5. decembra 2012

Christmas Bioderma Giveaway !!

Ahojte  !! :o)


Rozhodla som sa aj ja spolu so spoločnosťou Bioderma obdariť Vás, moje milé čitateľky, kedže už idú tie Vianoce, aby ste niečo dostali aj odo mňa..Najprv chcem poďakovať Bioderme a celému zastupiteľstvu za možnosť Vám práve takto obdarovať ! Strašne som sa potešila, keď súhlasili s mojím návrhom :o) Chcem aby sa táto giveaway niesla v takom už vianočnom duchu, tak preto túto giveaway ukončím až 28.12.2012 takže to bude taký povianočný darček pre Vás :o) Dúfam že si túto vianočnú atmosféru užívate naplno :o)

Vyhrať môžte ak :
  • -sledujete môj blog (GFC)
  • - lajkujete FB stránku blogu ( prosím napíšte mi aj meno pod akým na sledujete na FB)
  • - napíšte aký produkt by ste chceli vyhrať a prečo ( okrem rady MATRICIANE)
  • - teraz trochu k Vianociam, rada si prečítam , ak mi napíšete ako si predstavuje vy Váš ideálny Štedrý deň ? :o)
  • - no a nepovinne môžte sledovať aj FB stránku Biodermy 
No a v tejto súťaži vyhrajú až traja, takže šanca je väčšia, čas máte ako som už spomínala vyššie do 28.12.2012 ! :o)  Losovať budem prostredníctvom random.org
Ešte raz ďakujem zastupiteľstvu Bioderma Slovensko za ponuknutie produktov do súťaže :o)
Samozrejme ten kto nesplní podmienky do giveaway nebude zaradený, veľa šťastia všetkým prajem :o)

48 komentárov:

  1. Klára Daňková =)
    Chtěla bych vyhrát Sensibio H2O pleťová voda =) Měla jsem vzoreček a naprosto mě to dostalo :)

    Naše Vánoce jsou stejné a myslím že to ani měnit nebudeme. Vždy celý den koukáme na pohádky, pak pomáhám mamce s vařením, po večeři rozbalujeme dárečky a díváme se do noci na televizi. Občas si před domem zapálíme prskavky.
    Žádné zvyky atd. nedodržujeme, ani to zlaté prasátko :)

    imiiskd@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. sleduji blog pod jménem nikola nikolová, na fb pod jménem natálie humlová, štědrý si představuji? krásný, pohodový den, kde jsou všichni pohromadě, to je ta krásná atmosféra..chtěla bych vyhrát sébium H2O pleťová voda a proč? protože si tuto pletovou vodu všcihni chválí, tak bych byla moc ráda kdybych jí měla možnost vyzkoušet.. a zrovna dnes mi přišli vzorečky od biodermi a v balíčku byl i vzoreček této pletové vody, tak se těším až vyzkouším aspon ten :) snad budu mít štěstí v této GA :) email 26nikolka26@seznam.cz, blog: onlygirlnn.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Eva Richterová
    Chtěla bych micerálku Sensibio, jelikož mi ji sestra celou vypotřebovala a krásně odličuje.
    Někdy bych chtěla strávit štědrý večer na horách, u krbu. Probíhal by stejně jako ten doma.
    ervulenka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj :) Blog sledujem, sledujem aj FB ako Dominica Jaquelin :) Dala som aj like na Bioderma :)
    Chcela by som vyhrať Bioderma sébium pore refiner, čítala som na tento prípravok recenzie a aj na tvojom blogu a veľmi ma to zaujalo, vraj to pomáha na zmatnnenie pleti a ešte je aj na akné takže by som to rada vyskúšala :)

    No tie normálne Vianoce aké máme sú skvelé :) Krásny deň skvelá atmosféra, cez deň rozprávočky, potom do kostola, večera- klasicky kapustnica a kaprík :) a nakoniec si pod stromčekom všetci rozbalíme naše darčeky a ešte niekedy keď je u nás babka pri stromčeku spievame tichú noc :D skvelý deň :)

