29. augusta 2012

Recenzia: Barry M Dazzle Dust

Ahojte :o)

Prinášam Vám sľúbenú recenziu na dekoratívnu kozmetiku Barry M  a jej Dazzle Dust tiene.

Čo je to?
to práškové očné tiene ( pigmenty). Keďže sú sypké tak pri nanášaní pigmentov na oči treba dávať naozaj veľký pozor, ak teda nechcete aby ste ich mali všade naokolo. Ideálne je keď sa nanáša plochým prírodným štetcom a namokro, tým prejdete k nadmernému padaniu pigmentu.
Nemôžem zabudnúť, že v kľude sa dajú pigmenty naniesť aj prstom.
Ja už automaticky dávam pod očné tiene aj podklad, takže tiene mi vydržali celý deň ale každý to má pravdaže inak, takže neviem povedať ako by to bolo bez podkladu ale nemyslím si že by vydržali dlho..

Takže prejdem k mojej skúsenosti.
Vlastním 5 pigmentov. Pigmenty sú naozaj veľmi dobre pigmentované.
Množstvo v nádobke je 6 ml, ale naozaj zminiete ked si dávate pozor úplne minimum.
Vyberanie odtienov bolo veľmi ťažké, keďže ich celkom dosť..
Na fotke máte aj číslo aj názov pigmentu napisané, nižšie som ich už nenapísala, kedže myslím že su celkom rozpoznateľné :)

Ešte by som chcela dopísať, že na týchto dvoch fotkách som podklad nepoužila !

Ako vidíte, pigmenty majú veľa trblietok, dajú sa použiť ako som sa dočítala na eshope, aj na pery alebo tvár, no zatiaľ som nič také neskúšala ale nepochybujem že by to nebolo super.
Takže určite tieto pigmetny odporúčam, ak máte nejaké tipy na ďalšie pekne odtiene sem snimi !! :)

Zakúpiť si ich môžte na mojesminky.cz (ztade ich mám aj ja, a som s eshopom strašne spokojná) alebo barrym.sk

17 komentárov:

  1. já bych si dala asi ty bílé,barevné stíny jsem nikdy moc nepoužívala.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Celkom fajn na nanášanie pigmentov je aj klasický penový aplikátor a prsty poslúžia tiež dobre :) Pigmentov od Barry M mám odskúšaných celkom dosť a niektoré odtiene sú krásne, intenzívne pigmentované a hlavne kým sa minú, tak to trvá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. vypadají krásně,ale já na barevné stíny moc nejsem:)spíš nějaké neutrální:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Patty čím sakra fotíš, že to tak krásně jde poznat ty barvičky :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tie farby vyzerajú sakra nádherne, ten červený najviac :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Já se taky obávám, že by to na mě bylo trošku moc barevné. Jsem trochu konzerva, se obávám...

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ta žlutá je náádherná, ale já bych ji asi nevyužila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. jsou to moc pěkné stíny, já bych brala ty bílé a poslední)))

    http://surprising-bitch.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. super recnze :-) moc se mi líbí ta žlutá, tu bych chěla vyzkoušet :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Juj, su krasne..zlty, biely a ruzovy sa mi pacia a uvazujem nad tym bielym, ze by sa mi zisiel..neurobis aj licenie s nimi?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Oni maju taky velky vyber že až..možno by si si ešte povyberala :D..urobim urobim, zajtra sa dotoho pustim :)

      Odstrániť
  11. ten strieborny a ruzovy je uplne prekrasny :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Krásné barvičky! Na běžné nošení asi trochu extravagantní, ale pro líčení na focení ideální!

    LONDON-PARIS Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Och, ta ruzova a zlta!!! Velmi krasne su a podla mna by som si ich aj ja mala zaobstarat co najskor :D. Dlho som pigmentom nevedela prist na chut a teraz som sa strasne rozbehla, najradsej by som mala vsetky :D. Som zvedava na nejake to licenie, velmi sa tesim ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. zvu Tě na mojí giveaway :)) http://janniebel.blogspot.cz/2012/08/the-first-giveaway.html#comment-form

    OdpovedaťOdstrániť
  15. No krásne farby,len samotné pigmenty mi prídu trošku drahé(ale som žgrlavá? :P) ale tak snáď raz... btw máš u mňa nomináciu,ak si tuto infošku ešte nezachytila http://beautylife-lija.blogspot.sk/2012/08/blog-awards.html

    OdpovedaťOdstrániť