12. februára 2013

Alverde eyebrow gel recenzia

Ahojte, trošku som si našla čas na článok, pretože tento týždeň nestíham, takže je dosť možné, že si dám menšiu pauzu a možno sa tu niečo objaví až cez víkend..Tak dúfam, že sa Vás dnešný príspevok bude páčiť..Rozmýšľala som, čo zaujímavé by som mohla zrecenzovať a napadol ma tento gél na obočie od Alvedre, ktorý sa dá bežne kúpiť v DM-ku a cena je okolo  3 €, pokiaľ sa nemýlim, ja ho mám už v podstate dlho, takže si presnú cenu nepamätám a inak je to zároveň aj môj jediný produkt, ktorý vlastním od značky Alverde. Myslím že cena je viac než dobrá a tento produkt taktiež, takže sa to rozhodne oplatí kúpiť, ja najbližšie keď pôjdem do Dm-ky si plánujem kúpiť ďalšie balenia do zásoby, u nás som videla len 01(korú som si aj kúpila) no išla som pôvodne pre tmavší odtieň 02 pre brunetky..No nevadí, hádam sa mi pošťastí.:o)




Obal je pevný a nemá sa ani ako pokaziť, neviem ako sú natom iné Alverde produkty..Na obale je viditeľné napisaná farba, takže na obale som nenašla žiadnu chybu, ktorá by mohla prekážať, no aj tak, na obale predsa tak veľmi zas nezáleží či ? :o) Obsah je 6 ml..používam tento produkt, už cca od novembra pravidelne a stále mám to isté balenie, trošku môže niekomu vadiť, že nie je presne vidno koľko ešte tam je toho gélu..Vyššie som už spomenula, že sú dva odtiene a to tento 01 pre blondýnky, ktorý podľa môjho názoru môže byť trošku tmavší pre blondýnky, kedže ja som brunetka a sedí mi, no ak ho nanesiem v jemnej vrstve tak je bledučký(ako možete vidieť na fotke), takže záleží, asi teda koľko ho nanesiete, no netreba to preháňať..Balenie obsahuje aj kefku na učesanie obočia, čo je podľa mňa skvelá vec, hlavne keď cestujete tak máte všetko na obočie v jednej vecičke..:o)



Gél dá obočiu pekný tvár, je to veľmi prirodzená farba, takže obočie nepôsobí vôbec zle ale naopak je krásne prirodzené, s nanášaním farby nie je žiadny problém a dobre sa nanáša na obočie..Obočie pekne zafixuje, pôsobí upraveno a vydrží po celý deň nedotknuté a také, ako ste si ho ráno spravili :o) Alverde ma týmto veľmi prekvapilo, zato aká je to jednoduchá, lacná značka, som to nečakala :o) Ak niekoho zaujíma vôňa tohto gélu, tak nie je to neparfumovaný produkt, pretože cítim jemnú vôňu, no nie som nejak citlivá, takže mi nevadí..

po rozmazaní


Rozhodne ho odporúčam všektým, nie len blondýnkam, ale aj brunetkám, ak chcete dosiahnuť za pár sekúnd prirodzený vzhľad obočia..je to taký malý zázrak, ktorý by nemal ostať bez povšimnutia, aj na fotkách môžte vidieť, ako to mne zmenilo obočie :o) Ešte by ma zaujímalo, či tento produkt vlastníte alebo či ste si nevšimli či je u vás aj odtieň 02 pre brunetky, ktorý u nás neviem zohnať...

24 komentárov:

  1. jeeeej vyzera zaujimavo...uz dlhsie som premyslala nadtakymto niecim...paletka ci co to od essence si vzyd musim mixovat z bledsieho aj tmavsieho a ceruzky su na mna moc vyrazne..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tiež to tak musim robiť s tym setom od essence, myslim, že tato vecička je super v tom, že je to konečne niečo prirodzene..:o)

      Odstrániť
  2. ja si už dlhšie chcem kúpiť gél na obočie, hlavne aby mi vydržalo zafixované pekne celý deň, tento vyzerá skvele a má super cenu! Ďakujem za tip:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nie je začo, mne teda obočie vydrží s nim zafixovane cely den :o)

      Odstrániť
  3. ja mám práve ten tmavší odtieň a celkovo som s gélov veľmi spokojná (: akurát mám pocit že bol drahší, stál okolo štyroch eur ak sa nemýlim.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to naozaj? no vravím, že si to nemapamatam..:D ale može byť :o)

      Odstrániť
  4. No tak o tom bych zapřemýšlet mohla. Super typ a super článek Patty:)*

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja jsem s tim celkem spokojena, ale trosku se mi bohuzel droli...tobe ne?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no tak s tym že by mi drolil som sa ešte nestretla..nechapem :(

      Odstrániť
  6. vyzera to dobre asi sa po tom pozriem ..aj som sa raz nato pozerala v DM len som nevedela čo to vlastne je tak teraz už viem .. :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no určite sa pozri a daj mi vedieť či to v dmke aj maju, lebo minule nemali :(

      Odstrániť
  7. Pekná recenzia, celkom ma zaujal :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. toto chválila aj Lou ale ja mám strašne tmavé obočie ešte viac ako je tvoje upravené... ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ano viem, no bodaj by som aj ja mala, bola by som najspokojnešia..:D

      Odstrániť
  9. Moc pěkná recenze, gel mě opravdu zaujal. Musím zajít do DM :-) Díky.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tak na ten si fakt dělám zálusk :))

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Taky by se mi něco takového hodilo, ale mám černé obočí, ale stejně by trochu dobarvit chtělo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. hiiiiii, dakujem, toto bola velmi vzácna informácia , nevedela som, že takéto alverde má :) určite si pojdem kúpiť :)

    www.nicimakeupartist.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť