14. marca 2013

Čo je nové vo svete Bioderma / Novinky Bioderma

Ahojte !
Pred nejakým časom spoločnosť Bioderma uviedla tri novinky na slovenský trh, ja som mala tú možnosť otestovať spoločne aj s inými blogerkami novinky, začo spoločnosti Bioderma veľmi ďakujem :o) Ja som sa novinkám samozrejme veľmi potešila a nevedela som sa dočkať, kedy ich budem môcť otestovať..:o) Jedná sa o produkty z rady Sensibio AR, ktorá je vlastne taká ako Sensibio, len táto je ešte pre citlivejšiu pleť so sklonom rosacei (začervenaniu). Táto rada obsahuje Sensibio AR micerálku, BB krém a kompaktný makeup( svetlý a tmavý odtieň). Všetky produkty sú už nejaký ten čas v predají v partnerských lekárniach.

Sensibio AR BB Krém

 Popis: (bioderma.sk)
•  okamžite upokojuje začervenania a zabraňuje jeho zhoršeniu a rozšíreniu.
Patentovaný komplex Rosactiv® pôsobí priamo na faktor zodpovedný za dilatáciu a oslabenie kožných ciev (zdroj stáleho začervenania). Sensibio AR Krém s dlhotrvajúcim účinkom pomáha v boji proti vzniku a zhoršeniu rozptýlených začervenaní. 
• “Ultra-upokojujúci” krém na starostlivosť o pokožku Sensibio AR Krém okamžite redukuje začervenanie a pocity pálenia vďaka tomu, že je zmesou mimoriadne upokojujúcich aktívnych zložiek. 
•  trvale a dlhodobo pôsobí proti prechodnému a intenzívnemu začervenaniu spôsobeného vplyvom agresie (počasie, emócie, diéty, teplo atď.) i proti začervenaniu permanentnému (malé, viditeľné cievky).

Načo som sa najviac tešila bol Sensibio AR BB krém (40 ml/18,90 €), od ktorého som čakala trošku viac..Celkom ma sklamalo, že je dostupný len v jednom odtieni a to Clair Light, predstavovala som si odtieň o trošku svetlejší, vtedy by bol určite viac "obľúbenejší"...Tento odtieň je pre mňa o cca jeden stupne tmavší ako je moja pleť teraz cez zimu, cez leto ho určite využijem viac, keď sa opálim, vtedy bude určite produkt, ktorý budem používať pravidelne, teraz ho mám zatiaľ schovaný v košíku..Odtieň mi príde skôr do bežova ako oranžova. No dobre prejdeme k ďalšej veci a to je konzistencia, ktorá mi narozdiel veľmi vyhovuje, mám radšej keď konzistencia je taká hutnejšia ako redšia, čo toto BBčko spĺňa, dobre sa rozotiera, dá sa vrstviť a príjemne mi vonia. Krytie je slabšie, takže toto mi tiež sedí, keďže nemávam veľké problémy s pleťou, a ak sa nejaká nedokonalosť objaví tak nato nám predsa slúži korektor nie? Takže pre problematickú pleť určite vhodný nie je..Čo sa týka aplikácie, tak som skúšala aj štetcom a aj prstami a viac sa mi osvedčili prsty, vtedy sa mi to dá precíznejšie a lepšie do stratena rozotrieť.Po chvíli zoxiduje a akoby sa prispôsobí farbe pletí a vtedy vyzerá lepšie, čo je možno aj vidieť nižšie na fotke..Ak máte mastnú pleť, určite bude potrebné aj zapudrovať, keďže Vám pleť nijak nezmatní.Výdrž je priemerná, určite nemôžte rátať s tým, že vám vydrží od rána do večera..K tomu letu sa ešte vrátim, tento BB krém má aj SPF 30, čo je na jar a na leto veľmi vhodné a pleť chránite pred slnečným žiarením..Takže až na ten odtieň, je podľa mňa dobrý, ten odtieň sa síce bude hodiť na leto, takže zas taký veľký problém to nie je..



