30. marca 2013

Black&Turquoise eyeliner makeup

Ahojte !
Rozhodla som sa po dlhom čase použiť tyrkysové color tattoo od Maybelline a trošku si potrénovať linku, myslím, že sa mi to celkom podarilo, je to celkom ostré a výrazné líčenie ale podľa mňa sa dá kľudne nosiť cez leto alebo na nejakú party :o) Toto líčenie je celkom rýchle( pre tých, ktorí majú natrénované robenie liniek :D) a jednoduché :o) Viečko som trochu vytieňovala hnedým matným tieňom a čiernym matným tieňom z palety UD Naked 2..Neviem ako ste na tom vy, ale mne sa lepšie robí linka v poslednom čase linkou vo fixke(pere), tú čo mám ja je od Essence a celkom mi vyhovuje. Linku som spravila celkom výraznú, a dole pozdĺž čiernej linky som naniesla tyrkysovú krémovú linku, ktorá išla aj na dolné viečko..Na obočie som použila set na obočie od Essence a špirálu od Gosh-u Catchy Eyes mascara, no a toto jednoduché líčenie je hotové, ako vidíte, veľa produktov tu naozaj netreba :o) Ak máte doma aj inej farby color tattoo od Maybelline alebo vlastne aj iné farebné linky, alebo farebné tiene, ktoré sa dajú taktiež dať mesto mojej tyrkysovej linky, určite to vyskúšajte :o)
Budem rada, ak mi napíšete, aké líčenie je momentálne vaše najobľúbenejšie :o) Príjemnú sobotu želám :o)
PS: Nezabudnite na prebiehajúcu giveaway :o)

37 komentárov:

  1. toto líčenie patrí aj medzi moje obľúbené, vo všeobecnosti hocijaká farba na spodné viečko+ čierna linka. Takmer vždy to vyzerá skvele!

    Inak ak ťa trápi akné možno ťa poteší môj príspevok o výrobku, ktorý nielen super kryje ale aj lieči: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/03/recenzia-sebium-al-korektor-bioderma.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no ja som len prednedávno začala takto použivať farebné linky na spodnom viečku :)

      Odstrániť
  2. jeej, neviem ci si si vsimla, ale Monica in essence teraz pridala podobne licenie.. :) nahoda..
    Velmi sa mi paci licenie, aj nafotenie.. vydarilo sa ti to..krasa

    Dievcata pozyvam vas na GIVEAWAY o clip in vlasy 60 cm a Dermacol vyrobky: TU
    Dakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ešte som nevidela, ale hned idem kuknut :) a dakujem krásne :)

      Odstrániť
  3. to je nádherné.. hrozně se mi líbí jak máš udělanou tu linku :))) - úplně pravidelnou a dokonalou :)
    Střípky z mého života

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, no po dlhom čase sa mi ako tak podarilo, škoda že ju neviem tak vykresliť za pár minút.:D

      Odstrániť
  4. Užasné líčenie ;) Tá modrá farba je krásna :)

    http://blogofcomestic.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ta modrá je úžasná! Vypadá to skvěle! Kéž bych uměla udělat taky takovou linku :D
    Katelin.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, určite to chce len cvik..a viac času..:D

      Odstrániť
  6. Je to moc hezké líčení, jenom se mi moc nezamlouvá to obočí, které je podle mě moc vykteslené, ale to je jen můj vkus. Taky jsem už uvažovala že si konečně pořídím nějaké barvičky na oči.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem a tiež aj za tvoj názor :)

      Odstrániť
  7. Tiež to takto občas nosievam :) A musím pochváliť fotky, krásne!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. líčenie je nádherné :))) len by som na obočie použila trošku tmavšiu farbu :)

    Veronika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som to zas nechcela prehnať s tym obočím, ked sa niekomu zdá že je veľmi tmavé, tak už fakt neviem čo mam s nim robiť..a dakujem :)

      Odstrániť
  9. To je krááása! :) Nemám slov :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Moooc hezké :) já si dělám nejradši zelené linky... i na den, nosím to každý den :)

    Jane´s colours

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. si ma teraz inšpirovala, zelené linky som ešte neskušala,tak to určite napravim a dakujem :)

      Odstrániť
  11. To vyzerá úžasne! Chýba mi ešte fotka celej tváre ako to pôsobí celkovo ale tak nepochybujem, že super :)

    www.just-angelity.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no ja som celú tvár ani nemala, iba jedno oko som tak spravila..:D no ked budem robiť znova toto ličenie tak sa vyfotim cela a hodim na FB :) a dakujem krásne :)

      Odstrániť
  12. Prekrasne! Velmi sa ti to hodi :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Strašně ti to sluší,nádherný. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Vyzerá to vážne krásne :)! Mne Essence fixky na oči príliš nevyhovujú, alebo mám vždy "šťastie" a narazím na takú, ktorá mi vyschne skôr ako ju stihnem použiť. Mám od nich teraz jednu a vôbec ju nepoužívam, lebo píše kedy sa jej zachce a to mi moc nevyhovuje, som radšej za gélovky :) Líčenie je vážne krásne! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem,no mne táto celkom vyhovuje, aj ked výdrž nie je nič moc teda, ale inú nemám, teda ešte jednu od miss sporty a ta je fakt hrozná, gelove linky mam rada, no na také precíznejšie a rýchlepšie robenie liniek mám rada tieto v pere(fixke), to je tá chyba že to v drogérke všetci otváraju a potom sa možem čudovať, že to je už vyschnuté..:(

      Odstrániť
  15. DOKONALÉ!
    Color Tattoo jsem si ještě nepořídila, teď si pořídím ke svým vysněním On and On Bronze i tyto modré! I když nevím, jak moc je využiju.. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  16. škoda že to není vyfocené tak aby la vidět celá tvař ale jedno oko přesto stačí a s klidem můžu číct, wáu! nádherné a krásné očko mimochodem!:D

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Veľmi pekné :) Tvoj blog sledujem od prvého príspevku a nedá mi nepovedať, že si sa odvtedy v líčení veľmi zdokonalila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. tak ďalší námet na líčenie ako to tak vidím, dúfam, že sa mi podarí aspoň spolovice tak ako tebe!:)

    OdpovedaťOdstrániť