7. januára 2013

Mojich 10 obľúbených zimných produktov

Pôvodne mal byť toto úplne iný článok, no nakoniec som sa rozhodla zmeniť jeho obsah a spraviť z neho taký súhrn mojich 10 obľúbených produktov tejto zimy, nebudem do toho brať dekoratívku ale iba telovú kozmetiku, takže tie produkty, ktoré používam cez zimu na  pleť, pokožku, vlasy atď..Myslím, že to bude celkom dlhý článok a dúfam že na nič podstatné nezabudnem a hlavne dúfam, že sa vám tento článok bude páčiť..
Na niektoré produkty teda na väčšinu z nich nebola ešte samostatná recenzia, takže tu to bude taká rýchlejšia, nebude sa ku každému veľmi rozpisovať a ak budeš mať za potrebu ešte niečo viac písať tak potom bude recenzia alebo je tu druhá možnosť - ak chcete na nejaký zo spominaných produktov samostatnú recenziu tak mi napíšte na ktorý..dobre no, tak to je na úvod asi všetko..:o)

STAROSTLIVOSŤ O VLASY

Do tejto kategórie som sa rozhodla zaradiť len jeden produkt, keďže ja šampóny podľa potreby mením a nenašla som taký,ktorý by som nevymenila za iný.Čo sa týka masiek na vlasy tak aj tie mám ale nesadli takže hľadám ďalej.No jedine čo mi sadlo je tento Aussie 3 minute miracle, na moje vlasy je toto ta správna vec a sadla mi..Mám suché vlasy a tento kondicionér mi ich dobre premastí a zregeneruje.Po použití sú vlasy hladké, jemné, leské.. Čo sa týka zloženia tak ma hneď zaujalo to, že obsahuje avokadový olej, bambucké maslo, ktoré som si veľmi obľúbila a určite chcem viac produktov s ním vyskúšať :o) Cena je podľa mňa dobrá, cca 8 € (250 ml,), škoda je len dostupnosť, ja som si ho kúpila v Londýne, ak Vás láka tak Karolínka ho má v eshope !

STAROSTLIVOSŤ O PERY

Tu bola voľba jasná. Správny balzám je pre mňa v zime veľmi dôležitý, Carmex bol vyspevovaný už mnoho blogerkami a ja som neodolala a chcela vyskúšať, tak som si ho v Londýne hodila do košíka, cenu si už nepamätám ale myslím že do 4 € určite, mrzí ma už len to, že som si nehodila ešte viac do zásoby, sú balenia aj v tube(aj to mám jedno) a v kelímku ako môžte vidieť z obrázku, je veľa príchutí, no ja mám tie klasické, vôňa je taká mentolová, v Amerike je tento balzám veľmi populárny, zas dostupnosť na Slovensku asi žiadna pokiaľ viem, záchrana je zas Tu :o) Máte tam napísane aj zloženie, ktoré som si teraz pozrela a zistila som že znova obsahuje bambucké maslo to som ani nevedela, super :o) Čo už len poviem je to, že ak máte popraskané pery cez zimu , tento balzám Vám ich tak ošetrí, že sa nestihnete ani diviť :o)

Druhý balzám na pery je od Biodermy, teda sú to dva balzámy, ktoré ale podľa mňa na Carmex jednoducho nemajú..Reč je o Bioderma Atoderm tyčinka na pery(4,78 €) a Atoderm balzam na pery(9,69 €).Som síce rada že som ich mohla vyskúšať vďaka spolupráci s Biodermou, no sama by som si asi kúpila možno len tak tú tyčinku na pery, ktorá je podľa mňa omnoho lepšia ako ten balzám na pery, ktorý má aj vyššiu cenu..Na zimu to rozhodne nie sú zlé balzámy, pery výborne premastia, dokonca tyčinka má aj úžasnú príchuť maliny..:o) No balzám je ako čistá vazelína, vôňa žiadna a trocha mi na perách aj vadí..Takže za mňa je lepšia tyčinka :o)

ODLIČOVANIE

Ďalší jasný produkt, o ktorom nie je o čom premýšľať...Bioderma Senisbio H2O mi skvelé sadlo, po pol roku používania ju nevymením určite, písala som aj recenziu takže si ju môžte prečítať..Micerálka je u mňa favoritkou nie len cez zimné obdobie, našťastie mi odlíči všetko či oči, pleť, jemný makeup ale aj výrazné líčenie.Nemusím nič drhnúť, keď už mám aj tak pleť cez zimu o niečo citlivejšiu a suchšiu ako cez leto takže mi vyhovuje veľmi a netrápim moju pleť odličovaním :o)

ANTIPERSPIRANTY


Už dávno som vymenila všetky tie drogerkové deodoranty za antiperspirant od Biodermy, o ktorom ste si už mohli prečítať recenziu tu..Je to moja stálica, má neutrálnu vôňu, ktorá pre mňa nie je vôbec vtieravá a ani nudná, veľmi mi vyhovuje, je z rady pre citlivú pleť takže sa nemusím žiadneho dráždenia báť..Používam ho už 4 mesiace stále a zatiaľ nepotrebujem nové balenie..:o)


STAROSTLIVOSŤ O PLEŤ
Moja 3-ka na tvár, na ktorú nedám dopustiť, a určite sa vrátim k nej aj ďalšiu zimu, ako vidíte Bioderma u mňa vyhráva z každého uhla :o) Dúfam že mi ešte vydržia tieto dva-tri mesiace, pretože sú v mojej každodennej výbave a mám ich už celkom málo..Prvým produktom je Pore Refiner (14,79 €) z rady Sébium,na čo som už písala recenziu dávnejšie, je to síce na mastnú pleť, ktorú cez zimu nemám, ale žiaľ rozšírene póry mám a tento produkt mi ich jednoducho jedným použitím "odpáli " ! Takže mi naozaj veľmi pomáha, no poďme ďalej, keď sa líčim, tak si davám hlavne cez zimu veľmi záležať na tom aby môj postup bol vždy takto:  hydratačný krém Hydrabio Légere(21,69€) následne podkladová báza a až potom makeup..Cez zimu mám pleť asi ako každý viac krehkejšiu a tento krém je jednoducho TOP !! Čo ma uňho prekvapilo ako rýchlo sa vstrebáva a nemusím čakať celú večnosť..Má iba 40 ml takže s ním pomerne šetrím..Takže slúži ako taká prvá podkladovka pred všetkými ďalšími vecami..No niekedy cez deň, keď mám skôr také tie dni keď sa nelíčim vôbec alebo striedam Hydrabio Légere s týmto-Atoderm Nutrittive (9,90€), je to môj ďalší spoločník v zime..keď cítim že mám pleť vysušenú tak siahnem po tomto a hneď sa cítim lepšie alebo keď idem von a nechcem byť vyštipaná tak si ho nanesiem, zas je to len 40 ml a rýchlo sa mi míňa, takže s mierou ho používam, nápojom stačí málo množstva na jedno použitie..je viac hutnejší ako Hydrabio Légere...

STAROSTLIVOSŤ O POKOŽKU

Tu som zaradila jediné telové mlieko Atoderm Créme, ktorý je určená pre suchú až veľmi suchú pokožku..Je dokonca určený aj pre alergikov, detí, dojčatá a ľudí s atopickým ekzémom, čo je podľa mňa veľký výhoda..Cena je cca 20 €/500 ml a balenie je možne kúpiť aj 200 ml..Ja mám to väčšie a musím uznať, že je to obrovské balenie, používam ho pravidelne a vôbec z neho neubúda..Ešte skôr ako prejdem k účinkom, mám jednu nevýhodu neviem ako ste na tom vy, ale vadí mi tá vôňa, píše sa že je neparfumovaný, no ja cítim takú hnusnú vôňu a vadí mi, asi je vždy lepšie sa krémovať s telovým mliekom, ktoré nádherne vonia, no toto to podľa mňa nespĺňa, zato účinky na pokožku sú výborné, je veľmi dobre premasťujúci, hydratačný, stačí málo na celé telo, rýchlo sa vstrebáva do pokožky, je ľahko rozotierateľný a konzistenia je taká medzi hutnejšiou a redšiou :o) Aj po niekoľkých hodinách pokožka je jemná a hebká...Takže cez zimu mi toto telové mlieko veľmi vyhovuje, keď mu teda odpustím tú divnú vôňu..


