16. marca 2013

Inspired makeup Katy Perry E.T.

Ahojte !
Už dávnejšie som robila podobný článok(inšpirácia podľa videoklipu) tak ak si chcete pozrieť tak TU.
Dneska som sa rozhodla,že by som mohla vytvoriť nejaké kratívnejšie a neobyčajné líčenie, no a prišiel mi na rozum klip od Katy Perry - E.T a jej líčenie, ktoré sa mi už dávno zapáčilo..No a hneď bolo jasné, čo idem robiť, je to podľa mňa veľmi zaujímavé, samozrejme asi nie na každodenné líčenie...Veľa farieb potrebovať nebudete, prevláda tu zväčša hnedá.Písať postup by bolo asi zbytočné, kedže na youtube je niekoľko tutoriálov na tento look :o) Najťažšie bolo asi spravenie obočia, tak ako má ona, pretože nemala som žiadne produkty na zakrytie, nakoniec bohužial tak aj vyzerá.. Tak pridávam len použité produkty.

POUŽITÉ PRODUKTY

TVÁR


Hydratačný krém Hydrabio Légere Bioderma
Rimmel Fix & Perfect Pro Primer
 Dermacol makeup cover(221)
Dermacol Invisible fixing powder
Fleur de Santé Soft Peach lícenka
Alverde allround concealer

OBOČIE

Gabriella Salvete ceruzka na obočie (01)
OČI

 Paleta 168 očných tieňov
Urban Decay  Naked 2
Miss sporty Studio Lash eyeliner
Barry M black kajal eyeliner

PERY

   L'oreal Paris color riche 716

ŠTETCE

Sada štetcov VERY CROC Zoeva
Sada štetcov Eye Definition Zoeva

Video:

Príjemnú sobotu prajem :)

26 komentárov:

  1. juuu sa riadne podarilo! choď tak do školýý :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  2. WAU WAU!!!! Tak tohle je fakt dokonalé, nemůžu se vynadívat :) dobrých 5 minut jen zírám, jaká jsi šikula :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jeej, to ma potešilo, dakujem krásne :)

      Odstrániť
  3. moc se ti to povedlo, je to prostě nádherný! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jsi moc šikovná, povedlo se ti to, i ti to sluší :))))
    Přeji ti krásnou sobotu :))(

    nikol-kach.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Je to super, možno ma trošku mrzí to obočie - je tam vidieť to tvoje, neviem či to bol zámer, ale tak biela ceruzka by myslím pomohla :) Inak nemám slov, je to nádhera. A vážne by sa mi s tým nechelo packať :D!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to aj mna mrzí, aj som písala v článku, že mi to nešlo zakryt kedže som nemala práve najlepšie pomocky..:D a dakujem:)

      Odstrániť
  6. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. je to užasný, vážně se ti to povedlo moc :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Líčení se ti moc podařilo :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. You have very amazing blog, dear! Love it! :)
    I hope you wanna follow each other on GFC & Bloglovin. Please let me know? ;)

    Join my GIVEAWAY for winning $30 Chicnova voucher!
    HERE : sausanhanifah.blogspot.com/search/label/Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  10. jeej tak toto sa ti naozaj podarilo!! paráda..:)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. vypadá to velmi dobře, muselo ti to dát hodně práce.. :)

    OdpovedaťOdstrániť