5. októbra 2012

London, Paris..

Príjemné ráno prajem !!

V prvom rade sa chcem ospravedlniť zato že som posledné dni celkom zanedbala blog, no dnes odchádzam na zájazd ako už môžte vedieť z minulých článkov, a mala som to teraz celkom dosť, no teraz som si našla trošku čas sa s Vami na ten týžden aspoň rozlúčiť..Prichystala som pre vás na ten týždeň čo tu nebudem články , ktoré som prednastavila, už len dúfať že sa tu objavia :D
Dúfam, že sa vrátim zdravá a nič zlé sa nestane a tiež že sem aspoň raz zájdete sa pozrieť čo je nové :o) Určite na Vás budem myslieť a prinesiem Vám nejaký darček k stále prebiehajúcej giveaway, do ktorej sa môžte ešte stále zapojiť(do 16.10 !!) Určite môžte čakať strašne veľa fotiek !
Tak na mňa myslíte nech cesta prebehne dobre, no lúčim sa s Vami..Ahojte !! :o)

9 komentárov:

  1. Užij si cestování, Patty. A nezapomeň si něco krásného koupit:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. milujem pariz :)
    pod na giveaway :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/2012/10/giveaway-iv.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ať vyjde počasí! :) užij si to na plné obrátky

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Hlavně si to užij Patty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Šťastnu cestu a teším sa na veeeľa fotiek, zážitkov a postrehov:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tiež chcem, užívaj dokud můžeš ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. paris! :) v londýne nie je načo kukať

    OdpovedaťOdstrániť