21. októbra 2012

Bioderma Sensibio Déo Anti-Transpirant

Ľutujem, že som tento výrobok nevlastnila už cez toto horúce leto, no ďakujem aj tak Bioderme za možnosť otestovať tento užasný Anti-Transpirant roll on..Už ho mám ako tak otestovaný, tak Vám môžem spísať recenziu ! :o)


Začala by som asi tým, že ja som doteraz "guličkovým" deodorantom veľmi neverila a mala najradšej normálne spreje, u ktorých som cítila že "svieža" ? Neviem, aké je teraz to správne slovo, no proste ako som začala používať tento roll on anti-transpirant som zmenila celkovo názov.

Osobne s potením nemám nejaké problémy, no čítala som už nejaké recenzie na blogoch že je naozaj dobrý, a tak som dala spreje bokom a používam už len tento výrobok ! Myslím, že potenie je prirodzená vec, a žiadny sprej, roll on a neviem čo tomu nikdy nezabráni, no myslím že môžem povedať že toto je zatiaľ asi najlepšie čo som mala :o) Stojí myslím že, okolo 8,20 €, no myslím že cena je prijateľná, z toho dôvodu, že Vám tento roll on vydrží určite dlhšie ako keby ste si mali kúpiť cca každé tri týždne(samozrejme každý to ma inak, to som len od oka napísala) sprej za cca 3 €, tak je jasné do čoho je lepšie zainvestovať :o)

Tento guličkový anti-transpirant je z rady Sensibio, čo je teda rada pre citlivú pleť, takže sa myslím nikto nemusí báť že by mohol štípať, a podráždiť pokožku...Vôňa je pre mňa veľmi príjemná, nie je vôbec výrazná, po použití je ešte jemnejšia a veľmi príjemná, takže s vôňou som naozaj spokojná..Na obale je napísané, že má zanechať 24 hodín príjemný pocit, no to som zatiaľ ešte neotestovala ale výdrž je podľa mňa veľmi dobrá, pri športe dlhší čas som nemala pocit zápachu, škoda že som ho nemala možnosť vyskúšať poriadne cez horúčavy, ale myslím že by som bola spokojná..proti poteniu určite pomáha, nezanecháva žiadne biele stopy, ešte by som dodala že ho používa aj po holení hneď a žiadny problém sa nenaskytol, takže odporúčam ho, nenašla som žiadne chybičky :)

Takže myslím že toto maličké roztomilé balenie zmestíte hocikde a nemusíte sa báť žiadneho zápachu :)

A čo vy ? Čo používate proti poteniu, máte svojho favorita, na ktorého nedáte dopustiť alebo stále hľadáte ? :o)

PS: Inak včera som vytvorila jeden halloween look, tak sa máte načo tešiť :) Budem sa snažiť aby tu bol už čoskoro :) Ak máte nejaké nápady čo by som mohla vytvoriť, píšte :o)

Produkt poskytol do recenzie PR oddelenie BIODERMA.

6 komentárov:

  1. Podle tvého popisu by mi určitě vyhovoval, ale když se jedná o Biodermu, raději bych investovala do nějaké micerálky nebo něčeho účinného na obličej než do deodorantu. To je podle mě zbytečně drahé :).

    OdpovedaťOdstrániť
  2. vypadá báječně! asi si ho koupím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. vyzerá dobre ale nedala by som toľko za ňho :) mne obyčajný guľôčkový vydrží mesiac aj čosi, niekedy 2 takže pekná recenzia ale pre mňa isto nie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To je ještě levný, já si kupovala Driclor, ten stojí přes 200Kč. Ale funguje..:))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. vyzerá super,dosť nad ním uvažujem teraz :)

    OdpovedaťOdstrániť