 Na fotkách to práve najlepšie nie je vidieť, bb krém som poriadne rozotrela.

Sensibio AR Kompaktný make-up

Popis: (bioderma.sk)
•  okamžite upokojuje začervenania a zabraňuje ich zhoršeniu a rozšíreniu.
Patentovaný komplex Rosactiv® pôsobí priamo na faktor zodpovedný za dilatáciu a oslabenie kožných ciev (zdroj stáleho začervenania). Sensibio AR Kompaktný make-up s dlhotrvajúcim účinkom pomáha v boji proti vzniku a zhoršeniu rozptýlených začervenaní.
•  trvale a dlhodobo pôsobí proti prechodnému a intenzívnemu začervenaniu spôsobeného vplyvom agresie (počasie, emócie, diéty, teplo atď.) i proti začervenaniu permanentnému (malé, viditeľné cievky).
•  zjednocuje odtieň pleti a zakrýva nedokonalosti, pokožku zanecháva zamatovo hebkú .


Na kompaktný púder (10g/18,90 €) som sa narozdiel od BB krému tešila asi najmenej, nejako má kompaktné makeupy nezaujímajú a ani po odskúšaní to nie je inak..Keď ma napadne tak ho použijem čo teda často nie je, kedže mám už svoje obľúbené makeupy, ale tak prejdem k skúsenostiam s týmto makeupom..Dostupné sú narozdiel od BB krému, dva odtiene a to svetlý/light a tmavý/golden..Keď som otvorila ten svetlejší, myslela som že je to tmavší, pretože na prvý pohľad mi prišiel pomerne tmavý, no po dobrom rozotrení na pleti mi odtieň celkom sedí, čo sa týka tmavšieho, tak ten si nechám zrejme na leto, ak ma niekedy napadne ho použiť, svetlejší ste mohli vidieť v tomto článku na pleti..Takže po otestovaní mi svetlý odtieň sedí a som spokojná..Nanášam ho normálne plochým štetcom a prípadne použijem aj prsty na lepšie rozotrenie..Čisto prstami to určite nejde..Trošku mi vadí to biele balenie, kedže je už teraz celé špinavé od toho makeupu, ale zas na druhú stranu som rada za veľké zrkadielko a za hubku, je to praktické napr. keď cestujem, mám všetko v jednom :o) Konzistencia mi príde na prvý dojem mastná, čo je teda naozaj iba prvý dojem, je znova ľahká, na pleti ho skoro vôbec nie je cítiť, ako keby som na pleti nič nemala, dobre sa rozotiera, žiadnu vôňu som nezacítila..Krytie je znova stredné, takže pre problematickú pleť nie je, je to podľa mňa skvelá vecička na leto, kedy je lepšie niečo s ľahšou konzistenciou..Má aj SPF 30, čo je vyššie ako u BB krému..Takže aj napriek tomu, že kompaktné makeupy nemám veľmi rada, tak tento mi veľmi vyhovuje, na leto sa určite zíde :)

Svetlejší a tmavší odtieň:

tmavší a svetlejší odtieň

Sensibio AR H2O


Popis:(bioderma.sk)
• dôkladne odstraňuje aj vodovzdorný make-up.
Patentovaný komplex Rosactiv® pôsobí priamo na faktor zodpovedný za dilatáciu a oslabenie kožných ciev (zdroj stáleho začervenania). Sensibio H2O AR s dlhotrvajúcim účinkom pomáha v boji proti vzniku a zhoršeniu rozptýlených začervenaní.
•  chráni hydrolipidický film pokožky, má fyziologické pH 5,5 a je hypoalergénna.
• odstraňuje pálenie pokožky.


