1. novembra 2012

Luxemburg- Brusel- London- Paris

Pri škole som nemala čas sa dostať k článku s fotkami z Londýna a Paríža, no už som si našla čas a hneď Vám ich prínášam, hádam mi to odpustíte :o) Myslím že by nebolo zlé aj niečo o zájazde napísať :o) Pôvodne som chcela tento článok rozložiť na dve časti, ale nakoniec som sa rozhodla nech to je všetko v jednom :o) Dúfam že si aspoň pozrete fotky, keď už neprečítate tento dlhý článok, česť výnimkam :D


Je to v podstate ak nerátam cestu tam, tak týždňový zájazd z jednej školy. Trasa bola cez Česko, Nemecko a prvá zástavka bolo mesto Luxemburg, z názvu je jasné, že sa jedná o Luxembursko, tam sme strávili pár hodín prehliadkou hlavného mesta(nižšie pár fotiek) a ďalej nasledovalo Belgicko a prehliadka hlavného mesta Brusel, kde sme strávili osem hodín, bolo to celkom utrpenie, keď nám začalo pršať :o)  Obdivoje mestá sa mi veľmi páčili, som rada že som ich moja navštíviť ! No a potom už nás čakal vytúžené Anglicko, do ktorého sme išli trajektom do Dover(u) a potom nás čakala cesta do Londýn ! Bolo to naozaj neuveriteľné, sledovala som poctivo celú cestu do Londýna ! Ohromilo ma naozaj všetko, príroda, doprava, úžasné domy, ako vo filme :D V podstate sa mi páčil viacej ešte ako Paríž, možno ma teraz zato niekto zabije, ale je to tak :o) V Londýne sme strávili celkovo tri dni, počasie nám celkom aj vyšlo, myslím že nám len jeden deň pršalo...Navštívili sme niekoľko pamiatok, múzeí ako napríklad
Greenwich, nultý poludník, múzeum voskových figurín, loď Golden Hind, Shakespearovo divadlo, Regents park, Westminsterská katedrála, Buckinghamský palác, National museum, Britské múzeum, Covent Garden, Big Ben, London Eye, Soho s čínskou štvrťou... To som nevymenovala všetko, mali sme teda poriadne nabité dni :o) Páči sa mi strašne ich štýl, že všetci nosia to čo chcú a sú sami sebou, nemusia sa prispôsobovať a báť že sa budú ľudia na nich pozerať a ohovárať "čo hentá má preboha na sebe", ako je to na Slovensku klasikou..Majú tam jednoducho pohodvý život, myslím že by som tam dokázala byť aj dlhšie ako tri dni :D
V noci sme sa presunuli k prístavu Calais, kde nás čakal trajekt a cesta do Francúzska..Paríž, myslím že sen každého človeka, romantické mesto, plné krásnych pamiatok..známa Eiffelovka, tak tiež krásne zážitky a spomienky z tade, mali sme myslím že ešte nabitejší program, aby sme to všetko postíhali, navštívili sme pamiatky ako Notre Dame, Louvre, Eiffelovka atď..Eiffelovka bola užasná !
V Paríži sme toho videli žiaľ menej, kedže další deň sme boli celý v Disneylande, ku ktorému nemám čo dodať jednoducho niečo úžasné !! Však sami posúdte z fotiek :o)


Luxemburg 




Brusel 



London




Paris
Disneyland









Fotiek je strašne veľa, a to som vybrala fakt málo, nuž treba foťák využiť :)


Boli ste už na podobnom zájazde ?:o) Alebo radšej zájdete niekde pri more ako byť celý deň na nohách a behať po pamiatkách ? :o) Ktoré mesto sa Vám páčilo z fotiek najviac ? :o)

15 komentárov:

  1. aj ja chceeeem
    úžas fotky
    úžas mestá

    OdpovedaťOdstrániť
  2. luxusné fotky :) hne´d som si spomenula na ten môj zájazd vidno že si si užila :) ešte potom určite niečo pridaj :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krása ! :) My se školou jeli tak leda do Prahy, takže fakt super, že vám vymysleli takový výlet :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nádherné fotografie:) Já jsem byla jednou se svojí třídou ve Francii v oblasti Provence a byl to úžasný zážitek! Hned bych se tam vrátila:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tu cestu autobusom by som asi neprezila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Já miluji oboje, jak se válet u moře a chytat bronz, tak objevovat zdejší krásy, památky a tak. Ale čím jsem starší, víc mě baví spíše poznávat nová místa a kultury, než ležet na pláži.
    Fotky máš krásné, asi bych ani nevybrala nejhezčí, všechny jsou super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Takýto výlet budem mať zo školou v apríli a navštívime tie isté mestá tak sa strašne tešíím :) A v Londýne som bola s rodinou tento rok a súhlasím s tebou, je to tam fakt úžasné :) písala som o tom aj článok, pozri ak chceš :) http://thebestsunriseofmylife.blogspot.sk/2012/09/london-cambridge-21-24-april.html
    Fotky sú všetky krásne , môžem sa opýtať aký máš foťák? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. tolik nádherných fotek! na té poslední z Lucemburska a na fotce s Minnie ti to sluší nejvíc :)
    taky chci podniknout nějakou takovou cestičku :( snad mi to někdy vyjde

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ta nova riflova bundicka ti velmi svedci :) inak super fotky, ked pojdem nabuduce do pariza musim absolvovat aj ten Disneyland, lebo vzdy na to nejako zabudnem :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ááá naprosto úžasné fotky! :O
    Máte sakra úžasný rtěnky ty červený :OO

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Už som sa bála,že tieto fotky ani neprídu!Myslím si,že je naozaj náročné chodiť toľko dní od rána do večera po pamiatkách,ale určite sa to oplatí!Kedysi som mala radšej ležanie pri pláži,no teraz väčší fanušík poznávacích zájazdov:)Paríž a Brusel som navštívila a je tam krásne-niet čo dodať!Londýn je mojím ďalším snom,ktorý si dúfam splním hneď ako sa bude dať! Super fotky,veľmi ti to pristane najmä s červeným rúžom.Dúfam bude ešte viac príspevkov a podrobnejší opis!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. ďakujem vám všetkym za komentáre :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ahojky dostal se ke mně tak týkající se zajímavostí a odpovědí. Nominovala jsem Tě na svém blogu a byla bych moc ráda, kdybych jsi na mé otázky odpověděla :) Děkuju :)

    http://neutralbubble.blogspot.cz/2012/11/11-zajimavosti-odpovedi.html

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Úžasné fotky! Všde by som išla mať neobmedzený príjem peňazí!

    Pozri na môj vynovený blog!

    http://oh-thanks-i-am-woman.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť