2. marca 2013

Pop-Art Make-Up

Ahojte !


Včera som sa rozhodla že spravím nejaké jednoduché líčenie, ktoré nebude dlho trvať, no potom ma napadlo, že už dlhšie som chcela spraviť líčenie inšpirované pop artom, už som videla strašne veľa líčení práve na túto tému a veľmi sa mi to zapáčilo, tak som sa rozhodla teda, že líčenie bude nabudúce a teraz skúsim toto, trvalo mi to síce asi hodinu, no pritom som pozerala seriál, takže inak by som to mala rýchlejšie, ale neponáhľala som sa predsa nikde..Bohužial fotky niesú podľa mojích predstáv, fotila som to o osmej večer takže to berte prosím s rezervou, no myslím, že je na nich vidieť, to čo má :o)
Bolo by to podľa mňa ešte lepšie, so žltými vlasmi, no ja a photoshop sa veľmi nekamáratime, takže sa mi to samozrejme nevydarilo..takže musíte si tie vlasy domyslieť..:D  Fotky som veľmi neupravovala, zmenila som farbu čelenky aby viac zapasovala do fotky a len som trošku pridala farby, lebo blesk ich požral a aj tak to nie je až také pestré aké to bolo naozaj, hlavne ten rúž..Asi najviac mi zabralo robenie červených bodiek, robila som to bohužiaľ s takými pomôckami, aké som mala dostupné, takže to aj dlho trvalo a není to zas podľa mojích predstáv, no keď som sa tým tak dlho hrala tak Vám sem dám aj fotky..postup písať nebudem, kto chce, tak si dá do youtube pop art makeup a nájde mu niekoľko tutorialov :o)


Postup a použité produkty:
Ako základ po makeup som použila Gosh podkladová báza, potom krycí makeup Dermacol makeup cover (221)
Ďalej som spravila obočie, ktoré som si najprv načertla linkou vo fixke od Essence a potom vyplnila čiernou kajalovou vodeodolnou ceruzkou od Barry M, linku vo fixke som ešte použila na línie a čerty na tvári a tiež aj na ohraničenie tváre..
Na oči som použila podkladovú bázu od Zoevy a naniesla som fialový tieň z paletky 168 očných tieňov a ohyb oka som ohraničila znova linkou vo fixke od Essence
Čiernu kajalovú ceruzku od Barry M som tiež naniesla trošku do vonkajšieho kútika na dolné viečko, ktorú som potom rozblendila a naniesla som špirálu od Diego Dalla Palma
Na pery som naniesla rúž od Rimmel Kate Moss 01, a vynechala som si malé miesto na nanesenie bieleho tieňu, pery som si ohraničila znova čiernu linkou vo fixke
Na záver som si nechala červené bodky, ktoré mi najdlhšie trvali, robila som ich vatovou tyčinkou, ktorú som "máčala" do rúžu Rimmel Kate Moss 01, nie sú spravené tak precízne ako by mali byť, ale nevadí..




Dúfam že sa Vám aj toto moje nezvyčajné líčenie páčilo, nabudúce už hádam prejdeme na klasiku :o)

36 komentárov:

  1. super paci sa mi :) boli by sme skoro ako dvojicky..ked som si pozrela tvoje a moje :)
    kocky ak si chcete pozriet moje pop art licenie mozete TU

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, tvoje som už videla a je fakt super, no len škoda že nemám tak dobre spravené tie bodky.

      Odstrániť
  2. Super nápad a super provedení! Já vyzdvihuji hlavně obočí, které se Ti perfektně podařilo! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem krásne :) no to obočie som si myslela že bude tažšie ale nebolo..:)

      Odstrániť
  3. Super to je, fakt sa mi to veľmi páči, hlavne to obočie a pery! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To je skvělé!
    Jaké produkty jsi použila? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, už som dopísala postup aj produkty do članku :)

      Odstrániť
  5. Páni, to sa ti naozaj podarilo :) Paráda

    OdpovedaťOdstrániť
  6. skvelé! podarilo sa ti to :) vidím,že tiež máš rada všelijaké skúšanie výrazného makeupu:) to sme dve :P

    Veronika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, no ano velmi ma to bavi..:)

      Odstrániť
  7. Parada :) užasne sa ti to padarilo :))
    Gratulujem :)

    Ak by is chcela tak by si mohla prisť pozrieť moj novy blog len teraz ho rozbieham :)


    A prebieha giveaway :) bola by osm rada ked by si sa zučastnila :)
    pekny den :)

    http://eeverywomen.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. velmi pekne podarene, uz aj ja som to chcela skusit tak musim :))

    OdpovedaťOdstrániť
  9. strašne krásna si tu (neznie to dosť divne?) :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Zajímavé a moc se ti to vyvedlo. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. veľmi pekné líčenie aj celý príspevok! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. No teda musim uznat ze v tvojom prevedeni to vyzera fakt zaujimavo

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Vypadá to skvěle! Úžasně provedené. :)

    OdpovedaťOdstrániť