25. októbra 2012

Balea krém na nohy s ureou recenzia

Ahojte !

Už som videla celkom dosť kladných recenzí na blogoch o tomto kreme na nohy, keďže som ešte aj cez leto celkom trpela suchými pätami a celkovo som zatúžila vyskúšať tento lacný ale pritom účinný krém na nohy. Testujem ho už asi 2 mesiace, tak myslím že je čas napísať recenziu ! :o) Ja som tento krém už veľmi dlho chcela vyskúšať, no napokon ma ktomu dostali až kladné recenzie, tak vtedy keď som to už mala overené, že je dobrý, tak som neváhala a išla preňho..Neviem už presnú cenu ale okolo 2 eur a kúpite ho v DM-ke.



Balenie má 100ml  a  ako aj z názvu je už jasné, obsahuje 10 %  ureu. Konzistencia je krémová, biela a hustá, čo ma celkom u tohto krému prekvapilo, veľmi dobre sa rozotiera. Čakala som, že budem musieť mať vyložené nohy,pokiaľ sa krém vpije ale bola som milo prekvapená..Vôňa je jemná a príjemná, je to naozaj zázrak za takú cenu...Ešte dodám, že naozaj stačí malo množstva naniesť a postačí vám to na celé chodidlá, takže tento krém Vám nejakú tu dobu vydrží  ! Mala som hlavne popraskané päty, no po pravidelnom použití vidím celkom veľký rozdiel,  mám ich teraz krásne jemné..naozaj to stojí zato :o)  Hlavne nepočítajte s tým, že po prvom razy budú ako nové, to hádam nikdy nič tak nefungujú, treba pravidelne použivať..Takže kto trpí suchými nohami, pätami popraskanými, tak určite odporúčam kúpiť si tento krém na nohy, dve eura ešte nikdy nikoho nezabili :D



Myslím, že som napísala všetko čo chcem a viac tento krém ani nepotrebuje, takže odporúčam :o)

Máte skúsenosti s týmto krémom ? :o)

9 komentárov:

  1. Super recenze, kouknu se po něm.

    Pokud budeš mít čas a chuť můžeš mrknout na můj blog:

    http://mojekosmetika.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Taky jsem přemýšlela o tom, že si ho koupím. Já mám od Balei krém na nohy z limitované edice ale s takovýma třpytkama.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. dneska jsem ho měla v ruce a přemýšlela, jestli si ho koupit....asi se pro něj vrátím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. super recenzia Patty :) popravde, ja som uz vyskusala tolko kremov na nohy a ani jeden mi nevyhovoval, takze mozno dam sancu tomuto, mas pravdu, 2 eura este nikoho nezabili :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tak ten si teda kúpim,hneď ako budem mať aspoň tie dve eurá :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Určitě je fajn ! :)
    Podle tvé recenze si ho určitě koupím ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  7. tiež ho mám a je to ten najlepší krém na nohy, ktorý som doteraz vyškúšala :)

    OdpovedaťOdstrániť