2. septembra 2012

Back To School Makeup


Ani sme sa nenazdali a už je zas po lete a pre mňa aj po prázdninách..už je to nenávratné...Prichystala som si teda článok s líčením, ktoré by som zvolila na prvá školský deň , teda aj zvolím alebo vlastne aj na normálne dni do školy.. Toto líčenie nie je vôbec zložité a časovo náročné že by ste museli vstávať o štvrtej v noci nato aby ste všetko stihli, myslím že  maximálne 15 minút nikomu neublíži( pri šikovnosti aj 10, čo sa mňa netýka :D ) Myslím, že každá chce prvý deň zažiariť, no zas nie je najlepšie keby ste mali prísť prvý deň vymachlené a ďalšie školské dni tak, ako ste sa zobudili ! Preto by vaša pleť mala by byť jasná a žiarivá..
Takže tu máte môj postup ako sa nalíčiť na prvý deň...

POSTUP
Začala som s očami a pleť som si nechala na záver. Najprv som naniesla na celé viečko podkladovú bázu od Zoeva,pokiaľ zaschla tak som si zvýraznila obočie aby vyzeralo upravene. Môžme prejsťk tieňom, nebude to nič zdĺhavé,stačia nám tri tiene-biely, hnedý a tmavší hnedý..Na celé viečko som naniesla hnedý tieň(č.17) do ohybu oka a do vonkajšieho kútika poputoval tmavší hnedý tieň (č.24) no a do vnútorného kútika ako rozjasňujúci tieň poputoval tieň č.22, takisto aj pod obočie ale to len trochu aby nebolo všetko trblietavé, ideálne by bolo keby ste mali matné hnedé tiene, čo táto paletka nemá..Potom už len špirála od Maybelline.

No a na rad prišla pleť, aby bola celá jasná, pekná a zdravá som naniesla tonovací krém od Dermacolu, pretože som nechcela naniesť makeup keďže som chcela aby pleť vyzeralo zdravo.. ďalej na drobné nedostatky som dala  Dermacol makeup cover. ktorý to pekne zakryl, ďalej som naniesla zľahka fixačný púder Dermacol(nie, nerobím žiadnu reklamu na dermacol :D) Aby som zakryla trošku kruhy pod očami tak som naniesla korektor od Catrice.. No a aby som pleti dodala prirodzený vzhľad tak som naniesla na líčka trochu farbičky, konkrétne od NYC :o) Aby som nezabudla na pery, tak som naniesla jemný ružový rúž od ELF :o)







V podstate ja som celý postup natáčala, ale nemám nejak odvahu to uploadovať takže dávam sem len gifko :o)
Dúfam že sa Vám líčenie páčilo :o)


Bola by som rada keby ste napísali či si vždy ráno privstanete kvôli tomu aby ste sa nalíčili(do školy, alebo do práce) alebo si skôr doprajete spánku ?

Žial musím ešte napísať, že články už nebudú pri menšom dostatku času pribúdať, no budem sa snažiť všetko stihať, hlavne cez víkendy :)

Patrícia


29 komentárov:

  1. That looks really nice and suits you pretty well :)
    All the best,

    Jana & Vanessa from charming Berlin ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krásný,jemný, takový akorát do školy

    OdpovedaťOdstrániť
  3. presne takyto mejkap je u mna 100bodovy! a na gifku si carovna :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. jéj krásne líčenie a aj ty ;))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. gr8 blog I am your follower now..:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Moc ti to sluší!
    Já jsem tedy z těch, kteří si raději přispí ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Veľmi pekný a jemný make up do školy. Škoda, že je takáto tá príležitosť:( Ja nechcem :(

    http://stoker-dewy.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ja osobne si vždy radšej privstanem a namaľujem sa :) ale vstávanie mi problém nerobí, iba občas :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Patty, vypadáš zase kouzelně. Líčení je to do školy úžasné! Vlastně kamkoli je takové líčení super:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Super článoček ako vždy. Ja som sa v 1.ročníku na strednej machlila každé ráno a čím som bola staršia tým menej. Vo 4tom sa ani poriadne nemaľovala a radšej si užívala pre mňa to najlepšie spánoček ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Presne taketo licenie aj volim do skoly len este si malujem aj ciernu linku. Velmi ti to prestane :) hneda s ruzovymi perami je pekna kombinacia..ja si vzdy privstanem a kym si nanesiem vsetky tie podklady, pudre a vselico ine, co som nakupila tak aj 25 min mi to trva :) ale nastastie my na nasej vyske vacsinou zaciname o 9 takze si to mozem dovolit :P

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Krásné líčení. Moc ti sluší.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Patty, skvele, velmi ti to svedci :) ja som si v poslednej dobe oblubila taketo jemnejsie licenie a vacsinou v hnedych odtienoch, lebo tie su take neutralne :) a inak do skoly uz davno nechodim a pracujem z domu :D takze na otazku, ci si privstavem kvoli liceniu ti neodpoviem :) ale ak zalovim v pamati, tak ja som si na zlozite fintenie do skoly nikdy nepotrpela. Proste len jednoduchy mono tien, riasenka, lesk na pery, vlasy do copu a hotovka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Veľmi pekné, mne sa práve páči, že tie tiene sú lesklé! A v tom gifku vyzeráš super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Licenie sa mi paci velmi! Strasne ti sekne, naozaj, super ti to preziarilo tvar :-). Ze chvalis Dermacol, sa vobec necudujem, ja som ho roky ignorovala a teraz nan nedam dopustit, naozaj, co produkt, to trefa do cierneho (teda z toho, co som kupila ja hehe) :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Tak v gifku jsi přenádherná :))

    Je mi milou poviností ti oznámit, že jsem tě nominovala do Blog- awards tak koukni : http://michellterritorium.blogspot.cz/2012/09/blog-awards.html

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Ste strašne milé, som rada že sa Vám páči líčenie :) ďakujem

    OdpovedaťOdstrániť
  18. To je moc krásné líčení! Toho videa bych se nebála, moc se ti to povedlo a určitě bys měla velký úspěch:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. naprosto úžasný líčení, dávám těmto barvičkám většinou přednost a dnes jsem měla dosti podobné stíny :-) já vstávám o hodinu dřív než bych měla vycházet z baráku, takže v 6, ještě si myju hlavu, líčím se a venčím psa :-) je to jen tak tak, ale na 8 ve škole jsem vždycky :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Pěkné líčení, je pravda, že mě líčení trvá asi 7 minut vzhledem k tomu, že si dávám pouze korektor, BB krém, tvářenku, řasenku a balzám :) Neumím si malovat oční stíny proto mam ušetřeno trochu času :) Ráda si také přispím, ale vždy si vstanu tak abych ráno vše stihla :)

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Nádherné líčení :) Léto fakt hrozně uteklo :/ A skvělé gifko, jsi moc krásná slečna ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Super, ty jsi ale přirozeně krásná, takže tam stačí zvýraznit rty, rozjasnit oči a paráda! To se někdo máááá:o))

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Veľmi pekné líčenie :) aj ja som názoru, že do školy radšej niečo jemnejšie, prirodzenejšie ako ísť vymachlená...

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Ježiiiš, na tom gifku jsi KOUZELNÁ!!

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Líčení je moc krásné, a ty jsi přímo nádherná :)

    OdpovedaťOdstrániť