla :)

      Odstrániť
  6. Mám ji objednanou, asi měsíc, ale pořád prý není na skladě! Velký zájem o ni je po všech těch recenzích :D
    Katelin.

    OdpovedaťOdstrániť