9. novembra 2012

Bioderma Sébium Pore Refiner recenzia

Príjemny piatok prajem !

Dnes tu mám pre Vás prichystanú recenziu na jeden skvelý produkt na stiahnutie pórov od Biodermy, ktorý som dostala k zrecenzovaniu, začo veľmi ďakujem, pretože by bez neho bola moja pleť naozaj v hroznom stave a neviem či by mi niečo tak pomohlo ako tento produkt spolu s iným, no o tom nabudúce :o) Čo sa píše o Pore Refiner(Sérum sťahujúci póry) si môžte prečítať na ich stránke...

Dá sa kúpiť ako aj ostatné produkty Bioderma v lekárni, alebo objednať na internete(cena sa pohybuje okolo 15 eur/30 ml)
Myslím, že póry všetci dobre poznáme, keďže ich máme po celom tele..ja trpím hlavne rozširenými pórmi na T-zóne(čelo, nos, líca) a ešte k tomu aj začervenaním..
Konzistenia je biela, ľahká, jemné parfemovaná..


Nechcela som napísať recenziu hneď po pár krát testovania, ale až po dlhšej dobe keď už nejaké tie skúsenosti mám a môžem aj niečo napísať, testujem už asi 3 mesiace, musím podotknúť že naozaj sa snažím aj každodenne, možno iba pár krát som vynechala čo som nestíhala alebo mi niečo do toho jednoducho vošlo..
Nanášam zásadne na vyčistenú pleť každé ráno pred nanesením makeupu(BB krému) alebo len tak aj keď si nič nato nedám a každý večer po odlíčení a vyčistení pleti..Takže sa môže používať ako podklad po makeup..Nanášam len na miesta kde mám rozšírené póry a začervenanie, pretože keď si to dám na celú tvár tak neviem stále dôvod sa mi spravia šupinky, keď si ľahko prejdem po tom mieste, alebo keď nanášam niečo po nanesení..No teraz nechcem tvrdiť že pleť vysušuje, to určite nie,pretože ja nemám osobne jednoznačne mastnú pleť iba T-zónu..
Je to produkt pre mastnú a zmiešanú pleť a ja považujem svoju pleť za zmiešanú hlavne na tej T-zóne, kde si produkt aj dávam, a šupinky mám tak či tak..takže ak by niekto vedel dôvod, sem s ním :o) Pri nanášaní naozaj stačí len malé množstvo Pore Refiner, takže má životnosť celkom dlhú...Hneď po použití sa Vám pleť hneď výrazne zmatní a póry a čierne bodky sa viditeľne zmenšia, stratia..Takže určite doporučujem pre výrazne mastnú pleť, pleť je tak krásne matná, aj keď práve ja to tak veľmi nepotrebujem z tohto hľadiska...
Takže za seba môžem Sébium Pore Refiner rozhodne odporučiť, pre tých čo trpia rozšírenými pórmi,čiernymi bodkami a majú mastnú pleť..Je to fakt skvelý produkt, a zainvestovať doňho sa určite oplatí !!
Čo Vy a rozšírené póry ? Máte skúsenosti s týmto produktom, ste spokojné ?

4 komentáre:

  1. śebium od biodermy je proste paráda! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vypadá skvěle a dost by se mi hodilo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. môj najobľúbenejší výrobok od biodermy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak to budu muset vyzkoušet, protože já mám snad tu nejmastnější pleť na světě .-(
    Zatím mi nic moc nepomáhá, takže jdu do Biodermy :-)

    OdpovedaťOdstrániť