5. januára 2013

Bioderma Sébium Peelingový gél recenzia

Ahojte !

Peelingový gél je posledný produkt z rady Sébium od Biodermy ktorý vlastním a chcem Vám dnes predstaviť.Ako už z názvu vyplýva ide o peeling, určený pre zmiešanú až mastnú, aknóznu pleť.

Balenie je pomerne veľké 100ml cena sa pohybuje cca 13 eur..Jedinú nevýhodu vidím, že ešte ho poriadne ani nestihne otvoriť a vytlačiť a vytlačí sa sám a potom mám celé ruky od toho..Má dvojitý účinok(mechanický a chemický).Neviem či sa dá k peelingu nejak veľa toho napísať..Ako už z názvu vyplýva je gélovej konzistencii a obsahuje maličké zrniečka ktoré pri krúživých pohyboch sa zmenia na penu, ako každý iní peeling sa má použiť 1x týždenne, poprípade 2 krát..
Používanie je veľmi ľahké, pleť je po použití krásne jemná, zdravá, čistá, naozaj sa vždy teším na to ako budem mať krásnu pleť po peelingu..


Stačí zas strašne málo na jedno použitie, takže ho budem mať asi doživotne :D Zabraňuje takisto vzniku komedonov, odstraňuje nečistoty, zbavuje Vás čiernych bodiek,sťahuje póry, atď..Je to fakt skvelý peeling

Takže ak chcete mať taký skvelý pocit po tomto peelingu ako ja, tak Vám neostáva nič iné len si tento zázrak zaobstarať :o)

Používate peelingy? Aký je Váš obľúbený ? :o)

12 komentárov:

  1. Peeling jsem zkoušela zatím jen od Balei a laciný Cien z Lidlu. Bioderma je podle mě hodně kvalitní kosmetika, které její slibované účinky věřím.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. peelingy používám, ale tenhle jsem nezkoušela, ae Bioderma je mi velmi sympatická, takže ta nehle peeling určitě taky dojde :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Peelingy používám, ale proti černým tečkám mi teda nepomáhá zhola nic ! :/ :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja mám teraz tak šmejdný peeling tento by bol určite super ale keby stál trochu menej ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Peeling používám z mořských řas TADY: http://eliska-dvorakova.blogspot.cz/2012/11/oriflame-swedish-spa-sea-algae.html#more Ale tahle recenze je povedená o Biodermě čtu ráda! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. já používám peeling od avonu a jsem spokojená)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ja mám tiež peeling od avonu a som spokojná, tento môže byť super!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. No vyzerá dobré ale mám už peeling od garnieru, som s ním veľmi spokojná. :) Ale určite raz vyskúšam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. hezký článeček:)
    www.andreykab.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Peelingy používam pravidelne, tento by som potrebovala, presne pre moju pleť..Musím ho vyskúšať:)http://galaxy-with-bee.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. O týchto peelingových géloch zo značky Bioderma som už počula samé dobré reakcie, takže láka ma to určite vyskúšať! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Samozřejmě nesmí chybět Bioderma! Pěkně zpracovaný článek :)

    OdpovedaťOdstrániť