    Najviac by ma potešilo ak by to dopadlo nejako takto, že by som sa do ružova vyspala tak okolo do 10:00 ráno a nie tak hekticky ako cez týždeň, zobudila by som sa do čistučkého a už ozdobeného a krásneho domčeku :) nádherne by snežilo, pozerala by som s rodinou rozprávky, šla sa poprechádzať von, celý deň len vianočné pesničky z cédečka typu let it snow :) a večera, darčeky no, a popoluška na záver :)

    dominica078@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. jesterecka(@)email.cz
    Bioderma Sensibio H2O minerální voda
    FB Oli Koli
    Vánoce klasicky v klidu, s dobrým jídlem, dívat se na pohádky a povídat si s rodinou u stromečku

    OdpovedaťOdstrániť
  6. -sledujete môj blog (GFC) jop
    - lajkujete FB stránku blogu ( prosím napíšte mi aj meno pod akým na sledujete na FB) EwuSh G.
    - napíšte aký produkt by ste chceli vyhrať a prečo ( okrem rady MATRICIANE) niečo z rady sébium
    - teraz trochu k Vianociam, rada si prečítam , ak mi napíšete ako si predstavuje vy Váš ideálny Štedrý deň ? :o) klasický s bratmi :))
    - no a nepovinne môžte sledovať aj FB stránku Biodermy EwuSh G.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. silviau21@gmail.com
    Ahoj, sledujem ťa cez GFC a aj cez FB pod menom Silvinka Uhrinová..
    Kebyže si môžem vybrať, tak určite by som chcela sébium H2O pleťovú vodu. A prečo?? Pretože je to tá najúžasnejšia pleťová voda. Používam ju už rok a pritom som mala len dve balenia a to ju používam každý večer, niekedy aj ráno. No bohužiaľ, už jej tam veľa nemám a preto by sa mi zišla:) tak už len dúfať, že sa na mna usmeje šťastie..
    A ako si predstavujem môj ideálny štedrý deň?? - Zatial každý štedrý deň bol pre mňa ideálny a spĺňal moje vysoké požiadavky :D ..Ráno si dať dobré raňajky a potom ísť s tatinom na výpredaje do Tesca a Kauflandu- viem, trochu netypické na tento deň :D a potom už len pozerať rozprávky a pripravovať sa na večer..pred večerou si spravím nejaký pekný výraznejší make-up- tento raz ma na vianočný make-up inšpirovala Petra, ale páči sa mi aj niekoľko tvojich líčení, tak to ešte všetko zvažujem :D a potom si už obliecť niečo pekné, ísť na večeru a potom pod stromček:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ahoj sleduji GFC langmaierova1 FB Martina Langmaierová
    Náš Štědrý den podle nás i ideální je klid,pohoda, všechno mít nachystané předem.Stromek,kapr,koledy,pohádky,dárky a půlnoční.Když je sníh tak bobování.
    Chtěla bych asi jako většina micerálku sensibio.Proč?Protože je úžasná!!!
    langmaierova1@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Chtěla bych vyhrát tolik vychvalovanou sébium H2O pleťovou vodu. Hodně lidí si tento výrobek vychvaluje, tak bych to také chtěla zkusit. Ideální Štědrý den by měl začít snídaní do postele. Poté bych se určitě chtěla podívat na nějakou tu klasickou pohádku co dávají v televizi. Myslím že toto k Vánocům prostě patří. Večer bych chtěla strávit s rodinou. A poslední hřeb večera by bylo rozbalování dárků. Kde si všichni předáme dárky a užijem si u toho spoustu legrace :)
    e-mail: luckybaby115@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Já bych si přála Bioderma Sensibio Riche krém - protože mám velmi suchou pleť a chtěla bych najít nějaký dokonalý krém, který by mi vyhovoval :)na fb sleduji jako mishéél winnie hercová. Štědrý den bych chtěla prožít s rodinou, při pohádkách, hromadě cukroví, taková klasika, hlavně všechno v klidu :)
    nel.motion@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. 28.12. mám sladkých 18rokov:) takže by to bol skvely darček Patty! <3
    na gfc sledujem ako IkaK :)
    na fb ako Freder-Ika K...... :)
    Ideálny štedrý večer by sa mal niesť v takom tom duchu Vianoc ked mamka ma bude naháňať po byte a hovoriť " frederika rychlo uprac,nič nestíhaš? Prečo sa ti tu váľajú šaty?" A otec bude ako frajer vykosťovať rybu a mamka bude len guľať očami čo to robí a prečo to robí pomaly potom zasadneme ku stolu mamka zapáli sviečku spraví mi medový krížik na čelo aby som bola celý rok dobrá a budeme jesť špeciality,potom plní ako zlaté prasiatka sa presunieme ku stromčeku a budeme rozbaľovať darčeky:) Už sa tešim ako si mamka a ocko najdu darčeky čo im kupim:)a budeme pozerať všetky tie rozprávky a pomaly planovať moju narodeninovú oslavu 28.12 :)

