22. novembra 2012

Tipy na vianočné darčeky Bioderma

Príjemný deň prajem :o)
Dnes som si pre Vás pripravila len taký rýchly mini článok :o) Chcela by som Vám dať do pozornosti možný typ pre blízkých ako vianočný darček, jedná sa o produkty Bioderma ja už uvažujem nad Sensibio H2O, pretože mne už dochádza a túto limitovanú edíciu si nemôžem nechať ujsť :o) Treba rýchlo rozmýšľať lebo je časovo a kusovo limitovaná..To balenie si ma získalo :o)

Najobľubenejší produkt Biodermy sme „obliekli" do vianočnej atmosféry. Potešte svojich blízkych micerálnou vodou, ktorá si nájde svoje miesto u každej ženy aj s tou najcitilivejšou pokožkou.

Teraz prejdem k najnovšej rade Bioderma menom Matriciane..Týmto by sme asi najmä mohli potešiť maminy, takže myslím že je to ideálny vianočný darček..Sú to dva produkty - Matriciane Riders a Matriciane Sérum vo vekovej kategórií 35+


No a posledné exkluzívne balenie je tiež z rady Matricianie a to pre ženy vo vekovej kategórie 45+ a to produkty Matriciane Fermete a Matriciane Serum !

Takže šup do lekárni, viac o produktoch nájdete www.bioderma.sk. No a partnerské lekárne nájdete tu :o)


Dúfam že som priaznivcov Biodermy potešila a naozaj si to netreba nechávať na poslednú chvíľku, lebo balíčky môžu byť vypredané..Zaujala Vás nejaká ponuka ? :o)

10 komentárov:

  1. tá limitka vyzerá super :D pozývam ťa na moju giveaway :) justinaforfun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jo, jo... mamka dostane na Vánoce Biodermu... :) Ale ani já bych produktem značky Bioderma pod stromečkem nepohrdla... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja Bioderme nejako stale odolavam, ale uz to asi dho nevydrzim :))))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. pre mamku mám pripravenú matrciane ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pro mamku jsem koupila jak Sensibio odličovací mléko a micelárku tak i sérum Matriciane a doufám, že bude ráda až dárky rozbalí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Něco z řady matriciane by byl super dárek pro mojí mamču:) Tak uvidím:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Sensibio H20 vypada v te limitce skvele!:) Mimochodem mas opravdu hezky blog takze jsem zarazena mezi tve ctenare:) Take bych te chtela pozvat k sobe na blog a popripade i mezi me ctenare.
    LL*

    luxylady2.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Mamka mě poprosila ať jí koupím Q10 od Nivei. Tak jsem ho koupila a snad bude spokojená :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Super vyzerá ten limitovaný dizajn micelárky:)

    OdpovedaťOdstrániť