28. marca 2013

Gabriella Salvete Stars 03 Intense coral

Ahojte, pri fotení fotiek k dnešnému článku, som zistila že som antitalent na nechty a všetko okolo toho a hlavne ich fotenie, toľko som toho nafotila a skoro žiadna nebola schopná do článku, no nejaké som vybrať musela..toľko na úvod..:D
01 Lila, 02 Sapphire, 03 Intense Coral, 04 Mistero Grey
Určite veľa z Vás zaregistrovala na FB stránke Gabriella Salvete možnosť zapojiť sa do testovania a získať jeden lak z novej limitovanej kolekcie STAR, ktorá teda ešte nie je v predaji, mala by byť myslím začiatkom apríla ak sa teda nemýlim, ak áno opravte ma..Zapojiť sa do testovania bolo celkom jednoduché, stačilo byť len rýchly a poslať mail s adresou a dúfať, že sme sa zmestili do prvej 200-tky :o) Mne sa to našťastie podarilo a bola som veľmi šťastná, že mám takúto možnosť, inak od GS nevlastním žiadne laky na nechty a z dekoratívnej kozmetiky asi len jeden rúž, ak sa nemýlim, no mala by som to asi napraviť :o)

Táto limitovaná kolekcia Stars obsahuje spolu 4 laky, všetky sa mi veľmi páčia a najradšej by som vlastnila všetky, čo ma potešilo bolo to, že každý lak má svoje číslo a názov, to mám veľmi rada :o) Ja som dostala na testovanie odtieň č.3 s názvom Intense Coral, čo je teda krásna, korálová farba vhodná práve na blížiace sa obdobie :o) Ja mám pomerne rada na nechtoch laky, ktoré obsahuje väčšie množstvo trblietok, no a práve tento lak to splňuje, obsahuje zlaté, červené trblietky..Bohužiaľ, ako som povedala, nepodarilo sa mi správne zachytiť farbu laku čo najpresnejšie, je oveľa krajší v skutočností a to hlavne na slniečku :o)
Obsah laku je 11 ml, čo je podľa taká klasika , myslím, že Avon alebo Oriflame laky majú 10 ml, len tak pre porovnanie, ale obal sa mi veľmi páči :o) Čo sa týka štetca, tak ten mi veľmi vyhovuje, dobre sa mi s nim lakuje, takže nemám mu čo vytknúť.Čo ma tiež milo prekvapilo, že v prvej vrstve už veľmi pekne prekryl necht, no ja som už zo zvyku naniesla dve vrstvy, schnul pomerne rýchlo, s tým som problém nemala, čo pri iných lakoch, čo vlastním, mám.
Tieto laky vytvárajú na nechte taký drsný, pieskovitý povrch, čo som bola prekvapená, lebo s týmto teda skúsenosť som nemala, ale celkom sa mi to aj zapáčilo, pri ničom mi lak nerobil problém a po chvíli som si na ten "pocit" po prejdení nechtu zvykla a je to príjemná zmena :o) Výdrž je super, lak vydržal tri dni úplne super a myslím si, že aj ten štvrtý by to v pohode zvládol..Odlakovanie bolo bezproblémovo, myslela som si, že to pôjde vďaka množstvu trblietok..Takže ja som si tento lak veľmi obľúbila, veľmi sa mi páči aj odtieň 02, keďže ja fialovú môžem..a veľmi :))

Zapojili ste sa do testovania ? Ak áno, aký lak prišiel Vám, ste spokojné ? :o) Ak ste už písali recenziu na nejaký odtieň laku z limitovanej kolekcie Stars, budem rada ak mi priložíte do komentára aj odkaz, rada sa pozriem na Váš odtieň a dojmy :o) Príjemný deň želám :o)

20 komentárov:

  1. Jééj ten je krásny :) bohužiaľ o tom testovaní som ani nevedela,no určite keď ho zbadám v drogérii rada si nejaký ten odtieň vyberiem :))

    Nius07

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ach nie, vidím, že si fakt musím dokúpiť aj tri ostatné :D Tento bude na leto super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Juuu ten je krááásnýý :)) ale nevím teda jestli by mi to drsné nevadilo... :)

    Jane´s colours

    OdpovedaťOdstrániť
  4. no ten vyzerá tak dokonale! :)♥

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Wow! Až bude v prodeji tak ten chci! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ty mas ake pekne nechty! Lak je krasny,uz len cakam,kedy sa bude dat kupit.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. mne sa strašne páči ten ružový,ja som nemala to šťastie,dozvedela som sa o tej akcii už keď bolo neskoro

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Moc pěkný nehty a ty odstíny jsou taky super!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ja som sa zapojila takisto no nestihla som sa vmestiť medzi prvých :D Veľmi sa mi ten lak páči. Prečítala som už možno 10 recenzií a tie fotky sú úžasné, podobne ako tvoje. Táto farba je podľa mňa najkrajšia, mala si šťastie. Ale zaujímala by ma ešte jedna vec a to je odlakovanie tohto laku. Bola by som veľmi rada ak by si sa podelila aj o túto skúsenosť pred tým, než si lak kúpim v drogerke ;)

    www.just-angelity.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V článku som písala že odlakovanie išlo bezproblémovo, trošku pritlačiť a ide to ľahúčko dole, keď som jemne prechádzala tampónom po nechte tak by som odlakovala ešte dlho.:D

      Odstrániť
  10. Túto novinku už som videla a moc sa mi to páči :) Škoda že fotky sú troška rozmazané, ale chápem, nie vždy to ide :) Už sa teším keď si to pôjdem kúpiť :)!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Až som šla pozrieť kde som to preskočila :D Vážne, nevšimla som si :) Pri takých tých trblietavých lakoch to ide často ťažko dole ale toto ma potešilo :) Už sa teším, kedy bude v tých drogériách dostupný.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Vypadá hodně dobře, líbí se mi všechny:))

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Moc hezký odstín na nehtech vypadá opravdu krásně.:)
    Zvu tě ke mně na giveaway.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Krasny je! Skoda ze mne sa neuslo

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Taktiež krásna farba, len neviem či by to vyzeralo dobre na mojich krátkych nechtoch... :D

    OdpovedaťOdstrániť