26. marca 2013

Romantické líčenie

Ahojte, dnešné líčenie som zvolila v jemných, nežných farbách, dôraz som kládla na pery, ktoré sú pomerne výrazné, je len na Vás aký odtieň rúžu by ste zvolili, ja som zvolila trošku výraznejšiu farbu, no viem si toto líčenie predstaviť aj s nude rúžom či jemne ružovým :o) Oči som sa rozhodla spraviť v jemných zlato-ružových farbách, na fotke to veľmi nie je vidieť, no dúfam, že mi to odpustíte :o) Fotiek je o trošku viac dnes, tak hádam tých, ktorý sa na mňa radi pozerajú poteším..:D To ako sú naličené oči si myslím, že je vhodné aj na denné líčenie, ako som spomínala tak s nejakým neutrálnym rúžom je toto líčenie vhodné aj na rande, je niekoľko kombínacii v líčení, niekomu sa skôr páčia dymové líčenia a jemný rúž, je to individuálne

POSTUP:
Pleť som vyčistila micerálkou od Biodermy a naniesla hydratačný krém  nato som naniesla podklad pod makeup aby makeup ostal neporušený a nemala som po tvári šupinky..Tvár som ešte nezafixovala to až nakoniec spolu s bronzérom, lícenkou a rozjasňovačom..Prešla som na oči a začala som podkladom pod očné tiene a pokiaľ sa mi vsiakol dokreslila som si obočie do správneho tvaru, možno sa niekomu zdá až príliš na romantické líčenie, no mne sa tak páči..Obočie som zafixovala gélom na obočie a prešla k očným tieňom, všetky odtiene sú celkom neutrálne a mierne do ružová..Začala som jemným perleťovým ružovým tieňom(Gosh paleta), ktorý je naozaj pekný na očiach a určite ho použijem aj nabudúce, pod obočie a do vnútorného kútika oka som naniesla rozjasňujúci tieň z palety Naked 2 Bootycall. Do ohybu oka až k smerom k vnútornému kútiku oka som naniesla tieň Chopper(Naked 2), ktorý je pomerne dosť do zlato-ružová, ale jemný a o to ide..tieň som rozblendila až k obočiu aby pôsobil čo najmenej ostro.Do vnútorného kútika oka a mierne do ohybu som naniesla ružovo-fialový tieň  (Gosh paleta), ktorý som taktiež rozblendila aby nebol výrazný.Dolné viečko som vytvarovala takisto..Aby to nebolo zas "prejemňované :D" tak som čiernym tieňom Blackout (Naked 2), ktorý som naniesla zľahka a jemne..Nakoniec špirála a líčenie očí je hotové, vráťme sa k tvári, aby som tvári dala jemný výraz tak som použila bronzér a tvár jemne vykonturovala, aby to bolo fakt romantické som naniesla zľahka ružovú lícenku, nakoniec na rozjasnenie rozjasňovač :o) Pleť som ešte zafixovala fixačným púdrom a na ústa som použila rúž od Rimmelu Kate Moss 05 :o)


POUŽITÉ PRODUKTY

TVÁR

Hydratačný krém Hydrabio Légere Bioderma
 Rimmel Fix & Perfect Pro Primer
Rimmel Match Perfection 103 True Ivory
Dermacol Invisible fixing powder
Miss Sporty bronzér
NYC mozaiková lícenka
Rozjasňovač Essence limitka Twilight Breaking dawn II

OBOČIE

Essence Eyebrow Stylish Set
Alverde gél na obočie (01)

OČI

Podkladový očný tieň Avon
   Urban Decay Naked 2 (Bootycall, Chopper,Blackout)
Gosh paleta( jemný perleťový ružový tieň, ružovo-fialový tieň)
  Gosh Catchy Eyes Mascara

PERY

  Rimmel London Kate Moss 05

ŠTETCE

Sada štetcov VERY CROC Zoeva
Sada štetcov Eye Definition Zoeva

.

