22. októbra 2012

Halloween makeup: Black Swan


Myslím že je pravý čas sa naozaj pohrať s farbičkami čo máme doma a vytvoriť nejaké to halloweenské líčenie :o) Musím sa priznať, že mňa to strašne bavilo a určite ešte chcem nejaké stihnúť, ale naozaj to zaberie viac času ako keď robím hocijaké iné líčenie na blog..Celkom ma aj mrzí, že u nás nie je ten "pravý" Halloween ako napr.v Amerike, pretože ta atmosféra je úžasná v tých filmoch..:o) Dlho som sa rozhodovala, aké halloweenské líčenie mám spraviť, až nakoniec ma napadol film Black Swan (čierna labuť) a potom som už ani neváhala a pustila sa do toho :) Prikladám aj originál fotku, podľa ktorej som líčila, na youtube nájdete veľa tutorialov na tento halloween look, takže je zbytočne aby som napísala postup, lebo už ho aj tak ani neviem :D Bohužiaľ nemám až taký biely makeup aby som mala takú pleť ako je na originály alebo bielu farbu na tvár.. Ja som celkom spokojná, niesom profesionál, spravila som to s radosťou, lebo ma to baví :o) No nebudem to obkecávať, veď sami posúďte :o)





Dúfam že Vás tento halloween look aspoň trošku zaujal, myslím, že by sa dal použiť na nejakú halloweenskú párty :o) Ak máte nápady na ďalšie halloweenské líčenia, rýchlo sem s nimi, strašne ma to baví :o)

21 komentárov:

  1. to je hustýýý!
    neuvěřitelný :)
    jsi moc šikovná
    a film black swan se mi hrozně líbil :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tak na toto by som nemala odvahu :D ale fakt pekné

    OdpovedaťOdstrániť
  3. super to je :o) teším s ana další :o)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Povedl se ti :). Jak dlouho si ho kouzlila?

    OdpovedaťOdstrániť
  5. wow, uzasne!

    http://missfreezingcold.blogspot.cz/ (party,love&drama)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. super makeup, moc povedené halloweenské líčení :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. dobrééé.. len mi práve nenapadá nič, čím by som ťa mohla inšpirovať pre ďalšie halloweenske líčenie

    OdpovedaťOdstrániť
  8. tie pery su super. tie oci nie :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Patty, podarilo sa ti to uplne skvele...trochu tam chyba ten biely podklad, potom by viac vynikli aj oci, aj pery, ale na to, ze si to robila v domacich podmienkach, dokonale :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. to je uplne super!!! waw
    tento film mam rada!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. paci sa mi to..si mi to vyfukla..uz davnejsie som sa chcela tak nalicit :) podarilo sa len skoda, ze si sa nenatrela nejakou bielou alebo to v pc nejak nezbledla..najviac sa mi pacia pery :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. tak toto je super!podarilo sa:)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. ja som akurát tento rok za black swan išla :) ak chceš kukni, na blogu mám fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť