21. marca 2013

My everyday make-up look / Moje každodenné líčenie

Ahojte ! Už dávnejšie som spravila jeden podobný článok a to rýchle denné líčenie, ktoré si môžte pozrieť tu, no dnes vám chcem ukázať moje každodenné líčenie, ktoré je maximálne vhodné na deň, netrvá viac ako polhodiny a krásne vám zvýrazní očí a tvár. Zároveň som nafotila ja produkty, ktoré bežne a najčastejšie používam pri mojom každodennom líčení, sú to teda produkty, ktoré sú asi pre mňa najnutnejšie..Samozrejme že mám aj také dni, kedy sa nemaľujem vôbec, pretože nestíham alebo podobne ale aj také kedy sa ešte viac primaľujem, samozrejme nepreháňam to, teda dúfam..:D  Možno, niekomu bude chýbať linka,no ja si ju bežne nedávam, vystačím si so špirálou a jemnými hnedými tieňmi, myslím si že linka by už bola moc pre mňa, ale zas poznám aj takých, ktorý majú ako denné líčenie, linku a špirálu, je to individuálne..:o) Čo sa týka pier, tak tie sú tiež jemné, na denné líčenie sa asi iná farba nehodí.:o) Pre mňa je základom upravené obočie, ktoré si každý deň upravujem.Budem rada, ak mi napíšete aké je vaše každodenne líčenie a koľko Vám trvá :o) Príjemný deň prajem :)

Ako prvé som naniesla na vyčistenú pleť Bioderma Sebium Pore Refiner a nechala trošku vsiaknuť, potom som naniesla podklad pod makeup a následne samostatný makeup, ktorý treba rovnomerne rozotierať, aby vaša pleť bola naozaj prirodzená..Ako korektor som použila paletku korektorov od Catrice, ktorou som zakryla tiež všetky nedokonalosti.Všetko som zafixovala fixačným púdrom..No a na rade su oči, ja som začala hneď obočím, ktoré som dokreslila a vytvarovala..Zafixovala som ho gélom od Alverde, aby mi vydržalo tak po celý deň a nemusela ho opravovať..Na viečko som naniesla podkladový očný tieň od Avonu. Pod obočie a do vnútorného viečka som naniesla tieň Bootycal, do ohybu oka som naniesla tieň Tease ktorý som poriadne blendila až k obočiu, na pohyblivé viečko som naniesla tieň Half Baked, na ktorý som trochu naniesla aj tieňu Bootycall, ale fakt jemne, do vonkajšieho kútiku som jemne aplikovala Tease, na dolné viečko som naniesla odtieň Tease a Half Baked..Ďalej nasledovali klieštiky na riasy a špirála. Na pery som zvolila rúž od Rimmelu Kate Moss v nude odtieni..Nakoniec som ešte trošku vykonturovala tvár bronzérom a aplikovala lícenku..

POUŽITÉ PRODUKTY

TVÁR

 Bioderma Sébium Pore Refiner
Rimmel Fix & Perfect Pro Primer
Rimmel Londom Match Perfection 103 True Ivory
Dermacol Invisible fixing powder
Fleur de Santé Soft Peach lícenka
Miss Sporty bronzér Oh tan so fine
  All round concealer Catrice


OBOČIE

Eyebrow set na obočie
Alverde gél na obočie (01 Blond)

OČI

Podkladový očný tieň Avon
  Urban Decay Naked 2
 Maybelline The Colossal Volume

PERY

  Rimmel London Kate Moss 03


ŠTETCE

Sada štetcov VERY CROC Zoeva
Sada štetcov Eye Definition Zoeva

42 komentárov:

  1. Ako vidim aj tebe pomalicky dochadza pore refiner :) ja uz mam pripravene dalsie balenie a podklad mam tiez od rimmelu no mam novy od gosh tak idem o chvilku vyskusat... A inak sa licim podla nalady...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to teda ano, už tlačim z posledného..:o) som zvedava ako budeš spokojná s tým goshom, ja som o nom recenziu dávnejšie písala, aj ked neviem aký máš práve ten podklad, lebo maju ich viacej :)

      Odstrániť
  2. prirodzene a make-up podciarkol presne to co mal.. na jednicku :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krásne prirodzené a jemné líčenie ktoré zvýrazní tvoju krásnu tvár :)) palec hore :P
    inak som chystala aj ja takýto príspevok na dnes :D ale dám ho inokedy :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. moje bežné líčenie vyzerá tiež takto podobne :) takisto si dávm záležať hlavne na obočí :) veľmi ti takéto líčenie pristane :)

    Veronika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja bez obočia ani neexistujem..:D ďakujem krásne :)

