14. novembra 2012

Maybelline Colossal Volum´ Express Mascara

Ahojte !

Špirála o ktorej bude dnes reč, je myslím že všetkým dobre známa a nemusím ju teda nikomu predstavovať. Dá sa kúpiť bežne v drogeriách ako DM, 101-tka..Kto ešte nevie, tak jedná sa o špirálu Maybelline Colossal Volum´ Express..Myslím že cena sa pohybuje okolo 8 eur/10.7ml, už fakt neviem presne, býva často zlacnená tak už neviem...Balenie sa mne osobne veľmi páči a zaujalo ma.Kefka je celkom veľká, štetinky idú od najdlhších až ku koncu k najkratším, to znamená že sa dobre dostanete aj k tým riasam o ktorých ani neviete, že ich máte :o) A to platí aj u spodných mihalníc :o) Takže osobne k kefke nemám čo vytknúť a som s ňou spokojná. Už z názvu vyplýva že má dodať objem riasam a myslím že to dobre splňuje.
Používam ju už strašne dlho a stále sa k nej vraciam, keď je už veľmi suchá, nedám na ňu dopustiť. Riasy nezlepuje, pekne rozčeše, dodá im objem a vytvorí  pekný prirodzený vzhľad. Výdrž je myslím, tiež super, vydrží mi od šiestej rána až pokym sa večer neodlíčim, no samozrejme nie je už tak dobre vidieť na riasach ako keď si ju hneď dáte..Keď sme u toho odličovania, tak to ma tiež prekvapilo ako ľahko ide dole a nemusím si oči "drhnúť" :D. Počas dňa sa nedrolí a nerobí žmolky. Osobne nanášam dve vrstvy, myslím že tri by už bolo veľa a mohli by sa riasy zlepiť..Takže myslím že dve vrstvy sú tak akurát :o) Naozaj žiadne negatívum som u nej nenašla a môžem ju vrelo všetkým odporučiť !! :o)

  bez riasenky
  1 vrstva 
 2 vrstva
Našli ste už "tú" svoju favoritku ? :o) Aké máte skúsenosti s touto špirálou ? 

20 komentárov:

  1. ja som ju mala a je fakt super, len ja som taka "prelietava" v riasenkach, tak to aj ostalo pri jednom baleni :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tahle řasenky vypadá pěkně, asi vyzkouším :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. túto riasenku som mala možnosť vyskúšať a mne až tak nesedí ://

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vypadá pěkně, až mi dojde moje, tak jí vyzkouším:) Já mám ráda řasenky od Benefitu:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ja mám asi nejakú vadnú colosalku :D ešte stále nič moc... skúsim znova o mesiac (medzitým mi ju sestra svojim akože nenápadným kradnutím trošku vysuší) a snáď to bude konečne ono :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. vypadá dobře!:)
    já mám řasenku od clinique a jsem opravdu spokojená :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mám jí ve voděodolné verzi (kvůli dovče v létě jsem šla do voděodolné) a je super. Jen je celkem rychle pryč, tak budu muset vyrazit pro novou.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. JÁ používám od Dermacolu a nehodlám se ji vzdát... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Taky jsem ji měla abylavážně dobrá :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ahoj, mimo to, že se mi moc líbí tvůj blog, tak jsem tě označila v 11 tagu - pokud budeš mít chuť, můžeš odpovědět na vybrané otázky:)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. maybeline je proste jednicka :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. ty máš skvelé riasy aj bez nej,ale fakt skvelá je :)
    p.s.:Pozývam ťa na začínajúci blog aboutLandD.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no možno to tak vyzera ale mam ich celkom kratke :(

      Odstrániť
  13. ty fotky s očima jsou tak skvěle nafocené... dokonalost...

    Jsem tvojí novou čtenářkou, už se těším na nové články, hlavně o líčení očí..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, aj ked mi to pripada ako keby som bola vyplašena na tych fotkach :D
      A dufam že sa ti bude pačiť na mojom blogu aj nadalej :o) ešte raz dakujem :o)

      Odstrániť
  14. ja som neverila vlastným očiam, keď som prvý krát skúsila one by one riasenku, také výrazné a pekne namaľované riasy som ešte nemala

    OdpovedaťOdstrániť
  15. túto mám doma....a musím povedať, že u mňa jedna z naj..horších.-.bohužiaľ....riasy mi strašne zlepuje....a to ako na začiatku,aj neskôr, ked som jej chcela dať druhú šancu....ani rozčesanie moc nepomohlo....

    OdpovedaťOdstrániť