20. novembra 2012

Bioderma Sébium AKN recenzia

Ako som spomínala tak trpím začervenanými miestami na T-zóne, a to hlavne na líciach, kde mám ešte aj malé jazvičky po akné, ktoré ma trápia už dosť dlho..Takže aj z tohto dôvodu viedol výber produktu pre problematickú pleť, so sklonom k akné a zmiešanú až mastnú pleť Bioderma Sébium AKN fluid !

Kúpiť sa dá ako som už spomínala v lekárniach kde je Bioderma bežne dostať alebo na internete, cena sa pohybuje cca 16 eur/ 30 ml.
Možno teraz sa niekto spýta či to myslím naozaj, za také malé balenie dať 16 eur, no myslím že sa to naozaj oplatí ak chcete Vašej pleti ak máte také vlastnosti ako som už vyššie uviedla, ak Vám príde zas rozumnejšie dať za niečo čo Vám ani nepomôže v DM-ke o polovicu menej, tak smelo do toho, pred nedávnom som to aj ja robila až pokiaľ som nevyskúšala tento produkt..Teraz keď si to prečítam mi to príde ak nejaká blbá reklama na Biodermu, haha :D..


No prejdem k čomu slúži AKN..má celkom dosť vlastnnosti, tak napríklad účinne bojuje proti všetkým príznakom vzniku akné, čistí póry, zabraňuje ich upchatiu, vyhladzuje pokožku, je skvelý aj ako základ po makeup.
Ja osobne ho používam každodenné po vyčistení pleti ráno a večer po odlíčení..ako Pore Refiner, ale toto používam pred..a po chvíli Pore Refiner(ako základ, a na stiahnutie pórov)..Má zas veľmi jemnú, nevtieravú vôňu, konzistencia je redšia, biela a veľmi dobre sa na pleti rozotiera.Ako som spomínala u Pore Refiner tak aj AKN nie je výnimkou a robí mi šupiny, tak preto by som to odporúčala len pre mastnú pokožku, ja ju mám medzu zmiešanou a normálnou..T-zónu mám mastnú, a tam je to v pohode..Pleť mi krásne rozžiari, zmatní do pár sekúnd od nanesenia, vyhladí..Má taktiež antibakteriálny a protizápalový účinok..V podstate pokožku ani nevysušuje, a naozaj musím priznať, že sa mi pleť od prvého nanesenia pekne zlepšila, hlavne tie začervenané jazvičky v oblastí líc, vyrážky sa mi robia už menej, v podstate len keď mám svoje dni alebo sem tam sa nejaká objaví, to je hádam úplne normálne..AKN používam tri mesiace, čo sa zas nemusí ako u koho považovať za dlhú dobu.Takisto netreba veľké množstvo pri použití, síce to môže závisieť či sa to dáva na celú tvár alebo len na určité oblasti ako to robím ja..

Takže ja odporúčam AKN fluid pre tých, ktorí majú aknóznu pleť, mastnú a chcú sa zbaviť akné, určite výsledok nebudú mať negatívny, nezabúdajte že hneď nič nefunguje !!

8 komentárov:

  1. akne sice nemam, ani som nim nikdy nastastie netrpela ale musim ta pochvalit za super recenziu...a myslim, ze mas pravdu...ak nejaky vyrobok funguje a je kvalitny, ja osobne si radsej priplatim, akoby som mala si na 20x kupovat neucinne a lacne vyrobky. Moj oco mi od malicka obuchaval o hlavu: "Nie sme tak bohati, aby sme si mohli dovolit kupovat lacne veci" :) a tym sa riadim do dnes...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. super článok...a dobrý tip, asi vyskúšam :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Biodermu mám strašne rada ... tento krémik som ešte neskúšala ale chystám sa :) skvelý príspevok
    Purpurová Lastovička

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Keď som si kupovala tento krém, mala som naň veľké očakávania. Ohľadne akné funguje skvele, ale používala by som ho skôr len lokálne, rovnaký problém so šupinkami. Mám síce problematickú mastnú pleť, ale po dlhodobejšom používaní mi robí z tváre sušienku :/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Sem kluk a je dobrý, protože zmatňuje a léčí vyrážky a vyhlazuje. Ale pokud is pak přejedu rukou po pleti, tak se dělají žmolky, takže pro holky co si na to pak daji makeup to nic moc neni. Možná na noc :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Suhlasim, na noc je lepsi, nehrozi dat nan rano make-up. Zohnatelny za dobru cenu na www.peknaplet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ja ho pouzivam dva mesiace a nevidim ziadne zlepsenie...akurat jedine pozitivum vidim v tom, ze plet je jemnejsia, ale akne nevyriesi...a to vobec nemam tazku formu, iba niekde sem tam vyrazka

    OdpovedaťOdstrániť