    A chcela by som 500ml balenie micerálne vody Sensibio:)

    fredyqa369@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. fb:kristýna pusztaiová
    chtěla bych klasicky micelárku sensibio :)
    ideální vánoce - s přítelem, vzbudíme se v čase oběda, v rámci těšení na zlaté prasátko si dáme jen polévku, potom když bude hezky procházka možná návštěva jeho prarodičů, večer obří večeře, dávání si dárků, jezení cukroví a jeho následné zapíjení :D
    greenballx@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Sledujem tu ako Lizzy na fb Lucia Banárová
    Chcela by som micerálku na mastnú pleť,najlepšie 500ml,pretože ju všetci ospevujú a tak by som ju rada skúsila aj ja,ale verím že je naozaj skvelá
    Štedrý deň? To neviem,stačí mi taký Štedrý deň ako u nás býva každý rok,pozeranie rozprávok,večera,darčeky :)
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Sledujem ako Barbora Remišová a chcela by som vyhrať bud šampón alebo masku na vlasy lebo z biodermou mám zatial dobré skúsenosti, ale žiadny z prípravkov na vlasy som od nich ešte nevyskúšala a na tie moje zničené od žehlenie by mi to padlo vhod :) A vianočný večer si predstavujem ako kludny večer strávený s rodinou bez hádok a s kopou snehu :)
    b.remisova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Sledujem ako Aneta Mišíková, rovnako aj na FB sledujem aj teba aj biodermu :)
    vianoce si predstavujem pokojne, vo vzduchu sa vznasa krasna skoricova vona, hra vianocne CD michael bubble (vrelo odporucam, ma nadherny hlas), stromcek svieti a za oknom snezi... a ja sedim s rodinou v obyvacke, pozerame prikryti teplou dekou rozpravky :) to je moja idealna predstava :)

    velmi by som sa potesila kremu Sebium AKN, pretoze sa mi velmi zhorsila pokozka a nie su financie :/

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Sledujem (na fb ako Viera Lacková) :-)
    Ideálne vianoce sú tie s vyloženými nohami, lebo od kedy mám dieťa, nestíham si ani sadnúť nie to ešte nohy vyložiť:-D
    A od Biodermy by som rada micelárku Hydrabio na citlivú pleť.

