7. septembra 2012

Rimmel London Kate Moss rúž recenzia

Myslím že rúže od Rimmel London z kolekcie Kate Moss určite všetci poznáte. Ja som ich ani neviem prečo dlho obchádzala, no prednedávnom som potrebovala červený rúž, tak som teda kúpila práve z tejto kolekcie a teraz by som Vám chcela niečo o ňom napísať.
google.com







Tieto rúže môžete zohnať bežne v drogériach, myslím že cena je cca do 5 eur, neviem presne už. Myslím, že si každá nájde ten svoj pravý ruž, väčšinou sú to výrazné rúže ale nájdu sa aj jemné nude farbičky.
Vlastním z tejto kolekcie zatiaľ jeden rúž, ešte rozmýšlam o nejakom v nude odtieni, no a mám odtien 01, čo je krásna červená farba, myslíš že je to trocha tmavšia červená, no na perách vyzera krásne červeno.
Obal je plastový a mne sa naozaj strašne páči, má super pigmentáciu a vydrží strašne dlho, aj som pila, jedla s ním  a stale bol na mieste, keď som sa už odličovala večer stále som ho mala a bol celkom problém odlíčiť si ústa. Takže na ústach perfetkne drží, neviem či to iba mne tak užasne vonia alebo čo, ale má veľmi príjemnú vôňu..a pery nevysušuje..
Takže je to môj najobľúbenejší rúž a nemám mu čo vytknúť, určite kto ešte nemá žiadny tak odporúčam lebo som fakt spokojna, určite si zbehnem ešte pre nejaku farbičku :o)

Swatches:


Na fotkách som použila aj na orámovanie pier červenú ceruzku na pery od Essence :)

Vlastníte už nejaký rúž z tejto kolekcie od Kate Moss alebo rozmýšľate aspoň o nejakom odtieni ? :) Tie, ktoré máte, aké máte skúsenosti, ste spokojné tak ako ja ? :)

17 komentárov:

  1. Ešte nemám žiadny z tejto kolekcie, ale uvažujem nad tým :-)Páči sa mi aj tento prvý odtieň, ja nemám ešte žiadny rúž s takou krásnou sýtou červenou farbou. Uprednostňujem totiž nude odtiene, ale keď vidím tento tvoj, asi musím začať experimentovať :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Čítala som o tejto kolekcii už veľmi veľa ale zatiaľ som sa ku kúpe nedostala:) Vyzerá však naozaj super, takže pouvažujem nad kúpou:) Táto sýtočervená farba je dokonalá:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. na pusu vypadá vážně moc hezky, ale ne bezne noseni by pro me tedy opravdu nebyla

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja som si kupila este na zaciatku leta taku kriklavoruzovo/cyklamenovu z tejto kolekcie a tiez som s nim velmi spokojna. A nevonia len tebe, ale aj mne :P

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásná barvička, už jsem na ně taky koukala, ale teď mám doma nějak přertěnkováno, tak možná časem:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja mám taký sýto ružový a tiež je super pigmentovaný a perfektne vonia! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ani ja ešte nemám, ale rada by som. :) už som aj skúšala jeden odtieň, ale nakoniec som ho nevzala.
    ja si totižto neviem vybrať. :D

    http://www.sweetladylollipop.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ani ja nemám nič od KATE a vždy to obchádzam. A teraz začnem šetriť takže si ho nekúpim asi:(

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ja mám odtieň 007..je perfektný a super hydratuje :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. mam 3 ruže jeden nude,jeden ružovy a jeden oranžovy :) a su super veľmi pigmentovane a dlhotrvajuce:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aké číslo má prosím ťa ten oranžový?

      Odstrániť
  11. mne sa tiež zapáčila táto značka a chcela by som nejaký do oranžova alebo nejaký jemný nude, no vždy keď som v drogérii naňho zabudnem kuknúť :D

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Vypadá fakt krásně :) Já rtěnky bohužel nemůžu kvůli alergii, takže závidím závidím... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. ja mám ten nude, a neviem si vynachváliť!

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Krásne fotky a krásne pery!!! :)) ja mám 2 farby a som nadmieru spokojná. Hlavne tá vôňa mi vyhovuje :o)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. teda ten je krasny a aj tie pery :) mala by som co najskor zbehnut do DM-ky :)

    moj blog :http://lovelyleyla.blog.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  16. prosim vas neviete kolko stoji??

    OdpovedaťOdstrániť