      Odstrániť
  5. tohle líčení ti nejvíc sluší! :) jsi kráááásná :O

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jsi moc krásná!
    Mně zabere líčení cca 25 minut :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, myslím si, že to je taky najidealnejši limit :)

      Odstrániť
  7. Krásně ti to zvýraznilo barvu očí

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. skor by mi to mohlo zmenit uplne farbu oči..:D ale dakujem :)

      Odstrániť
  8. Líčení je přirozené, prostě krásné a moc ti to sluší, záříš jako sluníčko! :)
    Já se líčím téměř každý den jinak, ale je pravda, že nejčastěji se líčím fialovými stíny, na řasy hodím černou řasenku, domaluju obočí, přepudruju obličej a na rty si dám nějaký balzám. Tohle všechno mi zabere okolo 15ti minut :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jeej dakujem krásne :o) jee fialovými tienmi ? to by som mohla aj ja skusi na denne nosenie, len to by mi asi zabralo ešte viac času..:D

      Odstrániť
  9. nádherné líčenie :))

    Hannah Montana - Best Of Both Worlds

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Božeee :D človek chcel okopírovať stránku svojho blogu a okopíroval pesničku čo púšťal malej:D :D haha :D a tak možno si sa troška pobavila, že aké kraviny ti tam píšem :D

      Odstrániť
    2. haha najprv som si myslela ked som to zverejnovala, že to je naozaj odkazk na tvoj blog, že tak sa vola, a potom že šak mi nato nejde kliknuť.. teraz mi to už ale dava zmysel.:D :D

      Odstrániť
  10. krásne líčenie,velmi ti to pristane :) ja nosím okuliare,tak si davam linku,aby mi tie oči nezanikli :( tiene nepouživam,lebo mam tak mastné viečko,že by boli hned zliate..a líčenie asi 20 minút,podla toho,ako rýchlo a pekne si nanesiem linku,niekedy s nou ´bojujem a nikdy som ju neurobila rovnakú :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no keby nosím okuliare, linku si robím aj ja, ale to by trvalo min. hodinu, na linky fakt niesom..:D sme dve..:) a neskúšala si použiť podkladovú bázu pod tiene ? myslím, že by ti to pomohlo :)

      Odstrániť
    2. Veru ju používam,od elfu,preto mi linka drží,aj to len tekutá,ale tie tiene sa fakt zlejú,možno mám nejaké shity,čo je dost pravdepodobné :D ale aj keby používam tiene,vobec ich neviem tienovat,čiže som schopna dať jeden tien a koniec amen tma :D:D inak si robim zalusk na podkladovku na oči od dermacolu,videla som ju za 3,79e v 101,tak ju chcem vyskúšať

      Odstrániť
    3. Ja používam od zoevy a s tou som spokojná, mám už druhé balenie, no nemožem radiť, lebo viečka sa mi nemastnia,no tak ti je súdená asi len tá linka..:D, tu od dermacol chcem skusit aj ja, ale ja som ju ešte v 101-tke nevidela a v dmke je len pár veci od Dermacol, nechápem tomu, potom napíš aká je a podľa toho sa zariadim, ak ju teda niekde nájdem.:D

      Odstrániť
    4. vieš čo,ja som ju v jednej 101 nešla(vobec nemali stojan dermacol) a v druhej už stojan mali,čomu nechápem :) a v DM pochybujem,že bude.a potom ti dám teda vedieť :) dík za pokec ;)

      Odstrániť
  11. Moc krasne:-)

    www.lucieglam.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Paana beka :O prídeš mi veľmi sympatická a taká zlatá, pekná :) Tvoje líčenie pôsobí veľmi prirodzene, možno aj to tomu pomohlo :) Rúž používam tiež, síce je to 14-ka trochu tmavšia nude ale dá sa a takisto ten bronzer od Miss Sporty mám, lenže stále sa mi zdá akoby sa dosť zle chytal na štetec...musím si na to lepšie posvietiť, veď to nie je možné :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jeej dakujem krásne za tak milý komentár :o) no ten bronzer, teda nie je práve najlepší, určite su lepšie z drogerie, ja som si ho len tak kupila lebo iný ani nemám..:D ale zas nepostrehla som, žeby sa zle naberal ? aky používaš štetec naň ?

      Odstrániť
  13. Moc krásné, opravdu ti to sluší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. líbí se mi jednoduché světlé líčení.. ale sama si většinou dávám výraznou horní linku :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to sa mi páči tiež na denné nosenie, len linka a ja kamartky velmi niesme..zatial..:D

      Odstrániť
  15. Krásné líčení :)
    máš úžasné rty:)))

    nikol-kach.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť