9. januára 2013

Max Factor Pan Stik recenzia

Ahojte kočky, k tejto recenzii som sa už chcela venovať dávno, ale keďže tu už dlho nebola zas žiadna recenzia tak som sa k nej konečne dokopala :o) V tejto recenzii asi nenájdete nič negatívne, lebo o tomto produkte o ktorom je dnes reč je jednoducho úžasný ! Jedná sa o tuhý makeup (makeup v tube) Pan Stik od Max Factor..Od Max Factor som ešte nikdy nič nemala, pokiaľ si pamätám a dlho som chcela niečo vyskúšať, no a keď som mala v DM-ku nejakú zľavu naň, už neviem síce akú, tak som sa rozhodla že idem do toho :o) Cena sa pohybuje cca 9 eur, už naozaj neviem presne, pretože som si ho kupovala asi pred 3 mesiacmi..Inak som počula(čítala) o Max Factore a konkrétne na makeupy len chválu, takže som očakavala aj od tohto produktu veľa..
No prejdem už k veci, ako som písala vyššie jedná sa o tuhý makeup alebo inak povedané makeup v tube...Má byť určený pre normálnu až suchú pleť, no a s týmto faktom musím jednoznačne súhlasiť, v žiadnom prípade ho nedoporučujem na mastnú pleť pretože tento makeup je sám o sebe mastnej, krémovej konzistencie, takže je mastný. Niekto si môže myslieť, že sa jedná o korektor, lebo tak vlastne aj vyzerá, je veľmi krycí a ja osobne ho používam aj ako korektor, pod oči a aj ako normálne na celú tvar - ako makeup..Takže je to vlastne 2v1 ! :o) Zakryl mi aj žilky pod očami a mal by zakryť ah pigmentové škvrny a iné nedostatky.

Ja keď som si kupovala tento makeup tak som vlastne odtieň vyberala naslepo, lebo naozaj neviem ako to v tej DM-ke majú, ale bol tam tester len jedného odtieňu, takže som nemohla posúdiť aké sú tie ostatne, aj keď na každom je dole názov aj s "farbou makeupu", no mne to nestačí na správne odhadnutie správneho odtieňu pre moju pleť.. Inak ako som sa dočítala tak je na výber z 8 odtieňov..čo myslím, že vtedy ani v DM-ke toľko odtieňov nebolo, ja som si nakoniec vybrala odtieň 12 True Beige, a teda musím povedať, že som sa naozaj trafila a makeup mi skvele sedí k mojej pleti :o)
Čo sa týka obalu tak ten je akoby matný a možno si pomyslíte, že sa bude stále špiniť, ale práve naopak nič také sa neudialo a obal sa mi páči. Balenie má 9g a ako som spomínala na začiatku článku tak ho používam 3 mesiace a nevšimla som si žeby ubudlo veľa z neho.Aplikácia je vysúvacia a ja ho nanášam tak na pleť, že si ho normálne dám na tvár a potom rozotriem buď so štetcom ale niekedy mi je ešte lepšie aj prstami aby som ho fakt dobre rozotrela a žiadne mapy, fľaky nezanecháva..Čo sa týka výdrže tak je priemerná, neviem určovať výdrž pri makeupoch, alebo jednoducho nechodím každú hodinu do zrkadla aby som sa pozrela ako je na tom :o) Myslím že tých 9 hodín kľude vydrží..:o)
Tak a sme na konci recenzie, ako vidím nie je práve tá z tých kratších, no ja som určite za tento makeup, som veľmi spokojná a odporúčam pre normálnu až suchú pleť, keď mi dojde, tak určite sa k nemu vrátim :o)

Čo vy poznáte tento Pan Stik, aký máte názor na tuhé makeupy ? :o)

29 komentárov:

