19. januára 2013

GOSH podkladový krém pod makeup recenzia

Ahojte, dnešná recenzia bude na podkladovú bázu(krém) pod makeup pre zamatovú pleť od GOSH. Ako som si pozerala ich oficiálnu stránku našla som tam aj ďalšie druhy podkladových krémov je tam aj protivráskový alebo aj pod každý makeup, ten by som si kúpila asi skorej, ale keďže som tento produkt dostala ako darček tak ma aj tak potešil :o) V budúcnosti by som rada vyskúšala ich podklad po očné tiene, ale láka ma aj podklad na pery.Túto recenziu sa chystala napísať asi od leta no konečne mi to vyšlo, aspoň som poriadne otestovala a môžem napísať svoje dojmy ...

Čo sa týka mňa a podkladových krémov pod makeup, tak toto je môj prvý, doteraz som používala podklad pod očné tiene, a pod makeup len denný krém, no teraz sa môj postup zmenil, a po dennom kreme, ešte nasleduje tento podkladový krém a až potom makeup, no nie vždy tento postup dodržím, hlavne keď nemám veľa času sa s tým babrať..Keďže musím chvíľu čakať pokým sa mi vstrebe krém, potom čakám pokým sa vstrebe podklad a tak..Cez leto skôr nanášam miesto tohto aj Bioderma Pore Refiner alebo Bioderma AKN Fluid, záleží to akú mám pleť vtedy a čo mi viac vyhovuje..No radšej už nebudem kecať a prejdem k tomu najhlavnejšiemu..


Začnem obalom, ktorý je matný a obsah má 30 ml, čo nie je veľa, používam ho s malými prestávkami cca od augusta a stále tam je veľa, aj keď obal nie je práve priesvitný a nevidím konkrétne množstvo..Ako som pozerala či je aj iný odtieň tak je len jeden a to Clear, aj keď tomu veľmi nechápem, prečo by malo byť vlastne viac odtieňov..Čo sa týka aplíkacii a množstva tak má klasickú pumpičku a stačí naozaj malé množstvo, pretože sa veľmi dobre rozotiera do stratena.Konzistencia je normálna, teda biela a musím povedať, že aj celkom hutná, pomerne rýchlo sa vstrebáva do pokožky a zanechá jemnú, hladkú a matnú pleť..Jedine čo mu musím vytknúť je hnusná vôňa, je strašne umelá a niekomu môže veľmi vadiť, ja sa to snažím predýchať..:o)


Pleť je po nanesení dobre pripravená na nanesenie makeupu, nemusíte sa báť že by Vám makeup potom zaliezal do vrások,alebo sa cez zimu tvorili šupinky. Báza je obohatená o púder proti nadmernému lesku pleti.Obsahuje aj aktívne zložky, MPC™ a vitamín F Forte, ktoré pleť zvláčňujú a dodávajú jej extra hydratáciu.
Výdrž makeupu je určite lepšia  s týmto podkladom,ako bez, nebudete mať ani mapy po troch hodinách

Keď mi dojde rada by som vyskúšala už inú, asi aj kvôli tej vône..No čo sa týka účinkov tak spĺňa všetko čo má, cena sa pohybuje cca 14 €..Máte skúsenosti s podkladovými bázami od Goshu, poprípade aký podklad pod makeup používate vy ? :o)

12 komentárov:

  1. teda o tom jsem nikdy neslyšela, žádný podklad nepoužívám ale asi bych měla, mám problémy s černými tečkami :(

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vypadá dobře, já bohužel žádnou podkladovou bázi nepoužívám

    OdpovedaťOdstrániť
  3. s touhle značkou žádné zkušenosti nemám, tak nemůžu porovnávat, ale je mi strašně sympatické to balení :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já podkladové báze ani nepoužívám :)
    Moc hezká recenze :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak ja ho používam mesiac a som hrozne spokojná..mne robil dosť šarapatu dermacol, tak som chcela vyskúšať tento gosh a hlavne som rada,že fakt dosť hydratuje :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. vyzerá dobre,určite ho vyskúšam...ja používam iba podkladový krém

    OdpovedaťOdstrániť
  7. super recenze. Moc se mi líbí tutoriály na tvé eye-makeupy, určitě se vrátím pro inspiraci ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ja si brusim zuby na ten priesvitny s obsahom aloe vera. Ale inak mam od rimmelu uz nejaky ten mesiac,No momentalne ju nepouzivam lebo dominavam max factor ktory v sebe uz podklad ma, ale potom sa k nej tase vratim :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Konkrétne s touto podkladovou bázou nemám skúsenosť, ja používam podklad Oriflame Studio Artist, ale GOSH je celkovo kvalitná kozmetika. Cena je síce nanič, ale za kvalitu treba platiť. Inak ak chceš neskôr vyskúšať niečo iné, pozri sa na kozmetiku Catrice. Nie som si istá, či majú podkladové bázy pod mejkap, ale zdá sa mi že áno.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. S týmto skúsenosti nemám :) Ja používam od rimmelu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ja podkladovú bázu nepoužívam, ale mala by som keďže mám mladú a zralú pleť...

    OdpovedaťOdstrániť