    pozdravujem

    OdpovedaťOdstrániť
  17. -sledujem Fb RomyM Foto
    -sebium H2O čistiaca pleťova voda na zmiešanu pokožku, prečo?lebo biodermu som ešte nemala možnosť vyskušať
    -klasický štedrý deň pečenie závinu, varenie kapustnice a zemiakový šalát, obalovanie rybieho filé,... a po rozbalení darčekov sa ide k starkej pre ďalšie;D
    romymaxonova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  18. na fb Nikola Banárová
    vybrala by som si čistiacu pleťovú vodu z rady sebium, pretože si biodermu nekupujem z dôvodu vyššej ceny a raz som túto vodu skúsila a vemi sa mi zapáčila
    Ideálny Štedrý deň
    Ráno vstanem vyspatá doružova, všade cítiť škoricu a jablká. Vyliezajúc z postele započujem jemné tóny vianočných kolied vychádzajúce z kuchyne. Navlečiem na seba svoj zeleno-červený vianočný župan, obujem si papuče s chlpatým brmbolcom na špičke a zamierim do kuchyne. Tam na mňa čaká šálka horúcej čokolády a vianočné pečivo. Pohodlne sa usadím pri krbe, v ktorom tíško praská oheň a vychutnávam si štedrodenné (divné slovo) ráno. Neskôr spolu s rodinou ozdobíme stromček, ktorý je taký hustý ako v tých pravých amerických filmoch. Na vrchol dáme čokoládovú hviezdu Orion, aby nás našiel Ježiško a potom sa spoločne usadíme na gauč a pozrieme si Popolušku, Pyšnú princeznú a iné staré rozprávky, ktoré mám tak rada. Vonku začne krásne snežiť a pomaly si sadneme za prestretý stôl. Koniec je nám všetkým známy.
    Prajem tebe aj ostatným čitateľkám krásny Štedrý večer. A hlavne ten sneeeh.
    lola181@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Pleťová voda Sebium, protože jsem ji zkoušela a je úžasná! :)
    Ideální Štědrý den - asi ten, který je plný pohody, klidu a strávený s rodinou :) Vím, že to zní jako klišé, ale to je pro mě ideální Štědrý den :)
    TRezacova@gmail.com
    FB: Tea Řezáčová
    GFC: Tea

    OdpovedaťOdstrániť
  20. fb - barbora fulierova
    dlho hladam sampon presne pre mna takze Node fluide sampon a cim vacsi tym lepsi ;)

    idealny stedry den by bol taky ako pred niekolkymi rokmi, ked som bola mala a naivna a verila na jeziska, motala sa rodicom v kuchyni, zobala cukrovie po nenapadnym troskach, aby nikto nevedel, pozerala rozpravky a hrala sa so sestrou. navecer zazvonil zvoncek a veceru som zjedla zavratnou rychlostou, len aby uz boli darceky... tesila som sa z nich akoby to bolo to najlepsie na svete a ked som vecer isla spat, tak som ich vsetky mala pri sebe v posteli, len aby som aj rano uverila, ake krasne veci som dostala :)
    chcela by som znovu zazit ten krasny pocit bez starosti, aspon na jeden den :)

    bfulierova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Sledujem :)
    Kitti Pastoreková
    Bioderma Sensibio H2O pretože som ju ešte nemala možnosť vyskúšať.
    Ráno sa zobudíme, celá rodina naraňajkujeme.. Potom spolu varíme a neskôr ideme von na prechádzku.. Vrátime sa, pekne sa oblečieme, ideme večerať.. Potom ideme von prskávkovať a potom rozbaľovať darčeky..

    OdpovedaťOdstrániť
  22. gfc she.is.the.one
    fb ema sheistheone
    nieco na suchu plet :)
    spolocne varenie, vecera o 6pm, darceky a polnocna :)

    OdpovedaťOdstrániť
  23. 1/ Sleduji jako ilonkastrejcova
    2/ Fb sleduji jako Ilonka Silonka Strejcová
    3/ Chtěla bych vyhrát Sensibio DS+ krém, protože mám velmi problematickou pleť se šupinkami a červenými fleky a tak se mi i těžko nanáší make-up :(
    4/ Vánoce bych chtěla prožít hlavně s mou rodinou a mým přítelem, to je pro mě to hlavní a další věcí je to, že bych si přála, aby každý pod stromečkem našel to co si moc přeje :) Tím bych ti i chtěla popřát k Vánocům, aby jsi si je pořádně užila a pod stromečkem našla hodně dárečků :)

    ilonkastrejcova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Já bych chtěla vyhrát Sensibio micelárku, protože je absolutně bezkonkurenční a není jí nikdy dost! :)
    A ideální Štědrý den? .. Tradičně, jako vždycky. V klidu a v pohodě s rodinou, bez zbytečného stresu. Pořádně se vyspat, ozdobit stromeček, sledovat pohádky, uvařit kapra a salát, jít se projít a počkat na Ježíška. :)

    lemoneq.5@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  25. GFC: Peťuška
    FB: Peťuška Reichlová
    mňa by potešil Pore refiner, z ktorého som v poslednej dobe unesená... :)
    mne stačí, keď sa všetci stretneme pri jednom stole... :)

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  26. GFC: Jana Dvořáková
    FB: Jana Dvořáková
    Potěšil by mě výrobek BIODERMA SÉBIUM MOUSSANT 200ML jelikož mě občas pozlobí nějaký ten pupínek a vyplatí se mít doma nějakou záchranu :)
    Ideální Štědrý den si představuji hlavně tak, že budu s rodinou a převážně se budu celý den koukat na pohádky, ládovat se cukrovím, zabalovat dárky, jelikož jsem opozdilec a nasávat tu vánoční atmosféru :)) Nejraději bych Štědrý den trávila se svým přítelem, ale bohužel spolu budeme až 25tého :)
    janca.necin@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  27. GFC: Eliška Dvořáková
    FB: Eliška Dvořáková
    Je mi snad jedno jaký výrobek, od této značky jsem ještě neměla tu čest vyzkoušet nic, takže je mi to jedno, radost by mi udělalo cokoliv:)
    Na Štědrý den by to měla být ta správná rodinná, válecí se a přejídající pohoda, kdy všeho je dost, hrajou koledy a pohádky... příjemné vánoční teplo a těšení na večer:)
    ell-e@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Chtěla bych vyhrát pleťovou vodu Hydrabio H2O, protože mám citlivou pleť a značku Bioderma jsem zatím ještě moc nevyzkoušela a myslím, že je na čase:)
    Na Štědrý den se ráda koukám na televizi a jsem venku:)
    Fb jméno: Martina Mináriková
    martinka.min@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Sledujem ;)
    FB - BelluSh Dementna
    Mala som vzorku Sébium AKN a bola skvelá, takže asi to .. Ale tak poteší ma hocičo :)
    Tento rok vôbec nemám náladu na Vianoce :D Dokonca ma nebavilo nakupovanie a vyberanie svojích vianočných darčekov :P Netuším čo sa to so mnou deje ..

    OdpovedaťOdstrániť
  30. GFC: Ronnie Popelková
    FB: Veronika Popelková (sleduju i facebook biodermy)
    Email: ver.popelkova@gmail.com
    Chtěla bych vyhrát: Bioderma Sensibio H2O pleťová voda
    Můj ideální štědrý den probíhá asi takto - vzbudím se kolem 12, rovnou se jdu naobědvat babiččiny výborné nudlové polévky. Pak se opět zavrtám do peřin, ale vezmu si s sebou ještě naši čubičku (je to můj postelový mazel) a dívám se buď na nějaký film, nebo třeba na Bambiho a různé disneyovky. Pak ze sebe konečně udělám člověka, převleču se z pyžama do něčeho normálního a tradičně nafotíme vánoční fotky s rodinou a pejskama. Následuje zdobení stromečku, večeře, dárky... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  31. GFC: Paula K.
    FB: Pupi Kulichová
    Sensibio micerálku, pretože po odskúšaní vzoriek som bola nadšená. :)
    Zobudiť sa neviem kedy, pozerať celý deň rozprávky a pak hurá jesť a na darčeky! :D
    paula.kulichova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  32. GFC: Martina Zajíčková
    FCB: Martina Zajíčková
    Email: martina.zajickova29@gmail.com
    Chtěla bych vyhrát: Bioderma Sensibio H2O pleťová voda. Proč? Je úžasná. :)
    A jak si představuji vysněný Štědrý den? V okolí přátel a rodini, dívání se na pohádky, a skvělé vánoční filmy, spousta jídla, cukroví, vánoční procházka s pejskem a dárečky. :3

