9. apríla 2013

Ako skladujem kozmetiku / My Makeup Collection & Storage 2013

Ahojte, v nedeľu som sa rozhodla natočiť krátke video o tom ako kde a v čom skladujem celú svoju kozmetiku, šminky a všetko čo sa toho týka..Mala by som ho zbúchané za 15 minút, keby som sa nesnažila ho zostrihať, čo mi pravdaže nevyšlo, tak som to najskôr vzdala a potom som sa rozhodla že ho teda zverejním aj tak zverejním neupravené, je to moje prvé a asi aj posledné video..:D Budem rada za každý váš názor na video, pripomienky, kritiku(pochvalu :DD) a taktiež budem rada, ak mi napíšete ako sa dá video sprístupniť pre pozeranie cez mobil, ktomu som nejako nedošla..Neviem či by Vás zaujímalo z kade mám čo, ak Vás niečo zaujíma samozrejme sa ma to spýtajte a ja Vám rada odpoviem na všetko ! Dúfam, že sa Vám video páči :o)

Prosím pred pozeraním si dajte video na vyššiu kvalitu !!! 

14 komentárov:

  1. Jééé moc hezká sbírka :) uplně stačí :) taky bych chtěla aspoň takovou :).. a jinak video je super, určitě by nemělo být poslední :))

    Jane´s colours

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, no mne tak ešte vela vecí chýba a stále tam niečo prikupujem a podobne, musím sa nejako stopnut.:D no posnažim sa :)

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. ďakujem, snažila som sa to zariadiť čo najlepšie :)

      Odstrániť
  3. No teda, keď si zatvárala ten druhý šuflík tak už mi prebehlo hlavou "ale viacej toho už nemôže mať, veď toho je strašne vela" :D ! Mne sa video moc páčilo, aj keď sa troška triaslo, ale to vôbec nevadí, pohlad na všetku tu kozmetiku mi to vynahradil :) Koľko máš tých paletiek prosím ťa? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. haha to naozaj ? :D mne sa toho nezdá tak vela, aj ked vela vecí ešte chcem si kupit teda stale sa najde niečo čo si myslim že mi chyba.:D no ved to, take nepodarené scenky tam vobec nemali byt, len mi to nešlo zostrihať tak som to nechala tak :)..a dakujem krásne, mám ich 9 spolu, teda tých väčších :)

      Odstrániť
  4. Video je v pohode, rada si pozriem ďalšie. A máš krásne vecičky, krásne uskladnené.Tiež by som chcela byť taká poriadkumilovná. U mňa je ale porozťahované všetko všade :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj ja som to tak mala všetko kade tade ale konečne to už mam pekne pokope :D

      Odstrániť
  5. máš to dobre vymyslené s tým uskladnením, aj ja by som mala nakúpiť podobné košíčky..:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no te košičky su fakt super, určite sa oplatia za tu cenu,su velmi pekne, farebne a rozne velkosti :) a dakujem snažila som sa :)

      Odstrániť
  6. Máš to moc hezky uskladněné. Mám to podobně uskladněné jako ty, až na to že mě se vše vleze jen do prvního šuplíku. :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Kiežby som aj ja v tom mala taký poriadok:)

    OdpovedaťOdstrániť