13. januára 2013

Valentino: Valentina review

Ahojte !

Dneska mám pre Vás trošku iný článok ako zvyčajne, nebude žiadna recenzia na dekoratívnu kozmetiku, ale aj tak sa stále jedná o kozmetiku..Dnes by som Vám chcela zrecenzovať parfum  Valentino od Valentiny, ktorý som dostala spolu s telovým mliekom v darčekovej kazete(balení) minulé Vianoce...



Tento parfum som našla už v niekoľkých časopisoch, kde bolo o ňom písané, keď to vlastne bola ešte novinka(2011),musím povedať, že na prvý pohľad ma strašne zaujal flakón, ktorý je fakt krásny a hneď som vedela že sa bude jednať o kvetinovú vôňu..No a ježiško si všimol že mám oň záujem a tak som sa stala vlastníkom tohto parfumu..


Ako som spomínala mám darčekovú sadu(parfum 50 ml a telové mlieko 100 ml)..Darčeková kazeta je jednoduchá ale zato elegantná a ladí s parfumom..ja mám dodnes parfum s telovým mliekom uložený v nej..
Vzhľad flakónu ako som už napísala, sa mi veľmi páči, je ozdobený kvetmi, ktoré vo mne evokujú elegantnosť, ženskosť a jednoduchosť..Čo pekne vystihuje aj vôňu, podľa mňa to je trocha z tých mierne silnejších vôň ale aj tak mi neprekáža..Kvetinové vône mám ja veľmi rada..Tento parfum má byť pre mladé nespútane ženy, ktoré radi provokujú, ale zároveň sú vo vnútri krehké, haha.



Hlava
hľuzovka, bergamot

Srdce
tuberóza, jahoda, kvet pomarančovníka, jazmín

Základ
vanilka, ambra, céder

Pre mňa je vhodný či už na deň alebo na večer ba na rôzne slávnostné príležitosti..S výdržou je u mňa tento parfum na tom veľmi dobre, cítim ho po celý deň na sebe..Takže sa nemusím báť toho, že mi zmizne z pokožky..


Telové mlieko vonia tak krásne ako aj parfum, balenia spolu veľmi ladia, aj keď ma mrzí že toto telové mlieko používam veľmi málo, asi sa bojím že ho miniem :D Trošku mi vaní že je v tube a celkom zle sa mi vytláča z nej, keď tam toho bude naozaj málo, tak to bude celkom problém. Čo sa týka konzistencie tak je z tej redšej ale dobre sa rozotiera a ma doružova odtieň.. Tento parfum sa dá samozrejme kúpiť aj samostatne, bez telového mlieka..


Ja som veľmi rada že môžem mať tento parfum doma a určite budem rozmýšľať aj nad inými od Valentína, neviem či by som si ho kúpila zas, nebolo by to z dôvodu toho, že by som nebola spokojná, ale nie som ten typ, ktorý si si kupuje viac krát tie isté veci(parfumy)..



Poznáte tento parfum ? :o)

17 komentárov:

  1. Neznám ho ale vypadá strašně hezky! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tenhle parfém se mi vždycky líbil, má perfektní lahvičku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. nepoznám ale vyzerá pekne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ten falkonek je krásný, mě vždycky trhá srdce takové krásné flakonky po vypoužívání vyhodit :D ale zase co s nima doma :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. vyzerá krásne, vlastne ako všetko od valentina :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Až do teď jsem parfém neznala, už teď ale vím že by mi voněl.. a vzhled? Jedna báseň♥

    OdpovedaťOdstrániť
  7. závidím!valentina voni nadherne!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Vyzera byt velmi chutny, mam rada taketo cackane flakony :) ale valentino som zatial nemala este ani jeden...

    OdpovedaťOdstrániť
  9. netuším jak voní ale zaujalo mě překrásné balení :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Jé, já chci taky, miluju tu vůni<3!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. to je tak krásne pobalené, rozkošne, voňavé určite! ♥♥

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ahojda. Moc se mi líbí tvůj blog! Ráda bych Tě pozvala na můj web, který je zaměřen především na poruchy příjmu potravy, ale pozor- ne thinspo, ba právě naopak.Najde tam recepty, které nikde jinde nenajdeš..převážně clean eating, tipy, články postřehy...a v brzké době se rozjede projekt na pomoc lidem s PPP, jen čekáme s kamarádkou, kdy ho schválí krasna.cz. Na blog určitě mrkni, každopádně si tam najdeš to "svoje". A pokud by se ti u mě opravdu moc líbilo, můžeš se přidat mezi mé Followers aneb pravidelné čtenáře (v levém sloupci mého blogu). Přeju krásný zbytek dne. Andie xoxoxox

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Nádherná sada!!:)..musí vonet božsky:)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Bohužel neznám, ale musí vonět nádherně, už jen ta krásná lahvička..:)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Love love love your blog!
    Just seen it today and I'm glad.

    Do you want to follow each other? Let me know :D

    Kenneillia M.
    The Style Vow
    FaceBook
    Bloglovin
    Twitter
    Tumblr

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Vypadá nádherně a věřím, že i úžasně voní. Je fakt, že tyhle dražší parfémy jsou na tom s výdrží fakt dobře. Mám doma Miss Dior Chérie a cítím ji i ráno, pokud se mi dostane na vlasy... ;)

    OdpovedaťOdstrániť