  1. Všeobecne,ja som vyskúšala už toľko značiek makeupov a nikdy som nebola taká spokojná ako s Maxfactorom:)Síce je to drahšia záležitosť,ale do makeupu jednoducho treba zainvestovať:)Takže taktiež odporúčam.S týmto tuhým som sa ešte nestretla,ale kedže mám mastnú pleť,ani by nebol pre mňa vhodný.Babám so suchou a normálnou ale vrelo odporúčam,lebo Maxfactor nesklamal!
    Pekný článok:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, toto je moj prvy makeup od tejto značky a určite sa knemu rada vratim :)

      Odstrániť
  2. Tento komentár bol odstránený správcom blogu.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Možno si mohla dať fotku ako to vyzerá na tvári :))

    Veronika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. myslim že fotka netreba, a z recenzie vyplyva že je skvely, odtienov je na vyber vela tak každemu sadne, takže to vyzera normalne :DD nic extra :D

      Odstrániť
  4. o tomhle make-upu jsem doteď neměla ani potuchy :) tuhé make-upy znám, ale konkrétně tenhle ne. Vypadá moc pěkně :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ja mam rozjasnovac, rovnake balenie. prvykrat som ho mala v r.2004 a je to jeden z naj produktov :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jej, o rozjasnovači som ani nevedela, pozriem čo je to zač :D

      Odstrániť
  6. Nikdy jsem neměla tu možnost vyzkoušet tuhý make-up tak bych o tom v budoucnu mohla popřemýšlet, po tomhle tvém povedeném článku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tuhy make up som este nemala a kedze mam plet mastnu ani mat asi nebudem :) ale so znackou som velmi spokojna

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aha no na mastnu pleť teda naozaj nie je, neviem či maju tuhe makeupy aj pre suchsiu od tejto značky teda :D začinam byť aj ja teda :D

      Odstrániť
  8. wow! je to zaujímavý produkt a musí byť fakt super ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Já jsem nikdy žádný tuhý makeup neměla, ale tenhle vypadá skvěle:)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Make up je perfektný hlavne na krytie. Ja som ho používala ešte dávnejšie a postupne som naň prehovorila polovicu svojich kamarátiek:) Pokiaľ však netreba toho veľa zakrývať stačia aj tie tekutejšie, poprípade používať tento make up ako korektor.

    http://alliknowaboutcosmetics.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to teda ano :)ja som si už na tento velmi zvykla a mam snim menšiu robotu ako pri tekutych makeupov :o) ja ho použivam aj aj :)

      Odstrániť
  11. I moje babička ho používala přd x lety a strašně krásně voněl :D a sama ho teď mám doma :) jinak ještě jeji 2000 calorie dramatic look řasenka je super :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to naozaj? super :) natu sa chystam tiež :)

      Odstrániť
  12. Skvělá recenze. :)
    Já jsem nikdy tuhý makeup neměla :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) no treba vyskušať, ale zas každemu sedi niečo ine :)

      Odstrániť
  13. Ty jo, make-up v tubě jsem snad nikdy neviděla, ale asi to vysvětluje fakt, že mám mastnou pleť:))

    OdpovedaťOdstrániť
  14. ja som si ho tam nikde v dm-ke nevšimla, na moju pleť teda zrovna nie je, ale keĎ som bola ešte len na začiatku článku a čítala som, že v make-up v tube, som si myslela, že bude skôr taký suchší a práve na mastnú pleť, ale ako som sa ja mýlila:D

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Od Max Factoru používám make up Lasting performance nebo řasenku 2000 calories a jsem moc spokojena, používám je už fakt dlouho, oproti tomu měla jsem od nich make up Second skin a ten mi vůbec nesedl :D

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Hodně jsem přemýšlela nad jeho koupí a už mám jasno. Děkuji :)

    www.fashiondrug1.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  17. si to paradne napisala.ja mam tiez suchu pokozku po inych make-upoch som mala strasne vysusenu tvar aj so supinkami a to som toho hodne odskusala,uz som bola zufala ale po tejto Max Factorke som mala pokozku nadherne jemnu a hlavne ako keby hydratovanu aj po odliceni.ma prekvapil pocet existujucich odtienov u nas v Šali v DM boli tiez len tri odtiene.a dakujem za recenziu :)

    OdpovedaťOdstrániť