    OdpovedaťOdstrániť
  33. Sleduji všude :)
    FB: Pavlína Bajtková
    GFC: Rebecca Fuhller
    Moc by se mi líbil PORE REFINER z řady Sébium :)
    Vysněný štědrý den? Abych se usmířila s miláčkem...
    Rebecca.fuhller11@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  34. GFC: Tarina S.
    FB: Tamara Fortova
    email: fortovat@seznam.cz
    vysněná výhra: bioderma sebium pore refiner :)
    ideální Štědrý den: asi bych vstala tak kolem osmý - ani moc brzo, ani moc pozdě - pak bych se na něco koukla, četla si, pomáhala s přípravama etc. Po obědě, který by byl jenom lehký, spíš takový svačinkový, aby zbylo místo na cukroví a včeři, bych šla s rodinou (nebo bez, záleží na nich:D) na procházku s pejskem. Pak zase přípravy,pohádky, pak už večeře, po večeři dárky a do noci dráky :D Já jsem stydlivá, takže strašně málo ukazuju emoce, ikdyž se mitřeba dárek strašně líbí, takže bych si je nejradši šla někam sama rozbalit a užít, ale tak... :D

    OdpovedaťOdstrániť
  35. fb + gfc: christina deneuve
    mail: christina.deneuve@gmail.com
    pletovou vodu sebium :))
    idealni vanocni den- uplna pohodicka, zadny stres.. ale to se stejne nikdy zatim nestalo, treba se mi letos postesti :D

    OdpovedaťOdstrániť
  36. sleduji tě pře GFC, facebook nemám :/

    přála bych si vyhrát Bioderma Hydrabio pleťovou masku (http://bioderma.cz/bioderma-hydrabio-dehydratovana-a-citliva-pokozka/bioderma-hydrabio-masque-pletova-maska-75-ml)

    A můj vysněný Štědrý den? Určitě dlouho spát, potom se při dívání na pohádky nasnídat (cukroví nebo domácí vánočka <3 ), jít se psem na procházku, pročíst si časopisy co se mi za celý prosinec nahromadily na stolku :D atd. Prostě pohoda, žádný stres. Večer si dát rybu s bramborovým salátem a při Popelce rozbalovat dárky pod stromečkem :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. zapomněla jsem na e-mail :D zaleska.petra@seznam.cz

      Odstrániť
  37. FB: Peťa Fejová
    chcela by som vyhrať SÉBIUM H2O bol by to premňa taký narodeninový darček :D kedže 28.12 mám narodeniny :)
    petra.fejova@gmail.com
    A moja predstava Štedrého dňa je taká že byť spolu s rodinou :D pozerať rozprávky večer spoločne rozbalovať darčeky, ísť spolu do kostola ..

    OdpovedaťOdstrániť
  38. pod FB sledujem ako Missy Fashionalbe :)
    chcela by som z rady sebium peelingove serum alebo sebium mat tonovaci.. neviem si vybrať, keďže po oboch už dlho kukám :D
    moja dokonalá predstava.. zobudiť sa o 12, už netreba pohnúť ani prstom, večer sa dobre napapať, rozbaliť darčeky, sadnúť pred telku a pozerať rozprávky... samozrejme, nie sama! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  39. fb: Tess Blue
    Sébium AKN Fluid
    metre snehu a stále padá, zobudiť sa v tom najteplejšom pyžame, počúvať koledy, pred večerou sa ísť poriadne vygulovať a sánkovať, dať si tradičného lososa, rozbaliť darčeky a pri telke sa prežrať vianočnými oblátkami:D o a opolnoci sa premôcť a ísť na polnočnú
    little.liz.dreamer@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  40. - sleduju :D
    - fb: Olga Dvořáková
    krém Hydrabio Légère, protože hledám krém, který by mi vyhovoval a myslím, že ten je mně ,,šitý na míru,, :D :D
    - že jsme celá rodina spolu a hrajeme hry, lyžujeme, bruslíme.. :)
    email: olina10@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  41. Na FB sleduji jako Simona Ca... :)
    Chtěla bych vyhrát http://bioderma.cz/bioderma-sensibio-citliva-pokozka/bioderma-sensibio-h2o-pletova-voda-250-ml, protože ji už delší dobu sleduji a zdá se jako dobrý pomocník pro mou pleť :)
    Ideální štědrý den? Venku padá sníh, doma hrají koledy nebo pohádky, s mamčou vaříme večeři a chystáme na stůl cukroví a ovoce a všichni jsme v pohodce :))
    simonka-td@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  42. Kdyby se mi podařilo vyhrát, vybrala bych si http://bioderma.cz/bioderma-sebium-mastna-pokozka/bioderma-sebium-moussant-penivy-gel-200-ml nebo http://bioderma.cz/bioderma-sebium-mastna-pokozka/bioderma-sebium-h2o-cistici-voda-500-ml
    Ideální Štědrý den bych si představovala totálně zasněžený celý den někde ve městě na vánočních trzích a v kavárnách :) nebo na sjezdovce. Večer potom setkání s celou rodinou, typická večeře - kapr a bramborový salát a spoustu dárečků :D
    Na facebooku sleduji jako Hana Šormová
    hanasormova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  43. Sleduji zde i na FB :-) jako Monika Hrubá

    Štědrý den si představuju tak, že se sejde celá rodina, dají si nějaký malý dáreček a užívají si chvíle, které spolu mohou alespoň o Vánocích vklidu prožít. Hrají koledy, svítí svíčky, a na klíně vrní kocour :-)

    A kdyby se mi poštěstilo vyhrát, ráda bych něco na problematickou pleť. Kosmetiku od Biodermy jsem zatím neměla možnost vyzkoušet, takže vůbec nevím který z výrobků tomu odpovídá :)

    monikahruba@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  44. FB: Helča Sammet-Richterová (Sleduju i fb Biodermy)
    Chtěla bych vyzkoušet Sébium AKN fluid.
    Já bych chtěla aspoň ten jediný štědrý den strávit s Ryanem Goslingem...samozřejmě bych se nezlobila i za dalších 364 dnů minimálně :D

    chrisgirl05@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  45. FB:Janka Oravcová
    chcela by som sensibio H2O, pretože som naň čítala dobré recenzie a kamoška je s ňou tiež veľmi spokojná:)
    Ideálny štedrý deň - nepotrebujem nič výnimočné...snád len aby bola pohoda, nik sa nehádal, dobré jedlo od mamičky a rozprávky :) Mimochodom, tento rok som takýto Štedrý deň mala a som stráášne šťastná :)
    janora78@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  46. Sledujem cez gfc, a na fb Naťka Pohanková ;)
    Chcela by som vyskúšať zelenú micelárku --- Sébium H20 Čistiacea pleťová voda na mastnú alebo zmiešanú pokožku. :)
    Prečo? No snáď najmä preto že by mi už konečne nevadilo niečo vyhrať, a samozrejme o biodermu súťažím asi 10 krát a stále nič :) Zúfalo túto značku a kozmetiku chcem vyskúšať ;)
    No a môj štedrý deň? Hocikde hocičo, hlavne s milovanou rodinou priateľmi a hlavne v zdraví ;) klišé ale mne to stačí

    nankapoh@gmail.com ďakujem moc

    OdpovedaťOdstrániť
  47. Já určitě vodu na odličování, už mi dochází a jsem moc spokojená. Mám růžovou a ráda bych zkusila i tu modrou :))..

    Ideální štědrý den? noo, s celou rodinou a se všemi, které mám ráda. Moc cukroví, moc jiného jídla a pohádky, prostě pohoda.. :-)

    na fb sleduji jako Lucie Su......a jsem 60 člen :)

    surovych.lucie@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť