26. septembra 2012

Tipy na produkty značky ako Benefit, MAC, UD..

Ahojte  !
 Dnes mám pre Vás článok. v ktorom potrebujem poradiť..Viem už to asi preháňa, ako spomínam v každom článku Londýn, no skoro za týždeň odchádzam a ja ešte nemám jasnú predstavu čo by som si mala kúpiť ohľadom KOZMETIKY, budem nakupovať skôr v Londýne na Oxford Street, ako som si našla tak by tam mal byť obchod Boots a ešte jeden ale už neviem meno(asi Debenhams:D, a mali by tam byťznačky dekoratívnej kozmetiky..ja som si pozrela zoznam značiek a vybrala som tie o ktoré, by som mala záujem, pomaly si spisujem "wishlist" kde mám veci čo chcem z Londýna..No keďže neviem čo sa oplati kupiť z tej "drahšej" kozmetiky, tak sa Vás chcem opýtať tí, čo majú skúsenosti a nejaké odporúčania, tak aby ste mi poradili načo by som sa mala pozrieť (kúpiť) :o)

Takže tu Vám pridávam značky kozmetiky, o ktorú by som mala záujem, a budem rada za každé doporučenie v komentároch...

1. Jednoznačne Benefit, je medzi kozmetikou čo chcem, tie ich rozkošné obaly produktov.. :o)

2. URBAN DECAY, tiež by som veľmi rada vlastnila nejaký produkt, teším sa na odporúčania :o)
3. MAC, tak toto je samostatná kapitola, asi by som sa zbláznila ak by som držala rúž od MAC , ách :)) Dúfam, že prídem s MAC taškou :)

4. Túto značku ani skoro nepoznám, no rada by som niečo vyskúšala, takže prijmam tipy :o)

5.Počula som chválu na túto značku, takže ak máte skúsenosti sem s nimi :o)

Tiež mám už napisané značky ako Aussie, Barry m, Carmex, Real Techniques, tie tu písať nebudem..
Chcem ešte upozorniť, že na Slovensku nie je Sephora a neviem čo ešte, takže nemám možnosť si kúpiť tie značky, ktoré máte(majú) Česi dostupné, bohužiaľ..takže mám to možnosť len tam kúpiť..Takže kľudne čo používate z týchto značiek a ste spokojné tak dajte vedieť, je to na Vás..

Samozrejme ak máte typy, čo by som nemala vynechať a niesú v tomto zozname, šup šup s nimi :o)

9 komentárov:

  1. Jáj tak já se můžu vyjádřit tak k Bourjois a tam bych určitě koukla na tvářenky, které jsou super ! Nebo třeba pudr Bio Detox- dnes jsem na něj dělala recenzi, tak kukni. Určitě tam bude o dost levnější.

    Vůbec se ti nedivím, že se tak těšíš :))

    Michell

    OdpovedaťOdstrániť
  2. zalezi aj na ciastke, ktoru tam chces utrati, z Benefitu si dost chvalia ZipBrow, alebo nejak tak-setik na upravu obocia, z UD jednoznacne primer! Mna osobne az tolko nechytil Carmex (ma na perach chladivy ucinok, citis mentol,ale nemam z neho extra pocit vyzivy pre pery, ale kazdy sme iny, myslim, ze na blogoch je dost oblubeny http://www.makeupalley.com/product/showreview.asp?itemid=17764 ma 4 z 5 hviezdiciek), myslim, ze Plum chvalila z Vaseline (kakaove maslo, ja osobne tuto znacku moc nepoznam). A Mac by som si vybrala asi nejaku licenku alebo tien:), alebo spominany ruz (kedze ma tolko odtienov je to na tebe, comu podlahnes, potrebujes, chcela by si). A bourjois ma skvele licenky, tie su tiez Top na blogoch. Tie RT a Aussie vyrobky by som brala tiez:)...viem si predstavit tvoju radost...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Od Urban Decay odporucam Primer Potion a hocijaky tien, maju ich velmi dobre. Od Bourjois vyskusaj dajme tomu licenky alebo maskary... ale tiez prakticky nemozes sliapnut vedla. Obe su moje oblubene znacky a este som od nich nemala jedinu zlu vec ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja by som povedala,ze na slovesnku je vsetko o trochu lacniejsie nez v uk
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Od Bourjois tvářenku a něco z řady healthy mix a od Benefitu nějaký rozjasňovač:-) Od UD bych taky ráda vyzkoušela spoustu věcí, ale bohužel u nás není..:-(

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Od Bourjois make up, alebo korektor, alebo tiene, alebo farbu na licka (mohla by som odprisahat, ze z nicoho takmer neubuda :D) od MACu si skus kupit nejaky ruz, alebo ocne pigmenty - to je klasika a must have kazdej kozmetikou posadnutej zenskej :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Bourjois je dobrá značka, neurazí :-)

    WorldByBella

    OdpovedaťOdstrániť
  8. od bourjois sú skvelé lícenky a balenie ti vydrží asi do nekonečna :)UD má nenormálne skvelý korektor a pravdepodobne aj primer pod tiene, to som sa dočítala asi všade :)..benefit vlastním tieň na oči a pracuje sa mi s ním veľmi dobre :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. no takže benefit! určite vyskušaj highbeam je to super vec! alebo porefessional :)
    UD mam 2 paletky a su neuveritelne! <3
    MAC maju skvele ruže a makeup! <3
    bourjois make up mam asi po 6krat :-) je to krasna svetla farba a krasna vona,neviem ako sa vola ale ma taku hubku navrchu:)
    a vaseline su neuveritelne! hlavne ta klasicka.) naj vec na pery cez zimu:))

    OdpovedaťOdstrániť