STAROSTLIVOSŤ O RUKY

Krém na ruky je cez zimu jednoducho neprehliadnuteľný, zimu by som asi neprežila bez dobre hydratovaného, mastného krému..Tento krém Atoderm Biodermy(5,50€) mi veľmi vyhovuje tým, že je hutnejší, nemám rada také, ktoré sú strašne riedke a skĺzavajú sa mi po ruke keď si potrebujem ruky rýchlo natrieť, tento taký nie je..Je neparfumovaný, ruky sú po použití hydratované, jemné ešte dlhší čas..Má síce len 50 ml ale netreba veľa použiť, takže pre mňa je to ideálny pomocník na suché ruky..


O všetkých produktov by sa mi dalo napísať oveľa viac,ale keďže je tu viac produktov tak som sa musela brzdiť, ale budem rada ak budete chcieť na nejaké konkrétne produkty samostatnú recenziu..


 Ja sa chcem poďakovať spoločnosti Bioderma za poslanie produktov, pretože už som konečne našla tie správne produkty na zimné obdobie, aj keď sú ich ceny o trošičku vyššie, to nepopieram, no túto zimu som nemala ani raz suché popraskané ruky ani tvár, to asi o niečom svedčí, jasné že niekomu je veľa dávať toľko peňazí za napr. krém na tvár ale tu je jasné to, že za kvalitu si treba priplatiť :o)


Máte nejaké overené produkty na zimu, na ktoré nedáte dopustiť ? :o)

26 komentárov:

  1. Vidím, že preferuješ biodermu, ale páči sa mi tvoj príspevok, v ktorom si zárovneň tak trochu zrecenzovala spomenuté produkty :)


    http://nathalies-life.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bioderma produkty som si veľmi oblúbila, cez zimu mi veľmi pomáhajú a stoja za zmienku a vyskúšanie :o)

      Odstrániť
  2. Micelárka od Biodermy nemá konkurenci :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Biodermu mám strašne rada, v tom som rovnaká. Carmex som ešte neskúšala ale určite chcem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada :) Určite vyskušaj Carmex, hlavne cez zimu sa velmi hodí, je to taký malý liečiteľ :o)

      Odstrániť
  4. Skvělý přehled:) Micelárku mám taky moc ráda a Carmex bych v budoucnu ráda vyzkoušela:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Carmex bych chtěla vyzkoušet, všichni ho chválí:)
    Pěkný článek!:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. určite stoji za vyskušani :o)
      dakujem

      Odstrániť
  6. Aj ja mam par oblubenco rovnakych ako ty :)) presne z atoderm rady

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Biodermu som ešte nikdy nemala ale už sa chystám ju oskúšať

    pls follow my blog. thnks
    http://anahjalliyah.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Asi s ničím z těchto výrobků nemám zkušenost, ale určitě se nechám inspirovat :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. som rada, určite nebudeš lutovať :o)

      Odstrániť
  9. Já nemám s ničím z těch produktů zkušenost a ani je neznám, kromě carmexu a té pleťové vody od Biodermy, ale jinak moc pěkný článek :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Wow, lots of nice products! Nice review!
    kisses)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Tych balzamov carmex si teda mohla pokupiť a popredavať potom:D:D hlasila by som sa prva :D:D

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Aj ja som spokojná s pletovou vodou od Biodermy Kika

    OdpovedaťOdstrániť