15. októbra 2012

Dermacol Lip Seduction 04 recenzia

Ahojte !

Dnes mám pre Vás prichystanú recenziu na rúž od Dermacol Lip Seduction, mám konkrétne odtieň č. 04. Priznám sa že ku kozmetike Dermacol som prišla len prednedávnom na chuť a keďže som čítala na tieto rúže samé dobré ohlasy, tak som si jeden hodila do košíka a chcela vyskúšať...
Niečo o tejto rade z dermacol.sk..

Vysoko krycia krémová textúra - Hydratácia pier - Dermatologicky testované - Farebne stály a dlhotrvajúci efekt; perfektne nalíčené pery na dlhé hodiny
Paleta 12 dlhotrvajúcich farieb plných lesku pre zvodné, plné a svieže pery. Hydratačné rúže bohaté na farebné pigmenty dodajú perám výrazné, syté zafarbenie a vysoký lesk. Vysoko krycia, ľahká krémová textúra pery okamžite vyhladí, dodá im hodvábnu jemnosť a vytvorí na nich ochrannú vrstvičku. Olejčeky a vitamín E pery vyživujú, intenzívne hydratujú a regenerujú, bojujú proti ich popraskaniu.





Ako píšu, táto kolekcia obsahuje 12 krásnych odtieňov, ktoré sa mne strašne páčia rozmýšľam že si zaobstarám aj iné..Musím potvrdiť to čo píšu, naozaj sú tieto rúže super hydratačné, krémové a majú veľmi dobrú kryciu schopnosť. Cena sa myslím že pohybuje okolo 5 eur (4,8 g).Myslím, že by mala byť dostupná aj v drogériach alebo sa dá objednať na stránke dermacol .Ja som si po dlhom uvažovaní vybrala krásnu koralovú farbu, už len kvôli tomu že sa mi oranžové, koralové farby strašne začali páčiť..

Balenie sa mi strašne páči, zaujal ma systém vysúvania rúžu tzv. "click", mne sa tento spôsob strašne páči a za toto má u mňa jedno veľké PLUS ! Veľmi dobre sa mi s ním pracuje, nezaliezava, krásne sa rozotiera, má príjemnú vôňu a nevysušuje. Výdrž je u mňa tiež veľmi kladná, vydrží niekoľko hodín. Takže naozaj nemám týmto rúžom čo vytknúť, určite kúpu neľutujem a pozriem sa aj po iných odtieňoch na jeseň ! Určite odporúčam si nejaký odtieň zaobstarať :o)



S bleskom 



Bez blesku

Na fotkách práve nie sú moje pery v najlepšiom poriadku, tak sa ospravedlňujem za popraskané pery..

Vlastníte už nejaký rúž Lip Seduction, ak áno aké máte skúsenosti ? 

8 komentárov:

  1. aj ja mám rada koralové, ale nepristanú mi :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Škoda že tolik zalézá do vrásek rtů, jinak je barvička krásná, jen kdyby tam nebyly ty třpytky, tak bych je vůbec nepotrádala :o)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. veľmi pekný odtieň, taký jemny

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mám tyhle rtenky rada, mám dva kusy, no bohužel se mi jedna vinou toho strašně super klikatka rozbila.. Kdyby té to zajímalo, tak v týdnu na ní budu mít recenzi i s fotkou toho zgarbu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Hezká recenze ... mám 04 také a cítím se v ní náramně :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. prekrásna farba, strašne sa mi páči akákoľvek v ktorej je malinký náznak oranžovej

    OdpovedaťOdstrániť