21. septembra 2012

Bioderma Sensibio H2O recenzia

Myslím, že keď vidíte denne niekoľko recenzí na úplne užasnú micerálku od  Biodermy, tak máte sto chutí ju vyskúšať, či je naozaj taká skvelá...toto bol aj môj prípad. Tak dlho som túžila ju vyskúšať až prišiel ten deň keď som ju držala v ruke, no dobre, zas nebudem tu o nej písať ak keby to bolo niečo bez čoho by som nemohla žiť...No zas, už si naozaj neviem bez toho predstaviť deň, takže vrhnem sa radšej nato..ak niekto nevie o čom stále hovorím. Hovorím o micerálnej vode z rady Sensibio od Biodermy !

Rada Sensibio je vytvorená pre citlivú, normálnu až suchú pokožku, takže myslím že nikomu by nemala táto micerálna voda uškodiť.
Obal je plastový a obsahuje 500 ml, dá sa zakúpiť aj 250 ml balenie. Ja mám 500 ml balenie, a používam stále to iste už nejaký ten mesiac..Požívam ju každý deň, ako normálny odličovač pleti a očí a naozaj nemusíte zminúť veľa. Mne postačí zopár kvapiek a dva tampóny..Naozaj odličuje aj vodeodolný makeup.Súčasťou jej zloženia sú micely, ktoré účinne odstraňujú nečistoty a súčasne udržiavajú rovnováhu pokožky (neobsahuje mydlá, fyziologické pH).A neobsahuje alkohol. Má naozaj veľa využití či už ako spominaný odličovač pleti a očí, ale aj ako normálnu pleťovú vodu.
Čo sa týka vône, tak to je asi jedine mínus u mňa, píše sa že je neparfumovaná, ale ja stále cítim nejaký pach, nie je to zas niečo hrozné, hej, takže sa prenesiem cez to, neviem či to vy cítite alebo len ja :o)
Pleť naozaj nevysušuje, stačí veľmi jemne pritlačiť na miesto a skvele odlíči ! Takže pleť, naozaj nebude vôbec podráždená! Naozaj stačí malé množstvo na odlíčenie, a vôbec si netreba prepláchnuť pleť po odlíčení.

Takže to zhrniem ako odličovač je najlepší aký som mala, určite nebudem siahať už po inom a táto micerálna voda je u mňa stálica, až na tú čudnú vôňu nemám čo vytknúť, cena (cca okolo 22 eur) je možno pre niekoho drahšia, tiež pre man to nie je práve ta lacná drogerková varianta, ale myslím že žiadny drogerkový odličovač neodlíči tak super, ako práve táto micerálka..Museli by ste toho naozaj veľmi veľa zminúť(z vlastnej skúsenosti) čo sa vám pri tejto vode nemôže stať, pol litra je myslím že úžasne množstvo :D ODPORÚČAM !

 Ešte by som chcela dopísať, že ja som ju kúpila práve v akcii kde bol aj nový dávkovač, neviem presne aká to bola akcia kedže som tam nebola práve, ale myslím že 1+1 500 ml, jedna je normálna a druhá je s novým dávkovačom, mne ten dávkovač veľmi vyhovuje, takže si to asi prelejem a budem to tak mať stále, keď sa to pomíňa... 
 Poznáte micerálnu vodu Sensibio? Alebo používate micerálku z inej rady? Kľudne napíšte Vaše skúsenosti, rada si prečítam...Máte tento dávkovač aj vy? Ste spokojné ? :) 


15 komentárov:

  1. Na tuto micelárku nedám dopusit, používám ji téměř 2 roky a jsem s ní velice spokojená!:) Doporučuji:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tiež som spokojný používateľ :) A pravidelne ju používam aj pri líčení druhých a je perfektná, nikdy žiadna zlá reakcia, perfektné odlíčenie. Aj keď pri výraznom líčení, to trochu dlhšie trvá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já používám micelárku La roche posay a ta je taky skvělá:)s biodermou nemám žádné zkušenosti:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. měla jsem ji v 250 ml.. na mě je to moc peněz, ale vyhovovala mi :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Na tuhle micelárku už mám dlouho spadeno. Ale bohužel mám zásoby pleťových vod a tonik asi na další půl rok, takže si ještě počkám...:-(

    OdpovedaťOdstrániť
  6. micelarka je pre mna nieco, co asi nikdy nevymenim...dlho som hladala nieco co by mi nevadilo a a nedrazdilo oci pri odlicovani a to zatial dokazala len micelarka od biodermy. Nakolko nosim kontaktne sosovky, tak so mala cervene oci ako angorak takmer po vsetkom. Takze ked uz clovek po rokoch najde nieco s cim je maximalne spokojny, nema dovod to menit, no nie? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mám Biodermu a je super naozaj sa oplatí v akcii 1+ 1 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. skvělá recenze, tuhle vodu od Biodermy miluju <3

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Mám už několikáté balení a jsem s ní spokojená:-) Mám trochu suchou pleť a micelárka je pro mě jak dělaná:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. ďakujem vám za vaše názory na túto micerálku, som rada že ste spokojne tiež tak ako ja :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Chtěla bych vyzkoušet tu zelenou, ale přijde mi až moc drahá:/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. asi by to chcelo vyskusat.. :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Túto micelárku som používala dlho, vymenila som ju za micelárku pre detičky Bioderma ABCDerm, keď som mala predĺžené mihálnice... Po dopoužívaní sa k nej vrátim, bez micelárky si neviem predstaviť život :o)) pred tým som používala aj tú zelenú, bola tiež fajn..

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ja som si ju kúpila dnes v rovnakom balení za 24 € čo je za liter úplne super cena.

    OdpovedaťOdstrániť