28. novembra 2012

Recenzia na MUA paletky (Undressed a Poptastic)


Ahojte !
Konečne som sa dokopala k napisaniu tejto recenzii na paletky od kozmetiky MUA(Makeup Academy)..Donedávna som o tejto značke ani nevedela, no keď vypukol celkom veľký "ošiaľ" tak sa písalo stále len o MUA..Inak značka MUA je anglická kozmetika, a dá sa kúpiť bežne v anglických drogeriách, majú pekne plný stojan :)) O cene asi hovoriť ani nemusím, cena paletiek je priam neuveriteľná 4 libry :o) Ja som si kúpila obidve paletky v Londýne v Superdrug a každá stala 4 £..vlastním paletku Undressed a Poptastic..Inak kto by mal záujem si ju objednať, tak dá sa objednať na www.muastore.co.uk ! Nájdete tam oveľa viac krásnych paletiek, ale aj rúžov, mono tieňov, glitrových liniek, dokonca aj makeupov a BB krémov, no to som tiež nevymenovala všetko..určite si pozrite..Mávajú rôzne aj akcie :)


Čo by som povedala všeobecne o týchto dvoch paletkách, tak mám taký názor že za tú cenu sa naozaj oplatia, myslím že v Anglicku ich má každá žena, ktorá sa aspoň trochu zaujíma o kozmetiku, majú výbornú pigmentáciu, výdrž je tiež dobrá, s bázou vydržia celý deň aj keď už nie tak pigmentované ako po nanášaní..Jediné mínus by som im dala zato že celkom dosť prášia a preto pri líčení opádavajú trochu pod oči..Popri tom ako prášia sa mi zdá že celkom rýchlo sa míňajú..Dajú sa maslovitou konzistenciou  prirovnať aj k paletkám Sleek, ktoré sú podľa mna aj tak lepšie..
Balenie (9,6 g) by mohlo byť aj lepšie, ale zas pri cene sa to dá odpustiť, je to obyčajný plast..Musím sa priznať že som čakala že paletky budu o kúsok väčšie..

No prejdem k jednotlivým paletkám..ešte by som dodala že odtiene nemajú žiadne názvy..
Paletka Undressed má jedine na zadnom obale očíslované odtiene a tiež tam sú malé tipy ako vykúzliť jednotlivé líčenia s akými odtieňmi, myslím že to nie je zlé..K paletkám je takisto aj klasický aplikátor, ktorý je úplne pre mňa nanič..

12 Shade Undressed Palette (4 £/ 9,6 g)

Túto paletku prirovnavajú k slávnej paletke od Urban Decay Naked, ja to žial nemôžem nijak posúdiť kedže Naked nevlastním..No jednotlivé odtiene sú  naozaj veľmi podobné, je to ako keby lacnejšia varianta Naked, myslím že celkom o dosť lacnejšia varianta :D..Môžte si vygoogliť o týchto dvoch paletkách rôzne články..No môj názor je taký, že určite je Naked lepší, keďže tie ceny sú veľmi odlišné, takže môžno majú len podobné odtiene a pigmentáciu, no s tým prášením čo som vyššie spomínala a výdržou je to podľa veľmi rozdielne u Naked ! Ako som napísala konzistencia je maslovitá, tiene bohužiaľ prášia, no majú krásnu pigmentáciu, v tejto paletke prevládajú trblietavé tiene..Je škoda že u nás nie je dostať, pretože má krásne hnedé, zemité odtiene..Nakoniec som ale spokojná s touto paletkou a neľutujem jej kúpu za tie štyri libry..Spravila som aj swatches, tak posúďte samy


bez blesku
s bleskom

12 Shade Poptastic Palette

Táto paletkami mi padla hneď do oka svojimi krásnymi pestrými odtieňmi, kedže ja mám také rada ! Síce sú vhodné asi skôr na to letné obdobie, ale myslím že sa dajú pekne využiť s nejakými hnedými odtieňmi.. Obsahuje takisto 12 tieňov, ktoré sú tiež maslovitej konzistencii, myslím že o trošku menej prášia a opadávajú, pigmentácia je super ! Tieto tiene už nie sú ani očislované na zadu..Tiene sú znova trblietavé...no kto nemá rad trblietavé tiene, by myslím u týchto krásnych farbičkách výnimku kľudne mohol spraviť nie ? :o)




s bleskom

bez blesku

Dnes som teda ako vidím, celkom rozpísala, tak dúfam že sa niekto dostal až ku koncu článku :o) Čo vy a MUA? Vlastníte nejakú paletku, aké sú Vaše skúsenosti ?

34 komentárov:

  1. tú prírodnú by som brala! ;)
    MUA je proste super má nenormálne dobré ceny za nenormálne dobré produkty! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. suhlasim, myslim že je ešte jedna paletka s hnedymi odtienmi ale tak ked už mam tuto..:D

      Odstrániť
  2. úchvatné paletky hlavně Undressed, kéžby měli ještě víc paletek na výběr :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. podľa mna ich maju celkom dosť na vyber :D

      Odstrániť
  3. mne Undressed ma prist, velmi sa na nu tesim :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Velmi pekná recenzia a velmi pekný fotkový material ;o)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. undressed je teda krááása!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Wow, to jsou barvičky. Ta undressed paletka je náááádherná, tu bych brala hned :-)
    andrejkaamy@blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. myslim že za 4 libry je to hotovy poklad :o)

      Odstrániť
  7. Nádherné paletky! ta undressed je úžasná!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. vyzera dost dobre, ale zakazala som si teraz kupovat akekolvek ine paletky, setrim na Naked od UD :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. juuj Naked, ja ho čakam pod stromčekom, tak dufam že sa to splni :o) potom planujem aj nejake to porovnanie :D

      Odstrániť
  9. Krásné barvičky :) Já se chystám objednávat po vánocích, už nemůžu odolávat :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak prajem zatial prijemne odolavanie a potom prijemne objednavanie :D

      Odstrániť
  10. super paletky...:D ja som im odolala...lebo som si šetrila na Zoevu 96...:) a nemôžem mať všetko...:) ale niekedy v budúcnosti si chcem kúpiť Naked UD...:D inak vybrala si si asi najlepšie ponúkané odtiene...:):D aspoň mne sa páčia veľmi...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. zoeva 96 tienov je skvelá :o)no keby bol väčši vyber tak by som skusila aj ine, ale tak nemožem mať všetko, ako si napisala :D

      Odstrániť
  11. Paletky jsou úžasné, mám v plánu si koupit obě dvě, ale jako prví zvolím tu Undressed, jelikož mi ty barvy připadají úžasné - na každodenní líčení jako dělané :)
    LL*

    luxylady2.bogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  12. wow tak dufam, ze ked pojdem do Londyna kupin si nejaku aj ja, obe su krasne!
    Inak pozyvam ta na moju predvianocnu Ziaja giveaway! http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2012/11/ziaja-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. určite kupu nebudeš lutovať :o) a už som zapojena :o)

      Odstrániť
  13. Já jí mám z Plum foolery shopu. Tu co je podobná Naked. :-)
    Ještě jsem jí nezkoušela ale podle fotky to vypadá krásně!

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Do Undressed jsem se zamilovala a už bez nich na očích nevyjdu z domu. Té druhé paletce ale ráda odolám, neboť ta je na mě až moc veselá. Už jen přeci nejsem nejmladší ročník:-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ale prosim ťa o akom ročniku hovoriš :D ale maš pravdu že Undressed sa hodi na každé očko a je skvela na každu priležitosť :)

      Odstrániť
  15. tak o tehle znacce jsem jeste neslysela, ale ty paletky vypadaji vazne pekne..diky za tip na novou znacku :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. obidve su super :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    OdpovedaťOdstrániť
  17. ta Shade Undressed Palette je nádherná!!!! Od téhle značky sice žádnou paletku nevlastním, ale od jiných značek jich pár mám :) Ráda si hraju se stínováním

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Ty barvičky :)
    A na první fotce jsi hrozně krásná :)

    OdpovedaťOdstrániť