7. februára 2013

Rimmel Match Perfection a Fix & Perfect primer

Ahojte, dnes som si pre Vás naplánovala recenziu, ktorá možno bude trošku dlhšia. Bude sa jednať o dva produkty z drogérie, ktoré boli prednedávnom v akcii spolu a ako som si všimla, tak mnohí si ich kúpili no aj keď recenzii na ne je už celkom dosť, tak som sa rozhodla napísať aj ja, no a ak Vás teda zaujíma môj názor, moje postrehy a ako mne vyhovujú tak čítajte ďalej :o)




Od Rimmelu som ešte nikdy nič neskúšala a ani nevlastnila, no a dokonca aj k tejto akcie som sa snažila odolať, pretože som bola na vážkach a značka Rimmel ma nejak neokúzlila..Asi po týždni ako som sa pozerala na to, či tam ešte je ta akcia som sa rozhodla kúpiť tieto produkty a vyskúšať ich teda, cena bola 9,90 €, čo sa podľa mňa naozaj oplatilo, keďže samostatne tie produkty každý stojí okolo 7-8 €..Všimla som si že Rimmel ma celkom často nejaké akcie, zvýhodnené balíčky a podobne, takže treba len sledovať..:o)
Na obidva produkty som čítala v podstate pozitívne recenzie no a u tej mojej to bude podobne..:o) Báza pod makeup je tak ospevovaná, že som si ju chcela už dávnejšie kúpiť, no zdala sa mi celkom drahá, tak som rada že som počkala a kúpila ju až teraz..:o) Z tejto rady Match Perfection by som si chcela kúpiť aj rozjasňujúci korektor, tak dúfam že bude znova nejaká akcia, ktorá sa vyplatí..


Ja rovno začnem makeupom, ktorý je v praktickom, klasickom, sklenenom obale, no ako som si všimla tak je aj makeup v kelímku a to teda mne sa vôbec nepozdáva a príde mi to nehygienické..Zato, toto pumpičkové balenie sa mi veľmi páči..Obsahuje 30 ml a na výber je pomerne dosť odtieňov, takže si myslím, že každý si príde na svoje, aj keď ja mám druhý najsvetlejší odtieň - 103 True Ivory, je o trošičku tmavší od mojej pleti, ale keď sa dobre rozotrie tak to vôbec nejde spoznať...Pri aplikovaní množstva, mi ide presne také množstvo makeupu, aké chcem, stačí veľmi málo, na moju tvár mi postačí jedno pumpnutie, keď sa mi zdá že je málo, nie je problém ešte stlačiť že ? :o)



Moje prvé dojmy po prvej aplikácii makeupu, boli pozitívne, prvé čo ma hneď očarilo bola svieža vôňa, strašne mi ten makeup vonia :D Mám skúsenosť aj s takými makeupmi, ktoré práve pekne nevoňali, no tento k tej katégorie nepatrí..Prejdem k tým základným veciam, ktoré by Vás mohli zaujímať..
Konzistencia tohto makeupu je veľmi riedka - vodová, čo ja skôr uprednostňujem o kúsoček hutnejšie makeupy, ale nejak výrazne mi to nevadí..Neobsahuje žiadny shimmer, no pleť aj tak pekne rozžiari a zjednotí..
Veľmi dobre sa sním pracuje, skvele sa rozotiera, pleť dobre hydratuje no a odporúčam ho na suchšiu, normálnu pleť, pre mastnú pleť ho neodporúčam..Ja mám normálnu pleť a po aplikácii, mám T-zónu po ňom mastnejšiu, preto musím naniesť ešte zmatňujúci púder Rimmel Stay Matte..Čo sa týka krytia, tak zaraďujem ho medzi tie menšie až mierne stredné..Môžte nižšie vidieť, že kurhy pod očami mi nezakryl..Ak máte problematickú pleť, tak to nie je to pravé, skôr ešte potom korektor alebo iný makeup..Výdrž je celkom dobrá, nepostrehla som že by sa mi stratil, používam ho pod bázu a s výdržou teda problém nemám..No a aby som nezabudla tak má SPF 18 :o)



No a tak sa vlastne dostávame k druhej polovičke článku a to k bázi pod makeup..Klasická tuba, ktorá mi celkom vyhovuje, takisto má 30 ml, no a stále som nepochopila prečo tam je napisané, že je to odtieň 002...:D Má mať 5 účinkov v 1, čo ja nejak neriešim a ani ma to nezaujíma čo všetko ma mať, skôr ma zaujíma aké má naozaj účinky..Konzistencia je klasická biela, je skôr redšia ako hutnejšia..Dobre sa rozotiera, a naozaj netreba to s bázami a podkladmi preháňať, aby sa Vám nezačali droliť na pleti..potom ten efekt nebude najlepší..:D Na pleti je veľmi príjemná, znova tá istá pekná vôňa ako u makeupu :o) Makeup vydrží o niečo dlhšie a pôsobí lepšie na pleti s bázou ako bez, takže si neviem predstaviť už, že by som bázu alebo nejaký podklad po makeup jednoducho nepoužila, na ples alebo na nejaké príležitosti, je určite toto základ pre správny makeup..:o)Dobre pleť pripraví na makeup, rozjasní, zmatní a je to teda veľmi dobrý produkt z drogérie, ktorý niekomu môže ale aj nemusí vyhovovať, ako to je vlastne u každého produktu..každému niečo iné vyhovuje :o)

Zhrnutie je teda také, že obidva produkty vrelo odporúčam, ak si niekto prečítal celú túto recenziu tak v podstate vie, či mu bude makeup vyhovovať alebo nie..Ja som možno mala šťastie, že mi sedí alebo čo.:o)
Budem rada ak mi napíšete, či máte skúsenosť s týmito produktmi :o)

14 komentárov:

  1. už jsem se na to dívala v drogérce a nebyla jsem si jistá, ale ted už vážně si to koupím :)



    PS: Zvu tě k sobě na valentýnskou giveaway:
    http://bloggerandbeautifullife.blogspot.cz/2013/02/love-love-love.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Podľa mňa sú oba produkty skvelé a žiadny problém s nimi nemám :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zrovna včera jsem si Match make-up koupila a musím říct že sem velice spokojená :)

    www.diarybylucinda.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. na primer sa chystam :)

    independent beauty blog by she.is.the.one

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Oba vyrobky su super ja uzpar rokov ppuzivam rimmel makeupy a som spokojna

    OdpovedaťOdstrániť
  6. pre slečny z ČR len oznamujem, že dnes som videla tento make up v Rossman drogérii za 130kč, tak hurá do nakupovania:)))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Používám oba produkty a mám je strašně ráda :)
    Ten make up mi perfektně sedí, odstínem, dávkováním i krytím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tenhle make up s bázi jsem si také pořídila a jsem opravdu hodně spokojená! :-) má pěkné odstíny, mám stejný jako ty, a sedí mi asi nejvíc ze všech mu, které jsem vyzkoušela :-) super článek

    http://hollybword.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. hm..tak to som od rimmelu necakala, pekne krytie ma :)
    podla mna dobra kupa :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. bázu už mám druhýkrát,je super a make upy len od rimmelu používam,mám aj tento vynovený,a a ešte v tom kelinku či ako to nazvať,a striedam ich :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ak ho este uvidim v tejto akcii,urcite si ho kupim.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. báza ktorú som používala sa už minula nebolo by zlé vyskúšať niečo nové...:) Aneta Malis photoblog

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ja som tiež dlho pokukovala po tomto makeu-pe a nakoniec som bola veľmi spokojná, vlastním aj makeu-py, ktoré sú raz také drahé, ale tomuto sa nevyrovnajú; báza je tiež super,ale make-up vydrží celý deň aj bez nej... Petra

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Vyzerá to super, už som to aj vyskúšala a páčil sa mi. Rimmel výrobky mám celkovo rada :)) Super článok .

    OdpovedaťOdstrániť