3. marca 2013

Makeup of the day 2.3.2013

Ahojte !
Znova sa ozývam s článkom MOTD zo včerajška, v poslednej dobe som sa nelíčila vôbec, keďže mi nebolo práve najlepšie, no včera keď bolo tak krásne, tak som to zmenila a rozhodla sa spraviť nejaké rýchle farebné líčenie..

Naozaj to nie je nič ťažké, do ohybu oka som naniesla tieň Tease z palety Naked 2 od UD, a do vnútorného oka a pod obočie nad rozjasnenie BootyCall  ..celý look som oživila fialovou linkou Maybelline Collor Tatoo, na ktorú som ešte naniesla čiernu linku (linka vo fixke od Essence). Nasledovala špirála od Diego Dalla Palma a obočie som dokreslila tieňmi na obočie od Essence a zafixovala som ho gélom od Alverde.
Na tvár som najprv naniesla Hydrabio Légere potom Sheer makeup fix od Nip+Fab, makeup som tento krát ani nedávala, možno to je aj vidno, len som paletkou korektorov od Catrice zakryla nedokonalosti. Lícenku som použila od Fleur de Santé v odtieni Soft Peach, ktorá bola už dávno v Ladyboxe, a musím povedať, že odtieň sa mi veľmi páči a určite ju na jar a leto budem nosiť, takže ju uvidíte častejšie..Pre rozjasnenie som použila rozjasňovač od Essence no a nakoniec už len jemne ružový rúž od Gabrielle Salvete v odtieni  01 Lilla Romantica.



Príjemnú nedeľu prajem :o)
PS:Vyhodnotila som februárovú giveaway, gratulujem Dajdale, ktorú som vyžrebovala cez random.org s číslom 26 :o) Výherkyňu som už kontaktovala, no a vy ostatní nezúfajte, čoskoro bude ďalšia giveaway :o)

37 komentárov:

  1. Krasne tvarovanie očí :OO :)



    pozývam na moj novy blog :)
    http://eeverywomen.blogspot.sk/ +GIVEAWAY pozývam ťa :))))))))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ako funguje to color tattoo, naozaj drži dobre a neotiera sa?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. konkretne tato fialova farba, je podla mna najhoršia z tych čo mam,celkom hrudkavie a ma aj slabšiu pigmentaciu, som s nou najmenej spokojna, preto ked som aj robila tuto linku som musela ju vrstviť aby bola pekne fialova..ale drži dobre a neotiera sa..:)

      Odstrániť
  3. Ta fialová je moc hezká, sluší ti... :) já se ve fialové moc necítím, přijde mi, že dělá takové smutné oči... ale pak když ji někde vidím, tak mě to mrzi :D

    Jane´s colours

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. fialova je moja najoblubenejšia farba a na očiach ju mam velmi rada, určite jej daj ešte šancu :))

      Odstrániť
  4. velmi pekne si to zladila toto ti riadne pasuje, fakt super :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. pekné, také freš :)
    som tvoj nový follower :)
    catonthego.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tá linka a ten rúž :o) nádherné celé liňíčenie a aj fotky ;) :-) inak aj ja v poslednom období nepoužívam až tak často make-up iba si dám púder a korektor kde treba :) šetrí to čas :D :D
    Beauty4lush

    OdpovedaťOdstrániť
  7. krásné líčení :) tobě moc sluší! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. krásne oči :))

    http://sandra-wardrobe.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ta fialková je krásná:-)

    www.lucieglam.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Krásne, také jemné a príjemné líčenie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Krásný, jsi moc šikovná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Krásne! Koľko stál ten rúž? :o)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, presne si už teda nepamatam, ale myslim že okolo 4 eur..

      Odstrániť
  13. Krasne licenie! aj bez makeupu :) vyzeras skvele

    OdpovedaťOdstrániť