10. augusta 2012

Makeup eyes Look: Rihanna Who's That Chick

Ahojte !
Tie líčenia pribúdajú a pribúdajúú, z čoho mám veľkú radosť že mám  časť sa konečne venovať tomu čo ma baví - líčeniu :) Dnes som sa inšpirovala Rihannou a jej videoklipom, kde bola takto "podobne" namaľovaná, nevyšlo mi to úplne asi, ale snažila som sa :)  Bolo to naozaj jednoduché, stačí vám veľmi silná žltá farba a zelená, hnedá a biela :) Ja má veľmi rada také žiarivé farby, tak toto bolo líčenie práve pre takých ľudí :o)






Čo poviete ? :) Mali by ste záujem o takýchto líčení inšpirovanými niekým záujem ? :)

19 komentárov:

  1. nádherné líčení očí :) jsi moc všikovná! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Thanks,for your comment.^^
    Amazing look.*_* Would you like to follow each other????

    OdpovedaťOdstrániť
  3. pre mňa veľmi výstredné líčenie, ale inak ťa obdivujem, si veľmi šikovná :)

    http://www.charmingdragonfly.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Omg I wish I could do that, that's an AWESOME look!!! Thanks for posting!

    xxxx

    lifeisroyalty.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. pekne farbicky :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Opět krása!
    Já na slavných většinou obdivuju vlasy než líčení. Občas holt potřebuji svou dávku lehké závisti:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. pekne tiež som sa nechala inšpirovať tymto líčením ale už dávnejšie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Zajímavé líčení, skvěle vybrané barvy :).

    OdpovedaťOdstrániť
  9. nádherné:)

    pozývam ťa k sebe na giveaway: littlecurlykate.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Jee, moc krásné líčení, jsi šikovná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. mali ! milujem tieto tvoje posty úplne najviac :)

    OdpovedaťOdstrániť