20. augusta 2012

Zoeva sada štetcov VERY CROC recenzia

Ahojte :o)
Dnes vám predstavím mojích ochotných a najlepších pomocníkov - sú nimi štetce od Zoevy. Túto značku na mojom blogu už môžete poznať, lebo som robila už na dva produkty od nich recenziu a nemôžem ich vynáchvaliť :) Tieto štetce nebudú na tom inak, sú užasné ! Je to konkrétne sada štetcov VERY CROC.



Kúpila som ju na www.zoeva.sk, vtedy bola na ich eshope akcia táto sada a paletka , ktorú už som zrecenzovala a to ma vyšlo dokopy asi cca 45 eur, myslím že viac nie, no samostatne sada stojí 39,95 EUR 
O prebiehaní objednávky, som Vám už písala v minulých recenzia, hodnotím ju na 1*** !!
Mám ju asi polroka, tak niečo už môžem napísať o tejto sade.

Púzdro je z krokodíliou potlačou, čo mne osobne sa celkom ani nepáči, ale zvykla som si. Plusom za puzdro, dávam to že sa Vám nedá aj keby ste chceli podľa mňa zašpiniť. Ešte aj to púzdro je v látkovom obale s logom Zoevy, čo ma príjemne prekvapilo. Puzdro je na patent, takže sa Vám nijako nemôže otvoriť. Po otvorení nájdete pekne uložených 18 štetcov, a v priečinku na zipse nájdete letáčik ako sa starať o štetce..





Táto sada obsahuje 18 štetcov. Všetky sú naozaj hebučké, jemné, ručne vyrobené štetce z vysoko kvalitných taklonových a prírodných vlasov. Označenie na čo konkrétny štetec je, je napisané na rúčke. Som snimi so všetkými veľmi spokojná a využívam ich pri mojích líčení a využívam ich naozaj všetky !

Tvár


 "Powder" štetec na púder





 "Stippling"
štetec pre vytvorenie air-brush efektu


"Blush"
štetec na lícenku a bronzer


 "Blush"
zkosený štetec na lícenku


"Foundation"
štetec na tekutý make-up


 "Fan"
vejárový štetec


"Camouflage"
štetec na korektor



Oči

 "Eye Blender" štetec na rozotretie prechodov


 "Shader"  3 štetce na očné tiene rôznych veľkostí





 "Smudger" krátky, plochý štetec


 "Crease" štetec na očný oblúk a Smokey-eyes


 "Liner" štetec na očné linky


 "Eyebrow" štetec na vyplnenie obočia


 "Sponge smudger" štetec na rozotieranie ceruziek


 "Lash/Eyebrow" kefky na obočie a mihalnice


Pery

 "Lip" uzatvárateľný štetec na pery





Rozmer: 58 x 24 x 2 cm (otvorené), 24 x 18 x 4 cm (zatvorené)

Máte nejaké štetce od Zoeva, alebo túto značku ani nepoznáte ? Ak máte, aké sú Vaše skúsenosti snimi ?
Ak som na niečo zabudla a chcete niečo vedieť, kľudne napíšte do komentára :)





20 komentárov:

  1. Jee, to vypadá super a to pouzdro je dobré na cestování:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja osobne pouzivam 2 stecky :) to jsem asi pekne pozadu :)))
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. no rozmyslala som nad touto asadou stetcov, ale asi do nej nepojdem nejak mi nerežú ako tak na ne pozerám... :/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Skvělá sadička :) Já mám jen čtyři :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Osobně si vystačím se štětcem na pudr, na ostatní mám prsty :-)

    WorldByBella

    OdpovedaťOdstrániť
  6. och zavidim :) ja sa uz dlhsie zastrajam na nejaku paletku zo Zoevy, ale musim si zoradit financne priority :) tak uvidim, mozno casom si spravim radost :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. I want these brushes , it makes my collection look rather...sad haha.

    xo

    sophie-mayanne.blogspot.co.uk

    Stop by and checkout my blog sometime,
    I'd love to know what you think:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. .



    Você se casaria com alguém
    que tivesse um filho de um
    outro casamento? Pois o cu-
    nhado do Luiz se casou e
    deu no que deu.

    Detalhes no meu blog.

    Beijos,

    Palhaço Poeta






    .

    OdpovedaťOdstrániť
  9. I seriously need one too ! Nice post (: Can we follow ? Stop by soon love .

    OdpovedaťOdstrániť
  10. nepoznám...:)

    pozývam na giveaway F&F

    http://littlecurlykate.blogspot.sk/2012/08/f-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  11. great post! followed you, hope you can follow back! http://xxxloveisbeautyxxx.blogspot.ie/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Se značkou zkušenosti nemám ;)
    Ale super sada :) hehe, já mám z toho tak polovinu štětečků,ani to né:D

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ja mam od zoevy dva štetce a ,,poškulujem,, ešte po tých bambusových. No a tie dva co mam sa kludne vyrovnaju m.a.c.u (mam take dva iste od m.a.c.) myslim ze zoeva je kvalitna znacka.

    OdpovedaťOdstrániť
  14. nad touto sadou som uvažovala že si vezmem na internát ale keď už mám 2 celé sady tak neviem neviem :/

    OdpovedaťOdstrániť
  15. ahoj, máš veľmi pekný blog a si veľmi tvroivé dievča s dobrými nápadmi. chcela by som ti predstaviť svoj blog vrámci jeho predstavovania hlavne na slovenskej scéne. nechcem followerov, ktorý sa na môj blog už nevráti ale takých, ktorých naozaj zaujme- tak by som bola veľmi rada, keby si si ho pozrela. ja sa na ten tvoj určite vrátim

    www.coco-mocco.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  16. An intriguing discussion is definitely worth comment.
    I think that you ought to write more on this subject,
    it might not be a taboo matter but typically people don't discuss these issues. To the next! Best wishes!!
    Also visit my blog post : kohls-Printable-Coupons.net

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Excellent beat ! I would like to apprentice whilst you amend
    your web site, how can i subscribe for a weblog site?
    The account aided me a appropriate deal. I were a
    little bit familiar of this your broadcast offered
    brilliant clear idea
    Also visit my web page - Kohls coupons 30 percent off

    OdpovedaťOdstrániť
  18. ja mám od Zoeva tiež štetce, s ktorými som veľmi spokojná, mám tú bambusovú sadu, ale rozmýšľala som aj nad týmito, keď sa mi opotrebujú určite pôjdem do tejto sady.. vďaka za recenziu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja zas rozmyšlam už dlho nad tou bambusovou sadou :D

      Odstrániť