25. septembra 2012

Tyrkysová linka s Color Tatoo

Ahojte, ako môžte už vedieť tak som si aj ja prednedávnom zaobstarala Color Tatoo od Maybelline, recenziu na ne si môžte prečítať v tomto článu :o) Po pár dní som si postupne zaobstarala ďalšie dva odtiene, konkrétne tyrkysový odtien ktorý nesie názov 20- Turquoise Forever a fialový 15- Endless Purple, ten som ešte nemala možnosť vyskúšať, takže dnes vám prinášam asi tak rýchle líčenie očí, ktoré máte s Color Tatoo spravené za max. 4 minúty :o)

Myslím, že ja som ešte nikdy nemala na očiach farebnú linku, takže to bolo prvý krát a musím povedať, že som bola veľmi spokojná, vždy keď si robím linku tak každé oko je iné, no teraz som ostala prekvapená ako sa mi to podarilo na prvý krát..určite si to budem takto robiť častejšie, myslím že je to pekné oživenie očí a nezabere Vám to veľa času :)

Postačí Vám nato len štetec na linky, špirála a to je hotovo, ešte ak používate podkladovú bázu pod tiene ako ja, tak aj to som si dala pre istotu :o) Ešte dodám, že vydržalo mi to štvorhodinové nakupovanie, a odlíčila som sa až večer takže 9 hodín mi to vydržalo nedotknuté až pokiaľ som sa neodlíčila !





18 komentárov:

  1. Jsi dobrá takhle precizní linku vykreslit. Taky jsem přesně podobný look na léto chtěla, ale nemohla jsem najít pravě tyrkysovou tužku!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Tak teraz sa možeš pustiť do Color tatoo :)

      Odstrániť
  2. krasne! ta farba ti neskutocne pristane k ociam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jeeeeeeeeej ta farba je užasná..máš to krásne,pasuje ti to!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. vypadá hezky,máš krásné oči! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. hodí sa ti to ! ;)

    http://sandra-wardrobe.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ta barva je okouzlující :) mám podobné třpytivé, ale fialové a taky jsou krásné :) navíc, když ty fialové zkombinuješ s černou oční linkou vypadají jako galaxy :))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. pasuje ti to :) http://thebestsunriseofmylife.blogspot.sk/2012/09/naramkova-giveaway.html#more

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Dosť dobre ti to zvýraznilo oči. Ale na zimu by som si chcela kúpiť už asi čosi iné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Uuu... takto nejako ma tyrkysova vyzerat... krasna farba!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Linka vypadá hodně dobře :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. pekna modra :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ty linky mám také a vzhledem k tomu že mám modré oči tak ke mě perfektně jdou:DD...

    OdpovedaťOdstrániť