18. marca 2013

Zoeva sada štetcov Eye Definiton recenzia

Ahojte ! Už dlhšie sa chystám Vám napísať recenziu na ďalšiu sadu štetcov od Zoevy, jednu už zo rok vlastním, písala som aj recenziu na ňu TU(tam som písala aj viac o dodaní a podobných záležitostiach, tak sa teraz nebudem opakovať). Zapáčila sa mi po čase aj táto sada štetcov Eye Definition, lebo mi prišla veľmi praktická. Obsahuje len štetce na oči, ktoré sú uložené v krásnej metalickej ružovej taštičke na zips. Tá sa mi veľmi páči, je pekná a skvelo využiteľná aj ako kozmetická taštička, ja štetce v nej nezvyknem mávať, mám ich medzi ostatnými štetcami.Ak by niekoho zaujímala aj veľkosť taštičky: 17x12x1cm

Myslím, že sada stála vtedy cca 17,95 €, teraz majú už tie štetce vynovené, takže toto je ešte tá stará verzia..
Teraz prejdem už k samostatným štetcom, dokopy ich je šesť, sú vyrobené z taklonu. Používam ich cca 4 mesiace a štetce majú stále ten istý tvar ako keď som ich mala prvý krát v ruke, štetinky majú jemné, hladké, keď sa s nimi líčim, nijak mi nedráždia oči a štetinky mi nezvyknú vypádavať, narozdiel od sady Very Croc, ktorá ma teraz veľmi neposlúcha..Čo ma trochu prekvapilo je dĺžka štetcov, oproti sade Very Croc sú maličké, no dobre sa držia a po každodennom používaní, som si aj zvykla a veľmi mi vyhovujú. Každý štetec ma na rukoväti napísané logo Zoeva a načo, konkrétny štetec je, zatiaľ sa mi nezačali písmenka nejak stráca..So štetcami sa mi veľmi dobre pracuje, povedala by som že sú kvalitnejšie ako už spomínaná sada Very Croc, sú fakt pevné.


Prvý štetec má pomenovanie Shader, je to klasický plochý štetec na nanášanie tieňov na pohyblivé viečko. Samozrejme má viac využití ako aj na nanášanie rozjasňujúceho tieňu pod obočie či linky na dolné viečko. Pracuje sa mi s ním skvelé, používam ho aj na pigmenty, tak že si ho trochu navlhčím, funguje stále tak ako aj na začiatku, super ! Je to jeden z mojich najobľúbenejších štetcov v mojej zbierke, rada ho používam.

Smudger brush mi príde akoby zmenšenina predchádzajúceho štetcu, má kratšie štetiny, ja ho používam na nanášanie rozjasňujúceho tieňu pod obočie alebo na linku na dolnom viečku na toto je fakt skvelý, znova sa mi s nim pracuje skvele. Má byť aj ako "rozmázavatko" pri dýmovom líčení, no ja som v tomto nejak nenašla (zatiaľ) jeho využitie..

V poradí tretí štetec nesie názov Eye Blender, ja už jeden Eye Blender mám zo sady Very Croc, no a musím povedať, že teda tento vedie ! Má oveľa jemnejšie štetinky, neškriabe ma, skvele sa s nim blednuje, dobre mi padne do ohybu oka, proste dokonalosť !

Pencil brush mi príde zas ako zmenšenina na štetec Eye Blender, mám ho veľmi rada, používam ho do záhybu oka, do ohybu oka, aj na linku na dolnom viečku, veľmi som si ho obľúbila a má mnoho využití.

Ďalší môj obľúbenec, Precise Shader, to je ešte ako keby ďalšia zmenšenina Smudger štetca, využívam ho pomerne pri každom líčení, s týmto sa mi celkovo asi najlepšie nanáša linka na dolnom viečku, keďže má naozaj kratučké štetinky a je maličký tak skvele sa s ním nanášajú štetce pod obočie či do vnútorného kútika, je naozaj na precízne využitie. Ak robím nejaké detailnejšie líčenie, tak vtedy sa maximálne hodí :o)

Posledný štetec Fine Eyeliner, má veľmi svojím vzhľadom potešil, je to asi môj najobľúbenejší štetec na linky, má úzke, jemné štetinky, je skvelý na robenie precíznych liniek, či už tenkých alebo hrubých, dá sa s nim krásne spraviť "chvostík", keď ho umývam tak musím dbať na tvar štetiniek, keďže mi prišiel v plastovom obale, ktorý bol na štetinkách a aj som ho v ňom nejaký čas mala, no potom sa mi niekde stratil a teraz je bez neho, škoda :(

No a to sú všetky štetce, ja pravidelne používam všetky, skvelé sa mi s nimi pracuje, určite túto sadu odporúčam, na líčenie očí Vám podľa mňa skvelé poslúži, určite neľutujem že ju vlastním :o) Cena je podľa mňa slušná vzhľadom na kvalitu štetcov a dobre využiteľnú, pevnú taštičku ! Budem rada, ak mi napíšete či máte skúsenosť s touto sadou alebo celkovo so štetcami od značky Zoeva..:o)
Prajem Vám príjemný deň :o)

11 komentárov:

  1. Tak ty jsou skutečně nádherné :) Já mám od Zoevy sadu štětců Bamboo a jsem s nim hrozně moc spokojená :) zatím neuvažuji o koupi nějaké nové sady ale kdyby ano, určitě bych kupovala opět Zoevu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. moje zlatíčka:) len ja ich mám v tej vynovenej verzii

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vypadají fakt moooc pěkně... ja se zoevou zkušenosti nemám.. ale chtěla bych nějaké vyzkoušet, i když mě odrazuje to poštovné - dražší než jednotlivé produkty :))

    Jane´s colours

    OdpovedaťOdstrániť
  4. akurát teraz čakám na kuriera (snáď bude ako ten z filmu) :D nech už sú tu ... pekne zrecenzované, som zvedavá o čo viac je pomenená ta nová sada :)
    Purpurová Lastovička

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. haha, si ma teraz pobavila, tak potom čakám recenziu na ne, som zvedavá :o)

      Odstrániť
  5. preparádne sú ♥ bodli by sa

    OdpovedaťOdstrániť
  6. http://eeverywomen.blogspot.sk/ :) pozývam :OOO uzasne su

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Moc pěkná sada stětců! Od Zoevy ještě nic nemám, takže nemůžu posuzovat. :)

    Style Without Limits

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Táto sada ma veľmi láka, keďže kvalitnejšie štetce na líčenie očí mi chýbajú. Myslíš, že sa ti to takto oplatilo viac ako keby si ich kupovala osobitne? Teda keby si kupovala osobitne kúpiš si každý, alebo je niektorý z nich taký,že ho nevyužívaš príliš často?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no takto , ja nemam žiadny kupovany osobitne, aj by som chcela ale podla mna je vyhodnejšie taká sada ako osobitne, aj ked si myslím, že tie osobitne su o niečo lepšie, aspon tak mi pripadajú, teraz som dostala jeden na testovanie ktorý sa dá kupiť osobitne a nejaký rozdiel nevidím, ale je to na tebe či sa ti zapačila nejaka sada alebo si chceš spraviť " vlastnu sadu" ked si pokupiš osobitne štetce, inak ja využivam alebo teda aspon sa snažim všetky štetce takže využitie mam na všetky štetce..:o)

      Odstrániť
  9. Ja som tiez velmi so zoeva stetcami spokojná. Nuz-nemci su nemci :D

    OdpovedaťOdstrániť