5. septembra 2012

Bioderma akčné ponuky !

Ahojte, dnes trošku informatívny článok. Ako ste si mohli všimnúť na pravo v menu, tak začala som spolupracovať s dvoma e-shopmi, jeden z tých je Bioderma ! Teším sa veľmi z tejto spolupráci, takže sa môžte tešiť aj na nejaké tie recenzie, nevynechám ani giveaway ! :) Dúfam že sa tešíte tak ako ja :o)

No a teraz k veci, prišiel mi mail s momentálnymi akciami od Biodermy, myslím že ste ich už mohli zazrieť na českých blogoch, na Slovensku su tiež akčné ponuky a ja by som Vás o nich chcela informovať, pretože myslím, že sú veľmi skvelé !

Do dvoch týždňoch by sa mali vo vybraných partnerských lekárňach objaviť tieto dve akcie..

Prvá akcia je na mini balenie z rady Sensibio,ktorá obsahuje kompletný program starostlivosti pre citlivú pleť..myslím že je veľmi dobré na cestovanie..
 Obsahuje:
· Micelárnu vodu Sensibio H2O 20ml
· Ľahký krém Sensibio Légére 15ml
· Intenzívnu Sensibio Masku 15ml


Odporúčaná cena:  5 €

Druhá akčná ponuka obsahuje Sébium H20 500ml 1+1- čistiaca micelárna voda na mastnú, zmiešanú a problematickú pleť...Myslím že teraz je ten správny čas spraviť si zásoby :o)

Odporúčaná cena:  17,89 €


Určite netreba preliadnuť tieto akčné ponuky ! :o)  Táto ponuka je limitovaná ! 


5 komentárov:

  1. Jeeej Patty, to je uzasne! zo srdca gratulujem k spolupraci :) inak to minibalenie si pojdem urcite ukoristit, lebo nebavi ma vlacit pollitra micelarky, ked idem k niekomu prespat :D takze urcite sa to hodi :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Tina, tiež sa teším :)..Tiež rozmýšlam že si ho pôjdem kúpiť, super akcie :)

      Odstrániť
  2. milujem tieto mini balenia :)

    pod na Estée Lauder Giveaway :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/2012/09/giveaway-iii.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mooc gratuluji! :) Biodermu chci někdy vyzkoušet :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vyzerá to dobre, Bioderma je naozaj kvalitná značka :)
    Pozývam ťa na moju giveaway! :)

    OdpovedaťOdstrániť