Dúfam, že sa Vám toto romantické líčenie páči ! Prajem Vám príjemný deň :o)

43 komentárov:

  1. To je fakt nádherné a už mi to připomíná jaro:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :)no aspon nejako si to pripomenut musime, ked nam to vonku na jar nepripadá..:D

      Odstrániť
  2. velmi sa paci toto licenie a velmi ti pristane. mas pekne plne pery, takze ruz omnoho viac vynikne..super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. je chvalyhodne, ze si vymenila velmi tmave hrubo nakreslene obocie za nieco prirodzenejsie, i ked nikdy nepochopim, preco si zeny dokresluju umelo tvar ktory nemaju...priroda vie, co robi...Lenka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak ked niekomu príroda pekné obočie nenadelila,tak je nútený tomu tvaru troška dopomôcť.Ja mám napriklad pri koreni nosa také riedke chlpky,že si ich musím dokresliť,inak by vyzeralo moje obočie,že ho mam od polky.A dokreslujem si to aj preto,že sa cítim lepšie,a viac zvýrazní črty.A gratulujem ti,že máš dokonalé obočie,závidím.

      Odstrániť
    2. Keby si videla ake mam obočie bez dokreslenia tak zmeníš názor, pripájam sa k Lucinde, závidm ti tvoje dokonalé obočie..

      Odstrániť
  4. ten rúž je krásny,v dm som tieto rúže od KM minule obdivovala,ale kedže polka testerov bola fuč,nevedela som,ktorý si vybrať :(
    aj ty si velmi pekná :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jno s tými testermi je to v naších končinách ťažké,ja si väčšinou pozriem swatches na blogoch, vyhliadnem si aký chcem a kupim..:) a ďakujem veľmi pekne :)

      Odstrániť
  5. krásné líčení :) ta barva rtěnky je k nakousnutí! jsem nový čtenář :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Na mne vyzerá ten rúž úplne inak, neviem prečo :D
    ale pekné prirodzené nevtieravé líčenie, páči sa mi :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no ten rúž je stale nejaký iný aj na mne, vždy ked si ho nanesiem..:D ďakujem

      Odstrániť
  7. to je kráásne :)) takéto líčenie ti veľmi pristane :)
    Veronika

    OdpovedaťOdstrániť
  8. chcela som povedať že aký pekný rúž.. pozerám, že rimmel 05, ejha ten mám doma, ale nechápem, prečo je na tebe taký pekný a na mne úplne ultraružový :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja fakt nechápem, mne ten rúž nepríde až tak ružový, nechápem čím to je..:D

      Odstrániť
  9. Nádherné, moc ti to sluší a ty černobílé fotky jsou skvělé ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Jednoduché, krásné, sluší ti to :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. jeejda, holka, ty jsi krasná :)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. haha, ďakujemm, toľko komplimentov :))

      Odstrániť
  12. veľmi ti to pristane, prirodzené líčenie je naj.^^

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Velmi pekná robota, vyzerá to prirodzene a pristane ti to :) Po 05 od Kate sa musím kuknúť, nádherný odtieň. Možno ma málinko mrzí to ostré obočie, ale každému sa niečo iné páči takže v tom nevidím "problém" ako sa hovorí :) A fotky sú super tiež :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem krásne, určite sa treba pozrieť, ešte by mali byť aj za 2,35 eur a to sa oplatí :o)

      Odstrániť
  14. Make-up By Kikuš26. 3. 2013 21:22

    krásne, jemné, farba rúžu skvelá, odtlačok najlepší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. PASSEI, VI E GOSTEI, INCLUSIVE ESTOU RECOMENDANDO O SEU BLOG PARA AS MINHAS AMIGAS(OS)...

    http://inkedesignerstampas.blogspot.com

    https://www.facebook.com/MANOALVES2008

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Lasting finish by Kate v odstínu 05 mám taky:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. moc se mi to líbí, tak krásně jemné:)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. pripajam sa k tym co maju tento ruz doma a aj na mne vyzera inak, tak nejak cyklamenovo :D ale na tebe vyzera krasne a s tym licenim oci... aaach :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to mi je velká záhada, toto :D a dakujem, som rada že sa líčenie páči :)

      Odstrániť
  19. Moc pěkné líčení!!! strašně ti to sluší! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Vyzeráš nááádherne :) :) Kočica jedna :)

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Krásné jarní líčení :) Moc se mi líbí tvůj blog, sleduju! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  22. musím říct, že jsi vážně hezky nalíčená..


    pohlednice

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Perfektní líčení! :)
    http://novakovakristyna.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť