15. decembra 2012

Diego Della Palma Prima Visione recenzia

Ahojte, dnes som tu zas s recenziou, reč je o produkte, o ktorom ste už určite čítali..Aj ja som bola oslovená s eshopom parfums.sk, kde mi ponúkli produkt novej talianskej značky na ich eshope - Diego Della Palma, ak si chcete prečítať niečo o tejto značke tak Vám pridávam aj odkaz..:o) Malo by sa jednať o tú kvalitnejšiu dekoratívnu kozmetiku, keď ma oslovili tak som si pozrela čo je to vlastne za značku a aké ma produkty a jednoducho moja zvedavosť zvíťazila..Tak ja som dostala na otestovanie špirálu - Prima Visione...


Začnem cenou, cena na eshope je 24 €, čo pochybujem že by som dala toľko za jednu špirálu,takže som bola nadšená že čo za špirálu to mám doma :D Má 10 ml a predáva sa len v jednom odtieni a to je Deep Black. Čo môže niekoho prekvapiť tak špirála sa nachádzala v bielo čiernej krabičke, myslím že v našich končinách to je skvelé, ale v iných krajinách je to úplne bežná vec aby sa špirála nachádzala v krabičke..takže mňa to potešilo, obal je strieborný a nesklame..

No prejdimu ku kefke, kefku si veľa blogeriek čo už napísali recenziu chválili, ja som bola celkom hektická k nej, keďže práve k takémuto tvaru kefky nemám tie najlepšie skúsenosti, ale čuduj sa svetu, sadla mi, dobre sa sňou pracuje, je pekne ohybateľná a je vytvorený z mäkkého latexu..Štetinky sú na jednej strane kratšie a na druhej dlhšie a to mi sadlo, keďže sňou môžem zájsť aj k tým najneviditeľnejším riasam, musím dávať teraz zo začiatku keď je ešte nová pozor na naberanie produktu lebo inak mi zlepuje riasy, ale ako už mám skúsenosti, po čase mi bude tak akurát sedieť a nebudem mať s týmto problém..Ako som sa dočítala, má byť objemová, no ja sa nejak extra nevyznám, keďže mne skoro každá špirála pripadá taká istá :D Ale tak ten prirodzený objem tam vidím, takisto aj predĺženie, mala som ju na sebe od rána až do večera a nepostrehla som že by sa žmolkovala a opadávala, bola taká istá ako som ju naniesla..So schnutím a odlíčením problém tiež som nemala , no myslím že jedine negatívum môže byť už len tá vyššia cena, kedže študentky ako ja si to asi nemôžme dovoliť dať toľko za špirálu..

2 vrstvy
Inak ak by ste mali záujem o samostatný článok s týmto líčenim, napíšte mi do komentára a spravím :o)

Máte skúsenosti s touto značkou ?

9 komentárov:

  1. Líčení je hezké, zvlášť ta zlatavá linka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vyzerá dobre, akurát ja som verná mojej One by One už asi rok, tá mi vykúzli rozprávkové riasy :)
    amethyst-fatale.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ani ja som neni prave tejto verna a znova by som si ju za tu cenu nekupila, ja som napriklad velmi spokojna aj s obyčajnou špiralou od miss sporty, ktora mi už vlastne dochadza, ma teraz napadlo :D

      Odstrániť
  3. o tejto riasenke sme už zrejme všetky počuli veľké chvály! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne tak,no dneska som už čitala aj dosť negativnu recenziu, takže tak..

      Odstrániť
  4. great blog ! Would you like to follow each other ?

    OdpovedaťOdstrániť