11. decembra 2012

Zoeva cream eyeliner recenzia

Ahojte, dnes mám pre Vás recenziu na krémovú očnú linku od Zoevy, so značkou s ktorom som začala prednedávnom spolupracovať ! Toto je prvý produkt, ktorý mi poslali, dúfam že nie aj posledný, keďže ako môžte vedieť, s kozmetikou Zoeva pracujem pri každom líčení dá sa povedať, mám od nich všetky štetce ktoré používam(nájde sa pár výnimiek), palety a podkladovú bázu, takže som veľmi uvítala túto spoluprácu..:o) Musím povedať, že som bola príjemne prekvapená keď som rozbalila balíček od nich a nachádzal sa tam tento produkt, na ich linky som sa nejak veľmi ani nepozerala, takže som bola rada že mám možnosť vyskúšať túto linku..


Balenie je v celku jednoduché ale má elegantný nádych, linka inak prišla v krabičke, nemusíte linku ani otvárať a vidíte akú máte práve farbu, obsahuje 3,7 g.. Takže balenie ma nijak nesklamalo a je to proste typické zoevovské balenie ..:D


Ku mne sa dostal odtieň Screen Queen, čo je farba ideálna na denné líčenie, na eshope je naozaj z čoho vyberať,  nájdete krásnych 12 farieb :o) Tento odtieň popisujú ako nugátovo-hnedú farbu s jemnými trblietkami, s čím ja môžem v pohode súhlasiť..Netreba zabudnúť že tieto linky sú vodeodolné, takže sú ideálne aj na letné obdobie, keď idete na kúpaliska a podobne a chcete vyzerať jednoducho, prirodzene a pekne :o)
Takže sa teším na leto keď ju poskúšam, no samozrejme teraz sa hodí taktiež, nemusíme sa aspoň báť že vyjdeme von do snehovej kalamity a za 5 minút budeme mať na tvári len machuľe po našom krásnom líčení, dobré nie ? :D

Inak netreba si mýliť túto krémovu linku s gelovými linkami, táto má oveľa jemnejšiu, krémovu textúru, a veľmi dobre sa s ňou kresli linka, ja som ju už skúšala naniesť aj ako tieň a dopadlo to dobre, takže máme v podstate dva v jednom, čo sa týka výdrže tak tu sa netreba obávať že Vám pochvíľke zmizne, ja už z pravidla vždy nanášam pred každým líčením podkladovú bázu taktiež od Zoevy a linka mi vydržala na tom mieste taká, ako som ju naniesla ráno takisto aj ako tieň vydržala schopne..Takže si myslím, že pigmentáciu môžem hodnotiť na jednotku aj bez podkladovky..

Čo sa týka ceny, tak je podľa mňa primeraná, nájdete ju teraz v akcii za 5,95 EUR tak ak Vás zaujala tak neváhajte, ja by som v svojej zbierke určite nejaký ďalší odtieň uvítala, kľudne aj dva :o)

Máte skúsenosti s krémovými linkami ? :o) Ja dúfam, že sa Vám táto recenzia páčila a prajem Vám príjemný dňa !!


11 komentárov:

  1. Nádherná barva a skvělá recenze :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. od této značky jsem zatím vyzkoušela jen bázi pod oční stíny, a byla jsem spokojená :) moc pěkná recenze! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. bazu mam aj ja a tiež maximalna spokojnosť :o) dakujem :)

      Odstrániť
  3. Krásna farba absolútne dokonalá!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. taktiež sme dostali túto linku na otestovanie ale v inom odtieni, no ten tvoj je oveľa krajší :) a krásne fotky k článku :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tešim sa na vašu recenziu :) a dakujem :)

      Odstrániť
  5. Waaau prekrasny odtien taketo ja mozem

    OdpovedaťOdstrániť