16. septembra 2012

Recenzia na Maybelline Color Tattoo

Dnes pre Vás mám prichystanú recenziu na pomerne slávne COLOR TATOO ! Ja som na ne pozerala, ešte keď to bola úplná novinka ale nejak som sa nevedela rozhodnúť či ich chcem alebo nie..po prečítaní niekoľko recenzií som si ich prednedávnom kúpila a musím povedať, že keď idem ráno do školy a nechce sa mi maľovať, tak za 2 sekundy to mam na očiach pomocou prstov a vyzerá to božsky !! No prejdem k hlavnému...



Color Tatoo sú vlastne krémovo-gélové tiene, ktoré majú viacero využití- ako tiene, alebo ako linky..je to na Vás..Majú vydržať 24 hodín, no toľko som ich nemala, keďže nespím namaľovaná, ale myslím že môžem spokojne povedať že naozaj toľko aj vydržia, ja automaticky dávam pod tiene podkladovú bázu takže tak..Ešte ich výhodou je to, že sú vodeodolné, čo je podľa mňa skvelé, alebo bolo, cez leto..
Na jednej z fotiek nižšie môžte vidieť tiene aj po namáčaní vo vode a utretí, takže naozaj sú vodeodolné !

Ja mám odtieň 35 On and On Bronze, čo je krásne hnedo-bronzová farba, tieň jer naozaj krásne pigmentovaný, stačí úplne máličko naniesť, neviem či to aj niekedy zminiem vôbec :D



U nás je myslím, iba obmedzený výber, čo ma mrzí, no som si všimla nedávno že už bola pridaná aj čierna farba, aj keď tu by som si nekúpila, no neviem či ste našli aj nové iné farby, mňa strašne ešte láka tyrkysová  a fialová, to sú tak nádherné farby, asi si ich zájdem kúpiť, mňa to vyšlo cca 4,50 € !

Balenie sa mi veľmi páči, a musím povedať, že našťastie sú v drogériach poriadne zalepené, takže nemusíte sa báť, že nájdete už použité color tatoo, teda aspoň u nás to tak je, konečne, začo som veľmi rada !

Myslím, že sa dajú skvele nanášať aj prstami keď máte naponáhlo ako ja vždy, alebo normálne štetcom na tiene, dole máte fotku ako tiene ale aj ako som si spravila linky s nimi, sú naozaj skvelé ! Ja  som nenašla žiadne zápory, rozmýšľam teda aj o ďalších...Takže ja ich vrelo odporúčam !!!


Ako linka / so špirálou a bez špirály

Ako tieň / so špirálou a bez špirály



Zaobstarali ste si aj Vy Color Tatoo, ak áno aké máte skúsenosti ? Prípadne aké máte typi na kúpu ďalších, mne sa pozdáva ta tyrkysová :)

13 komentárov:

  1. S článkem naprosto souhlasím, mám stejný odstín jako Ty a velmi jsem si jej oblíbila. Jiné odstíny jsem bohužel nezkoušela, protože výběr čtyř, nebo pěti stínů opravdu není nic moc :-(.
    http://flexiworld3.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som už tiež nad tým rozmýšľala x krát ale nikdy som si nekúpila ..tento odtieň mi pripomína očný tieň od essence 35 party all night ale toto mayballine určite dlhšie vydrží ..ale vďaka tvojej recenzii si asi nejaké zaobstarám:) PS : ta farba ti pristane :P

    OdpovedaťOdstrániť
  3. pekná farba :) ale viac ma teraz zaujali podobné tiene od loreal..zabudla som, ako sa volajú :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Taky se pořád rozhoduju a po tvé recenzi , no nevím už jsem úplně nakouslá k tomu abych si je koupila ... :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. :) uplne s tebou súhlasím, ... tieto tiene mám aj ja :) sú úplne skvelé :) s nimi som vždy tak rýchlo nalíčená, ... ja mam ten bronzový a čierny :) onedlho bude aj u mna na ne recenzia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. aj ja si myslím, že to sú skvelé tiene. Sama mám jeden a vydrží mi asi navždy:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. tý jo, vypadá to suprově.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Vyzerajú super,aká je cena?:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. písala som v článku, kupovala som v 101-tke za 4,50 :) Inak včera v DMku, som to videla za cca 5,40..no mala som zlavovy kupon takže ma to vyšlo lacnejšie..

      Odstrániť
    2. áno, ozaj som dáka nepozorná:( ďakujem ešte raz:)

      Odstrániť
  9. Ta tyrkysová se mi líbí víc. Tenhle bronz dokáže vykouzlit téměř každá bronzová tyčinka. Mám doma takových věcí spoustu a většinou už to ani nepoužívám...:-(

    OdpovedaťOdstrániť
  10. ja mam podobne od Essence daco Hologram tusim (tyrkysova) a Stay all day (takato bronzova) a pouzivam ich pomerne casto na taketo rychle licenia :-). Tyrkysova sa mi paci ale viac, rozhodne odporucam ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Má krásnou barvu. :) Takové mám nejradši. :)

    OdpovedaťOdstrániť