6. novembra 2012

Skin79 Hot Pink Super Plus Beblesh Balm

Ahojte !!

Prednedávnom som dostala možnosť zo stránky bbcreamshop.sk, otestovať pravý korejský BBkrém, mohla som si vybrať z dvoch možností a konkrétne som si vybrala  Skin79 Hot Pink Super Plus Beblesh Balm...Pozrela som si poriadne všetko o ňom a usúdila som že tento mi bude vyhovovať najviac. Dostala som 5 ml vzorku plus bolo v balíčku veľa ďalších vzoriek rôznych bb krémov , mali by ste inak záujem aby som napísala hromadnú "mini" recenziu na ne niekedy? a vizitka..

Nebudem písať teda to čo píšu o ňom na stránke, ak si to chcete pozrieť tak všetko sa dozviete tu :o)
Táto 5 ml vzorka stojí na ich eshope 3 € a plná verzia(40 ml) tohto bb krému stojí 18,79  €. Myslím, že nemusím písať ako sa mi páči balenie, ked nevlastním plnú verziu, no aj toto vzorkové balenie sa mi veľmi páči, milo ma prekvapilo :)




Moja pleť nemá nejak výrazné nedokonalosti, mám začervenané miesta oblastí líc a čela..takže z toho vyplýva že nepotrebujem veľké krytie, už ani makeup nepoužívam, príde mi to zbytočné..Ak mám nejaké nedokonalosti tak ich rýchlo zakryjem korektorom, inak nič..
Nanášam ho normálne prstami, nemám za potrebu používať štetec, kedže toto nie je makeup, a lepšie ho rozotriem pomocou prstov, má nahradiť makeup, ale dokonca aj hydratačný krém, a teraz naozaj musím súhlasiť, nanášanie je ako pri hydratačnom kréme a účinky tiež..
Konzistencia je tekutá, celkom pripomína môj makeup od Dermacol, ale tento bb krém je odtieňovo do béžová. Hneď ako som ho použila prvý krát, tak ma strašne potešila jeho vôňa, pripomína mi normálny krém...Som rada že nie je veľmi krycí keďže taký som ani nechcela i keď na stránke píšu že pre väčšiu kryciu schopnosť sa môže dať ešte jedna vrstva, no to ja nerobím.Výdrž je priemerna.
Účinky ma potešili, naozaj krásne rozžiari pleť,neupcháva póry, dodá pleti zdravý nádych a zjednotí pleť..






Fotky nie sú nijako upravované, myslím že ten výsledok je pekne vidieť

Takže za seba určite doporučujem, hlavne tým ktorí nechcete cez zimu hlavne nosiť makeup a nepotrebujete veľké krytie, ak sa aj vyskytne tak sa predsa dá hneď zakryť korektorom...Už rozmýšľam že si spravím radosť na Vianoce plným balením :o)


Aké máte skúsenosti s bb-krémami ? Už ste vyskúšali nejaké korejský bbkrém ?

11 komentárov:

  1. Super!! :) Taky mi má teď přijít něco na testování ale jestli jsem to dobře pochopila tak jen nějaký vzorek, mám zkušební spolupráci.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja mám oranžový a je úžasný! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jé, tobě poslali to samé co mě :D moc pěkná recenze! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ještě jsem nevyzkoušela, ale určitě vyzkouším:) Uvažovala jsem taky o značce Skin 79 ale o tom VIP Gold nebo o Liolee:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. po vzorke čo som vyskušala Liolee planujem aj ja siahnuť po bb kréme, vzorka bola fakt super!

      Odstrániť
  5. Já jsem si právě včera objednala dva druhy vzorků z e-bay, tak už se neskutečně těším :D

    OdpovedaťOdstrániť