Ďalšia micerálka Sensibio H2O AR(250 ml/14,49€ ), tentoraz ešte pre citlivejšiu pleť so začervenaním, ja netrpím precitlivelou pleťou, takže nevidím rozdiel medzi novou a starou verziou, ale myslím, že pre tých, ktorý majú problém so začevenaním a citlivou pleťou sa hodiť rozhodne bude :o)  Ja som celkovo s micerálkou od Biodermy veľmi spokojná, používam ju už zo pol roka, stále a žiadne nevýhody som nenašla..Skvele sa mi s ňou odličuje, mám už niekoľké balenie..Nájde sa skupinka ľudí, ktorým micerálka nevyhovuje a druhá skupinka, ktorá ju chválu do nebies, ja patrí naštastie k tej druhej :o)

Takže trošku dlhšia recenzia, ak máte nejaké otázky, kľudne sa pýtajte do komentára, kľudne som mohla na niečo zabudnúť že ? :o) Nakoniec som s týmito novými produktmi zas nie až tak sklamaná, ako som bola z počiatku, až na tie odtiene som celkom spokojná :o) Dúfam, že sa Vám táto recenzia páčila a prajem príjemný deň :o)

22 komentárov:

  1. tak koukám, že s těmi odstíny měli problém snad všechny blogerky, které testovaly :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no ja s nimi zas až tak velký problém nemám,ale čitala som recenzie aj u iných a maš pravdu:)

      Odstrániť
  2. tak tak ... ja som teraz tiež recenzovala kompaktný makeup, ale tak je to produkt určený na nejakú liečbu, musí mať asi odtieň aký má a tým pádom nesedí každému ... kto si pamätá obdobie aknekoloru :D bolo to asi podobné :D ale tak aspoň som sa rozhodla ich obe ponúknuť do giveaway ...
    inak sa mi páči tvoje spracovanie článku ... že pri týchto produktoch sa dá poriadne rozpísať? :)
    Purpurová Lastovička

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aha, no tak s tym maš vlastne pravdu, aknekolor si velmi dobre pamatám.:) a dakujem pekne, som rada že to niekto aj ocení, no to teda ano, najprv som neplanovala písať toho vela, skor v skratke, ale tak rozpísala som sa no..:D

      Odstrániť
  3. BB by asi pro mě nebyla výhra, ale ostatní věci vypadají skvěle:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no podla toho aký maš top pleti asi..:)

      Odstrániť
  4. Škoda tých odtieňov o.o Keby to bolo svetlejšie, možno by som si niečo zaobstarala. Ale rozmýšlam nad tou micelárkou :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no to teda ano, škoda toho..a miceralka je skvela ! :)

      Odstrániť
  5. Mne sa BBčko páči a v podstate súhlasím s tebou.Akurát to krytie je s porovnaním ostatných BBčiek podľa mňa na dosť dobrej úrovni..ale zas je pravda, že na problematickú pleť vhodný nebude...
    alliknowaboutcosmetics.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja si myslim, rada ho použivam, len si ho trocha nechavam aj na leto :D

      Odstrániť
  6. Ty make-upy jsou totální oranžáda, ani mi nepříjde, že by byl jeden tmavší a druhý světlejší, spíš je jeden víc oranžovější... nic pro mě... bohužel, je to škoda

    Jane´s colours

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. myslim, že ten svetlejši sa da využiť kludne, ten tmavy to je už horšie.:D

      Odstrániť
  7. Odpovede
    1. to ano, nie je to pre všetkých stvorené..

      Odstrániť
  8. pekná recenzia, kompletná, škoda, že to nevyšlo s odtieňami :-)
    Beauty4lush

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ajja by som sa uz mohla dostat k napisaniu recenzii :)) ta tvoja je super

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. haha pokial, som sa ja k tomuto dostala, to bola dlha doba, ale dakujem, tešim sa na tvoju ! :)

      Odstrániť
  10. Všechno vypadá skvěle ! :)))
    Super recenze

    http://nikol-kach.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Mě se líbí všechno ;P
    Ale ten nedostatek odstínů mě ničí! :DD

    OdpovedaťOdstrániť