10. marca 2013

Makeup of the day 9.3.2013

Ahojte, v minulom článku ste mohli vidieť moju najnovšiu kozmetiku no a včera som sa rozhodla že spravím s ňou nejaké líčenie, výsledok sa mi veľmi páčil tak dúfam, že aj Vám sa zapáči :o) Hlavne som chcela vyskúšať moje nové mono tiene od Essence, použila som všetky tri, no a musím povedať, že sa mi s nimi pracuje celkom dobre, najviac sa mi zapáčil asi hnedý metalický tieň(nižšie máte napísaný názov), pery som spravila výrazne, keďže oči sú jemné..Inak moja pleť je momentálne v procese hojenia, lebo som bola na čistení a odstraňovaní mílií, takže makeup teraz veľmi nechcem používať, ak teda niekde nejdem, dúfam, že sa mi to čoskoro zahojí :o) Fotky som nijak neupravovala..Nebudem rozpisovať postup, kedže ten je veľmi jednoduchý, nižšie som Vám napísala všetky použité produkty..:o)




POUŽITÉ PRODUKTY

TVÁR


  Podklad po makeup Gosh
  Bioderma Sensibio AR kompaktný makeup (Light color)
 Dermacol Invisible fixing powder
 Oriflame  Veryme Cherry my cheeks odtieň Sweet Coral
 Miss Sporty bronzér Oh tan so fine
 Rozjasňujúci podklad po makeup Essence(použitý ako rozjasňovač)

OBOČIE

Essence Eyebrow Stylish Set
Alverde gél na obočie (01 Blond)

OČI

 Podkladový očný tieň Avon
Essence eyeshadow 01 chill out
Essence eyeshadow 03 starlight
Essence eyeshadow 35 party all night
Barry M vodeodolná čierna kajalová ceruzka na oči
Diego Dalla Palma Prima Visione špirála

PERY

Kontúrovacia ceruzka na pery Ruby Rose 37 Burnt orange
 Rimmel London Kate Moss 05

ŠTETCE

Sada štetcov VERY CROC Zoeva
Sada štetcov Eye Definition Zoeva

34 komentárov:

  1. Máš tak úžasně plné rty :) jinak moc povedené... :)

    Jane´s colours

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, aj ked si myslim, že to k tomu dopomohla ta ceruzka..:)

      Odstrániť
  2. Jak zlatá, velmi Ti to sluší...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krásne líčenie ! a tie veľké plné pery!! :O závidím

    OdpovedaťOdstrániť
  4. super líčenie,pristane ti to:)Super odtieň rúža:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) ten ruž nie je taky ako je na fotke, lebo pod nim je ešte ceruzka ktora zmenila farbu s tym ružom.:D

      Odstrániť
  5. pery sú naozaj nádherné!!!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ten ruž má krasnu farbu, uplne tak oživí celu tvar :)

    Štýl ženy

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to teda ano, velmi sa mi tato kombinacia pačila a určite to vyskušam aj nabuduce :)

      Odstrániť
  7. Moj 05 je ruzzovy a tento vyzera skor hnedy, ale pekne na tebe ukaze :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no to je kvoli tomu, že pod nim je ceruzka, takže farba je ina..:) a dakujem

      Odstrániť
  8. Jeej tak to sa ti podarilo! Je krásne a ten rúž nema chybu !

    OdpovedaťOdstrániť
  9. krasne oci :)

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. si krááásna a krásne líčenie a pery, ale to už tu bolo veľakrát spomenuté. Ja len by som chcela vedieť, ako vieš tak krásne odfotiť to líčenie, mne sa to nikdy nechce pekne podariť.. :D

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. preco zvacsujes spodnu peru? podla mna ju mas aj tak pekne tvarovanu teda dostatocne "velku"? ci ako by osm to napisala :D Bea

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja si ju ale nezväčšujem, ako si napisala, nemam dovod si ju zväčšovať, ano, keď som sa na tie fotky znovas pozrela vyzera to tak, pretože som použila ceruzku na pery takže to bude jedine tym

      Odstrániť