30. septembra 2012

TOP 10: Products for the last time.

Ahojte, keď som si prezerala moje kozmetické produkty, tak ma napadol nápad na článok, ktorý by sa niesol v duchu -  10 top produktov ktoré som si veľmi obľúbila, stoja za povšimnutia a som snimi spokojná..
Chcela by som to spraviť tak, že toto bude celkový článok s top produktmi, a bude to pokračovať tak, že o každom jednom produkte napíšem samostatnú recenziu, pravdaže ak už recenzia nebola napísaná..Takže toto je zhrnutie mojich top 10 produktov, ktoré som si veľmi obľúbila priebežne a myslím že stoja za povšimnutie :o)  Keď recenziu napíšem, tak vložím aj sem odkaz ku konkretnénu produktu :o)


1. BALEA KRÉM  NA NOHY S UREOU  (recenzia)


2. CATRICE ALLROUND CONCEALER   (recenzia)


3. DERMACOL MAKEUP COVER   (recenzia)

4. ORIFLAME TIENE NA OBOČIE   (recenzia)

5.  ZOEVA PODKLADOVÁ  BÁZA   (recenzia)


6. ESSENCE GELOVÉ LINKY   (recenzia)  

7. MISS SPORTY LINKA NA OČI   (recenzia)


8. MAYBELLINE COLOR TATOO   (recenzia)  

9. MAYBELLINE THE COLOSAL VOLUME EXPRES MASCARA   (recenzia)

10. DERMACOL LIP SEDUCTION   (recenzia)

Všetky tieto produkty som si veľmi obľúbila a používam ich pravidelne :o)  Dúfam že sa pre Vás budú recenzie užitočné..nie sú to ani drahé značky, sú vlastne okrem Oriflame a Zoevu, drogerkové značky takže problém dostupnosti by nemal byť problém ! Ešte dopisujem, že toto poradie nie je podľa obľúbenosti, je to náhodné..Ak máte nejaké typy na ďalšiu podobnú "sériu" článkov na tento typ(top 10:..) tak kľudne píšte, rada niečo vymyslím :o)

Takže na tieto všetky produkty môžete v najbližšiom čase očákavať recenzie, načo by ste uvítali prvú recenziu ? :o) Máte skúsenosti s niektorými produktami ?

15 komentárov:

  1. uvažuju o těch gelových linkách od essence :) a ty color tatoo jsou užasné

    OdpovedaťOdstrániť
  2. řasenku mám taky. Teda měla jsem ji a byla senza

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Řasenku mám taky..je úžasná..používám ji už tři roky :)
    http://www.mujerworld.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. make up od dermacol by mohl být fajn! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tú gélovú linku od essence mám aj ja a som s ňou spokojná :)

    Pozývam na moju GIVEAWAY :)
    http://pajameysik.blogspot.sk/2012/09/giveaway.html#comment-form

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Parádní kosmetická výbava, ale Ty se Patty můžeš zahalit celá do pytle a stejně Ti to bude slušet:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ja mám make up (recenzia TU)aj korektor (recenzia TU)
    Celkom by ma potesila recenzia na tiene na obocie od Oriflamu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Pred pár dňami som robila recenziu na make up tak ak by si niekto chcel prečítať :) http://predzrkadlom.blogspot.sk/2012/09/dermacol-make-up-cover.html

    OdpovedaťOdstrániť
  9. riasenku som si kúpila, lebo som ju skúšala tuším niekde u krstnej :) a bola báječná. s tou svojou novou ale nie som až tak spokojná, no dávam jej čas. väčšina riaseniek mi vyhovuje až keď trošku vyschne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Jé, Make up Cover, Lip Seduction a linky Essence bych zařadila taky mezi noje TOP 10! :)) A dychtivě očekávám recenzi na stíny na obočí Oriflame :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. špirálu, korektory a linky mám tiež, teším sa na recenzie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Já mám Lip Seduction od Dermacolu a taky je mým oblíbencem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. s maskarou uplne suhlasim. maybelinne is naj
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    OdpovedaťOdstrániť