3. februára 2013

Maybelline Color sensational lipstick 906 HOT PLUM

Ahojte, už dávnejšie som na FB pridala fotku, kde som Vás informovala o tom, že som si kúpila jeden z nových odtieňov od Maybelline Color sensational...Neviem presne, aké všetky sú tie nové odtienie, no ako som tak pozerala tak sú to nádherné, výrazne odtiene a ja už teraz rozmýšľam aký ďalší bude ten môj :o) Sú to teda také novinky z drogérie, ktoré určite stoja za kúpu, cena je myslím okolo 5-6 € už neviem presne, lebo si to nepamätám, no neviem či v Česku nie sú lacnejšie..




Obaj je klasickým červený, hranatý, nič, čo by ma zaujalo alebo zas odradilo od kúpy..Zo spodu samozrejme, je napisaný odtieň aj s farbou, aký by mal byť rúž..Ja som si po polhodinovom postávani a dlhom uvažovaní pri stojane Maybelline vybrala odtieň 906 Hot Plum, je to nádherná ružovo-fialová farba, ktorá je krásne výrazná...
Konzistencia je krémová, dobre pigmentovaná na perách, vôbec nevysušuje a neviem či to nie je prvý ruž, ktorý mi na perách vydrží viac ako 2-3 hodiny( aj s jedením a pitím samozrejme)... Už som čítala, že u iných že s výdržou je to skôr nižšia výdrž, no neviem , prečo u mňa to je inak..:)  Za toto ma Maybelline u mňa veľké plus :o)

No neviem ako je to s inými odtieňmi, no podľa mňa zato že to je Maybelline, super :o) Na perách, ako môžte aj sami vidieť z fotiek, tak vyzerá veľmi pekne, je to taká neobyčajná farba, ktorá v mojej mini zbierke pekne vyniká..Pri aplikácii je potrebné dávať trošku pozor, aby ste nevyšli, keďže sa jedná o výraznu farbu a každý chybička je viditeľná, odporúča sa aj kontúrovacia ceruzka, no podľa mňa pri trošku opatrnosti ju netreba a ja si bez nej v pohode vystačím.
Na leto bude to asi môj top rúž a veľmi pekne vynikne na opáleneh pleti :o) Vrelo odporúčam :o)






Za mňa je to top rúž spolu s Rimmel Kate Moss a Dermacol Lip Seduction z drogérie :o) Máte už nejaký odtieň ? :o)

17 komentárov:

  1. nadherna farba, aj ked mne by asi az tak nepristala.. uz som videla tento ruz na viacerych blogoch a takmer vsade si ho chvalili :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. vaaaau.. teraz ako vidím, j to taký odtieň, aký má aj "páči sa mi to" ikonka Kankan.sk :D veľmi pekná farba

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ta barvička mi sedí, určitě by v mojí kosmetické taštičce figurovat mohla :D)
    Probíhá u mě GA.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásná sytá barvička :-) Na mě příliš výrazná, ale na rtech vypadá opravdu nádherně :-)
    http://hollybword.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ještě nemám ani jednu, i když si pořád říkám, že si nějakou musím určitě koupit. Už teď vím, že Hot Plum bude určitě v košíku, ale mám ještě další dvě favoritky, tak mám pocit, že na jaře/v létě budu samá rtěnka. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. krásna farbička, len ja by som sa na ňu neodvážila:/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. krásny je :O určite ho pôjdem obkuknúť :)

    http://pajameysik.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Velmi pekny ruz a urcite ti nepochybne pristane :) ja sa v nom neviem predstavit :))

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Mať tak tvoje pery tak už ho mám aj ja :) Krásna farba ale na mne si ju neviem predstaviť

    OdpovedaťOdstrániť
  10. ďakujem všetkym za komentare, určite stoji za kupu :o)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Hrozně moc bych chtěla takovou barvu rtěnky, jen si nejsem jistá, jestli by mi slušela :-)
    Just be yourself by Petra

    OdpovedaťOdstrániť