8. marca 2013

Čo sa mi za poslednú dobu nahromaždilo v kozmetickom kútiku :o)

Ahojte, zas po dlhšej dobe sa Vám ozývam, veľmi sa mi nechcelo dnes písať článok, no na FB ste napísali že chcete článok ešte dnes, tak som prekonala svoju lenivosť :o) Len, keby to tak bolo aj do iných činností že ? :o) Hneď na začiatok, Vám všetkým prajem (typujem že na môj blog chodia zväčša ženy) krásny deň žien :o) Dnes keď som behala po meste, tak muži mali v rukách krásne zabalené ruže, tak dúfam, že aj vy ste niečo pekné podostávali a pekne oslávili :o) No o tom som dnes nechcela pravdaže..

Dnes som bola v DM-ke pozrieť Essence výpredaj, ktorý odštartoval sa mi zdá, že v sobotu ? Myslela som, že tam bude viac produktov, no nejak veľmi ma neoslovil, niečo som si kúpila, aj to asi iba kvôli tomu, aby som niečo z toho výpredaja mala, keď som tam už kvôli tomu išla do tej DM-ky :o) Mono tiene, ktoré som si kúpila  nejakou záhadou nepratrili do výpredaja, len vybrané odtiene(ktoré ma teda nezaujali), ktoré som si teda všimla až pri pokladni, no nevadí..Budem rada ak mi napíšete, či ste si niečo vy odniesli z tohto výpredaja..No tie odtiene, ktoré som si kúpila sa mi teda veľmi páčia a sú veľmi zaujimavé, pigmentácia je podľa mňa viac než dobrá, ako som teda skúšala na ruku len tak, teším sa keď s nimi vytvorím nejaké líčenie..Na čo bola 50 % zľava je rozjasňujúca báza pod makeup, ja som už dávnejšie čítala že je dobrá aj ako rozjasňovač normálne, nie ako podklad..takže som zvedavá ale zas ako som skúšala tak nevyzerá najhoršie..:o)


No ďalej som zamierila k stojanu Rimmel, neviem ani čo som pri ňom robila, no zrazu nám padla so sesterkou do oka cena, ktorá patrila k rúžom od Kate Moss, cena je 2,35 € čo je podľa mňa úžasná cena, hneď som si chcela vybrať nejaký odtieň, a tak aj po dlhom skúšaní skončil odtieň 05, je božský :o) Určite ak niekto nevedel, o tejto akcie, alebo čo to vlastne je, zbehnite si kúpiť nejaký odtieň, pretože tie rúže sú už tak preslávene a dobré že aspoň jeden odtieň musíte mať ! :o) Neviem, či sú na všetky odtiene, oni to tam mali nejak dopletené..To je k dnešným nákupom všetko no a teraz prejdem k iným produktom, ktoré nie sú z drogérie..

Ako môžte už mnohí vedieť, Avon má "novinku" neviem či to je novinka, keďže sa v katalógu, už dlhšiu dobu nachádza, no nevadí, podkladový očný tieň, ktorý teda slúži ako podklad pod tiene, mne už znova dochádza Zoeva podkladová báza a keď som videla už nejaké recenzie dávnejšie na tento podklad, tak som neváhala a objednala si ho aj ja, veľmi sa mi v katalógu zapáčil a naživo ešte viac :o) Zatiaľ som ho neskúšala ale po otestovaní, Vám určite prinesiem recenziu :o) Cena bola myslím okolo 2-3 €, už neviem presne, no je to akciová cena, ktorá je podľa mňa super :o) Zato Oriflame veľmi u mňa nezabodoval, objednala som si lícenku za 4,50€ /2g, vedela som že to bude malé, ale keď som to uvidela naživo, tak som fakt nečakala že je to také malé, pretože cena mi prišla vysoká, zato že to je ešte Oriflame..Názov to má Veryme Cherry my cheeks odtieň Sweet Coral ( sweet coral si trošku inak predstavujem ako je toto), uznávam, že lícenka je dobre pigmentovaná, ešte som nemala šancu ju skúsiť, takže uvidím ešte či napíšem recenziu neskôr..Inak ja celkovo mám radšej Avon ako Oriflame, kľudne sa vyjadrite, aký máte názor vy na toto..


No a posledná vec je od kozmetiky Nip+ Fab, ktorá má pred nedávnom oslovila ohľadom spolupráci, ktorú ste na FB "odhlasovali" že ju mám vziať, testujem od nich produkt Sheer Makeup Fix, neskôr bude určite recenzia..zatiaľ mám zmiešané pocity z tohto produktu..

No ako vidím, tak som sa celkom rozpísala,čo som neplánovala, takže končím na dnes, dúfam, že sa Vám tento článok páčil :o Príjemný zvyšok piatka :o)

14 komentárov:

  1. Tuším teda pôjdem pozrieť do Dm aj ja :) Jeden taký mono tieň mám už dlhšie a som s ním spokojná, tak dúfam že nejaké pekné odtiene budú v tom výpredaji :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som mala doteraz jeden biely matný tieň ktorý celkom ušiel, no na tieto tri pigmentáciou nemá..:o) mna nezaujali bohužial žiadne odtiene z vypredaja..

      Odstrániť
  2. Ja som chcela ísť tiež na Essence výpredaj, ale prerábajú nám DM a otvárajú ho teraz v pondelok, takže pochybujem, že tam budú dávať ešte veci do výpredaju :D Inak tie rúže som už niekde čítala, že sú také lacné, ale u nás nemali zmenenú cenu :/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. No totóo ja som asi úplne mimo,nevedela som o tom výpredaji :/ Ale ten biely tieň...no zajtra si bežím poňho..:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tú bázu od essence sa chystám si aj ja kúpiť a odtieň rúžu je krásny :)

    http://pajameysik.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jsem ani nevěděla, že je výprodej Essence :D musím se teda zajít mrknout do DM...

    Jane´s colours

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no neviem či je aj v čechach, ale asi nie..

      Odstrániť
  6. skúsim aj ja dnes ísť pozrieť u nás:))) páčia sa mi tie tiene:)
    Veronika

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ja som ešte nestihla ísť do drogérky, no a najviac sa mi tu z toho páčia tiene od essence ten hnedý a strieborný sú úžasné!! :)

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. hentú 05 rúž mám aj ja a bohužiaľ som zistila, že mi nepristane tak ako by som si predstavovala, škoda...je to pekný odtieň :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Fajne vecicky :) tesim sa na recenzie a ruz 05 mam tiez :))

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Baby, ja mám ten strieborný očný tieň, a je dokonalý!!! Úžasné trblietky, a o výdrži ani nehovorím! Vydržal mi 12 hodín bez bázy pod očné tiene. Takže kupujte :D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. ten rúž vyzerá super :)
    budem rada keď zavítaš na môj blog petra-book.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť