18. novembra 2012

Mojehodinky.sk - s.Oliver hodinky

Po hodinkých som nikdy netúžila, prišli mi nanič keď mám mobil, na ruke som ich mala posledný krát asi v desiatich rokoch..No po objavení stránky s nekonečným množstvom hodiniek mojehodinky.sk sa môj názor na nosenie hodiniek radikálne zmenil..

Strašne sa mi začala páčiť kombinácia zlatej a bielej farby, hlavne u hodinkách no a keď som zbadala tieto od s.Oliver, ktoré presne naplnili to čo žiadam on hodiniek..Hodinky skôr považujem ako krásny módny doplnok, ktorý krásne vynikne na ruke..
Čo pridalo na mojej natešenosti je že sú dokonca vodeodolné, sú vhodné aj ako doplnok pri športovaní ale aj na bežné nosenie ! Majú silikónový remienok(materiál)..Ja ich už z ruky nedám a len málo komu dovolím aby si ich chytil :D Musím povedať, že v skutočnosti sú ešte krajšie ako na fotke..Je to naozaj kvalitný elegantný doplnok, ktorý sa hodí ku všetkému :o)


Teraz keď idú Vianoce myslím že hodinky sú ideálnym darčekom pre všetkých..Ak si myslíte že nenájdete tie pravé vysnívané, stačí otvoriť ich eshop, sú tam naozaj hodinky od výmyslu sveta :o) Hodinky mi prišli naozaj rýchlo od posledného emailu s eshopom, komunikáciu hodnotím na veľkú jednotku :o) Dokona boli skvele zabalené a nič sa im neomohlo stať, dostala som ešte aj 5 % zľavu na nákup na ich eshope čo ma tiež potešilo :o) Nechýbal ani zúrušný list, samozrejme.
Od teraz ich nájdete v každom jednom mojom outfite a presvedčíte sa aj samy, že sa naozaj hodia ku všetkému :o)


s.Oliver hodinky

Som strašne rada že konečne som našla "svoje" hodinky, s ktorými som maximálne spokojná, za hodinky ďakujem veľmi pekne e-shopu mojehodinky.sk..

Aký je váš vzťah k hodinkám ? :o)

23 komentárov:

  1. přesně nějaký takový sháním :)
    jsou nádherný

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jéé, ty hodinky jsou moc hezký.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. hodinky sú prekrásne :3
    teraz na Vianoce si aj ja prosím podobné hodinky buď v takejto farebnej kombinácií alebo čierne :)
    www.blognats.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jsou krásné, myslím, že úplně ty samé má Marťa (theblondieverse) :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno má, tieto hodinky si vybralo celkom dosť blogeriek, vdaka nej som si ich aj vybrala :o)

      Odstrániť
  5. Můj vztah k hodinkám je takový nic moc,sice jedny mám, ale prakticky vůbec je nenosím.. aspon budou zachovalé a stanou se časem starožitností :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. sú úžasné,hodinky sú super,keď mám šaty či sukňu bez vrecka :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. prenádherné sú.. žeby osm poslala Ježiskovi fotku? :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. JA tiež už dlho rozmýšľam nad hodinkami ale akosi mi tiež prídu nanič, keďže mám mobil. Ale nejaké štýlovky by sa zišli!

    http://oh-thanks-i-am-woman.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. presne aj mne sa také páčia :) krásnee

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ty jsou nádherné. Bílé hodinky se mi líbí moc.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Sú veľmi krásne. Biele hodinky musia byť úžasné v lete, keď kontrastujú s opálenou pokožkou... vlastne, páčili by sa mi po celý rok :o) Doteraz som mala vždy len strieborné.
    www.isabelle.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Tento komentár bol odstránený správcom blogu.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. http://www.mojehodinky.sk/hodinky/sk/s-Oliver-neon-SO-2422-PQ Môžem sa spýtať aký priemer majú tieto tvoje hodinky?

    OdpovedaťOdstrániť
  14. A priemer číselníka ?:)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Sú to pekné plastové hodinky. Ja radšej niečo lepšie http://www.casnahodinky.sk/hodinky-fossil-es2888-
    alebo http://www.casnahodinky.sk/hodinky-fossil-ce1002
    keramika zostane naozaj biela a dobre sa cisti narozdiel od plastu
    http://www.casnahodinky.sk/hodinky-fossil-ce1010

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nepochybujem o tom, že ked stoja trojnasobne viac ako tieto,tak su určite lepšie a kvalitnejšie, no s tymito mojimi zatial problem nemam, su lahko čistitelné a zatial aj pekne biele..:D

      Odstrániť
  16. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Way cool! Some very valid points! I appreciate
    you writing this article and also the rest of the site is very good.


    Also visit my weblog ... セイコー 時計

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Pekné hodinky ale mňa sú Top Fossilky.

    OdpovedaťOdstrániť