17. januára 2013

Jemné fialovo-zlaté líčenie

Ahojte, toto líčenie vzniklo v noci asi pár minút po dvanástej, kedy sa mi nechcelo spať, zobrala som teda potrebné produkty na líčenie, ešte som síce ani nevedela aké líčenie by som chcela spraviť, no potom ma napadla kombinácia fialovej a zlatej, no a nakoniec to dopadlo celkom pekne, nie je to líčenie z tých výrazných myslím, aj keď myslím že pre niekoho to už môže byť výrazné..
Postup je veľmi jednoduchý: do prvej tretiny viečka som naniesla zlatý tieň Half Baked z paletky Naked 2 od Urban Decay, do vonkajšieho kútika a do ohybu oka som zmiešala jemný fialový tieň z paletky od MUA Poptastic a tmavší fialový tieň z paletky od Ruby Rose, ktorý som aj premiešala s tým jemnejším fialovým tieňom.Pod obočie som naniesla zľahka tieň Foxy a do vnútorného kútika BootyCall znova z paletky Naked 2..No to iste som vlastne spravila aj na dolné viečko oka..a potom už len zvýrazniť obočie(set od Essence), linka(Miss Sporty) a špirála (Diego Dalla Palma) :o) A máme tento look hotový :o)

Ako sa Vám takéto líčenie pozdáva ? :o)

33 komentárov:

  1. Tohle líčení by bylo krásné na nějaký ples :) jsi fakt šikula

    OdpovedaťOdstrániť
  2. pekne :) linku by som dala trosku kratsiu a vybavene :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no to je už asi na každom ako si ju da, dakujem :)

      Odstrániť
  3. http://veve-nails.blogspot.sk/2010/11/gabriella-salvete-no141.html presne licenie k tomuot laku :))))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásna kombinácia, musím vyskúšať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Dobře to vypadá :)Takové lesklé stíny nikde nemuzu najít :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) pre mna je skor problem zohnat matne tiene ako tieto trblietkave :D

      Odstrániť
    2. tak to aj ja som si doma našla skoro samé s trblietkami to je zaujímavé :D

      Odstrániť
  6. moja obľúbená kombinácia ;) paráda

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mám ráda purpurové stíny, se zlatou to vypadá luxusně...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to teda ano :) strašne sa mi pači tá kombinacia :)

      Odstrániť
  8. šikula, takovéhle barvy mám nejraději :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. pekne elegantne licenie, ktore sa momentalne hodi aj plesovu sezonu :)
    http://yvettamikulova.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ty mas neskutocne oci! Najviac sa mi ale pacia licenia ladena dohneda :) takze aj toto ma nieco do seba

    OdpovedaťOdstrániť
  11. veľmi sa mi pozdáva, chcem mať také krásne oči ako ty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. myslím, že zas take krásne ich nemám :D ďakujem

      Odstrániť
  12. krásne :) ja sa obmedzujem na hnedé očné tiene, ale toto je super. tiež ma vždy najlepšie veci napadnú v noci :)
    cara mia

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. haha no v noci to je najlepšie :D ja teraz letím len na hnedých odtienoch :)

      Odstrániť